Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 7 May 2014

OTP

Besülni látszik a hetes bearish slingshot, ami bull jelzés lehet. Van még vissza pár nap a hétből, de erős a gyanúm, hogy északnak fog elszállni a piac, határon táncol. A kontextus problémát fog okozni, egyelőre nagyon nagy kérdés, hogy hová és hogyan illesztem majd.

OTP hetes chart:

Naposon a kritikusként jelölt szint elérése után északnak fordult és elérte a másik kritikus szintet, no komment, még bármi lehet.

OTP napi chart:

45 comments:

  1. Mtel:

    Van egy bull elképzelésem, fordulós jelzés nem jött meg még naposon, ezért a short jel még nincs meg!! De ezt írtam is, hogy a short jelet kell keresni, nem belépni!

    Réssel nyitás, melyet 335 foghat meg, a rés lehet nem lesz túl nagy. (utána 330 támasszá válhat!) Egyelőre játék az építőkockákkal, de a veszély ott van, hír lesz holnap .)

    ReplyDelete
  2. http://www.portfolio.hu/vallalatok/telekom/magyar_telekom_szeretlek_is_meg_nem_is.1.198669.html

    Vajon mit hoz nyitóban, profit jobb, minden más azonban problematikus, első ránézésre

    ReplyDelete
  3. Ha ez lesz de már a csapon is ez folyik akkor az OTP bizony esélyes a 4900-5100-ra.
    http://kepfeltoltes.hu/view/140508/sp_www.kepfeltoltes.hu_.png

    ReplyDelete
  4. Ad! Nincs feltétele a 0ft-os hatinak Kbc-nél! legalább is nem kaptam semmit róla, hogy lenne + nem is írja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gyors csináltam is egy 20 pontos próbát! 4 gombóc fagyi! :D

      Delete
    2. Nehogy ágynak dőljél tőle :-))

      Delete
    3. Majdcsak nem! :D legalább nem kell mennem dolgozni és még többet tudnék venni! :D
      Mondjuk mióta eladtam azt a 3 db-ot esik a hati! :D :D kicsit megrengett az árfolyam! :D :D :D

      Delete
    4. Mtel órás fordulós jelzés alakulóban, kiváncsi leszek megcsinálja e

      Delete
    5. Ez már lassan bennfentes kereskedésnek számít?Netán súgott valaki?
      Ez lesz megint 4 évig,... t....n szúrom magam

      Delete
    6. Mtel, én nem látom még kisebben sem,attól még lehet.

      Delete
    7. Csak tesztelem az indiket amiket nézek,azok mtelen mit mutatnak,mtelt nem szoktam nézni

      Delete
    8. bennfentes? nekem szólt?
      Mire gondolsz?

      Delete
    9. Naitssz-nak ment volna,hatalmas próbahati kötésének (3db),vicc vóóót
      Ekkora kötés már lassan bennfentesnek számít

      Delete
    10. Jaja! vigyázni kell vele! :D :D

      Delete
  5. Semmi se biztos, de az Mtel jelen szintje már szerintem is inkább a longos verzióval szinkron (raktam régebben skiccet egy talán-ED-ről, a forgalom is támogatta. )

    De majd még meglátjuk, tul sok a variáció. Ha kiveszi a korábbi csúcsot, az elég egyértelmű lesz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napos fekete gyertya (Mtel) hozná el az esést! (hozhatná)

      szinte tökéletes lenne, ha innen fordulna (ezért nem fog?)

      Delete
  6. OTP dolgában: ez így most tényleg leginkább egy impulzusnak néz ki fölfele naposon (valaki említette valamelyik nap, hogy ez kis tf-en ötösnek néz ki), de sima impulzushoz képest nagyon nincsenek rendben az arányai. Esetleg c-nek tudnék ilyen torz formát elképzelni, de akkor meg kell elé valami a-b.

    Igazad van, Ad, ha ez most kimegy új csúcsra, akkor lesz vele dolog rendesen, mire beszámozzuk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Már nem, azt hiszem rájöttem :)

      Írtam korábban, hogy nagyon faramuci helyzetre számítok 2008-as ábrához hasonlóan, kezd bejönni... :)

      Fibo 78-ra nézz, ZZ-t, vagy Dzz-t :) vagy ha tovább variálja a felfelét most lehet egy ed, c poziban, jaj, most sokat segítettem .)

      Delete
    2. Huh. Elég bonyolultnak hangzik. Egyáltalán, melyik tf?

      Delete
    3. Hetes.
      Az esés egy ZZ a tetőről, Csányi eladás 3. utána csonka 5., a-b-c, ahol a korrekció running flat, majd C.
      A=C. csati is stimmel .)

      Delete
    4. Igen ezt mondom kb. mióta a 3500-as szintről emelkedik lehet nem voltam érthető.
      Én ebben az esetbe is a cél árat 4900-5100 közé teszem, szerinted mi a cél ár.

      Delete
    5. Majd alkalmadtán rakj fel egy skiccet, mert még mindig nem vagyok benne biztos, hogy jól értem.
      3550-ről felefele lenne a C? Ez passzolna azzal, amit erről az emelkedésről érzek és benthagyná az új lokális csúcs lehetőségét is.

      Delete
    6. Ábra, számozás, tárgyilagosság, értékelés, következtetés!!!!!
      Érzelem mentesség!!!

      Ne haragudj, de abban szakmaiságot nem tudok felfedezni, hogy egy esetleges SP emelkedésből, te OTP célárat számolsz. A múltkori Bux alapján történő számítás is szakmaiatlan, totálisan. A bux értékét x db részvény adja, ha a bux értékét ismerjük, akkor - most nem számolom ki - de kb. x faktoriális variáció lehet az egyes részvények értékére vonatkozó különböző lehetőség - csak pozitív tartományt figyelembe véve, természetesen. Ez egyenlőre a "mókusvakítás" kategória.

      2 eltérő tf és számozás a minimum, ahol a számozásban nincsenek szakmai hibák, ha elliottról beszélünk. Ha más TA, akkor pedig ott is vannak alakzatok, amit illeszteni kell tudni.

      Ha van chart, arról lehet értekezni, ha nincs nem lehet.

      Delete
    7. Depriv, küldje egy mailt, drian875@gmail.com

      Delete
    8. C miért = A, nekem ez nem világos. :S

      Delete
    9. ZZ tipikus formáció

      Delete
  7. Replies
    1. órás fordulósról írtam, pár órája, ez van
      ennek ellenére, még nem hiszem el teljesen, még vissza kúszhat

      Delete
    2. Ja, napi feketét vártam, meglátjuk mi lesz vele... :)

      Delete
  8. Az alábbinak sincs se füle se farka és aki mindig meg játszotta teli a zsebe.


    http://tozsdemamor.blog.hu/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez az oldal Elliott elmélete alapján működik, arról szól.
      A népmesei oldalak meg arról...
      Engem nem érdekelnek azok a dolgok, melyek pont Elliott által jelzett "tömegekről" szólnak, hiedelmekről, hitekről, félelmekről...a tőzsdén az emberek 90%-a veszít, de nyilván nekik is vannak nyerőik. Sokáig elég volt venni és ülni, sokan még mindig ezt hajtogatják, ki kell ülni, nekem ez nem felel meg, sokkal nagyobb szakmaiságot akarok magamnak. Szerintem nem mindegy, hogy mit ülsz ki és mit nem, de főleg az, hogy mibe ülsz...
      Azt is mondják hogy "sell in May and go away" vagy igen, vagy nem...

      Delete
    2. TWER!
      Te ilyenekre kereskedsz,látom az SP shartod is valakitől előszedted volt amikor valaki calda,,,,ra + dan... vagy kicsoda +,,,,egon stb,hivatkozol > van neked saját elképzelésed is vagy csak ilyen egyveleged? de ha ez bejön neked, akkor nyomasd,én inkább a saját fejem után megyek,még ha nem is keresek olyan sok pénzt mint te .

      Delete
  9. Látok furcsaságokat BUX chartján 1.-2. tf-en (nem 1-2 perces) de még tartom a longjaimat

    ReplyDelete
  10. OTP m1 mini fülescsészének néz ki. Kis tf 4-5 helyén.

    ReplyDelete
  11. Mtel: bear verziót támogatná, illetve erősebben jelezné a 326, vagy alatti zárás, kicsi spike alul, vagy egyáltalán nem lenne, 325 támasz jelenthet egyelőre, átvitele nagyot lendítene a shorton, 331 feletti mai - holnapi történet ellenben long irányba jelezne be

    ReplyDelete
  12. szép Mtel pakk 330-n :)

    346 e db 330
    207 e db 327

    ez alapján záró tipp 327, vagy alatta

    ReplyDelete
  13. 327, csakhogy ne legyen jó :)

    ReplyDelete
  14. Ad, valamikor régebben volt ilyesmiről szó, csak nem emlékszem.
    Hsz 'a' és 'e' az, amelyik kikukucskálhat a szárak közül? Valami efféle rémlik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hsz esetén a nem, hisz onnan indul :)

      E maradhat el a felső szártól, vagy csordulhat túl, de e nem mehet c fölé, szerintem erre emlékszel, a megrajzolásnál a lényeg, hogy a-c és b-d pontokat kell összekötni és NEM a kiindulási pontját b-vel, mint ahogy a hagyományos TA egyes irányai teszik, mert félrevisz

      Delete
    2. pl running hsz, elég cifrán be lehet fürdödni vele, ha a korábbi tető/aljból akarja valaki meghúzni

      Delete
  15. zárás utáni hír Mtel:

    http://index.hu/gazdasag/2014/05/08/elvesztette_a_sargacsekk-pert_a_telekom/

    nem tudom mekkora összeg, azért nem hinném, hogy megrengeti a céget, bár biztos fájdalmas lesz, pár misinek annyi

    ReplyDelete
  16. Otp kritikus szint fölé ment naposon tegnap, ez a short irány lehetömségét vszinu kizárja

    ReplyDelete
  17. Kora reggel pénz állt a házhoz APPLE megemelt osztalék jóváírás 3,29$/db

    Így kéne ébredni mindenkinek.

    Nézegetem én is mik a szintek,de még nem az igazi,megint péntek.....

    ReplyDelete