Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 4 April 2014

OTP - Napos

A célzónába ért a papír, az emelkedésben a lassulás jelei mutatkoznak, elképzelhető a fordulat, de erre vonatkozóan még nincs egyértelmű jelzés. A ZZ csatorna tetejét nem érte el a piac, a közelgő belpolitikai esemény miatt elképzelhetőnek tartom, hogy már nincs elég erő a papírban. Ha innen esés indul, akkor az akár brutális is lehet, nem lepne meg egy lefordulás 3.000 alá, ez is lehetőség. Felfelé most, korrekció nélkül kicsi esélyt látok.

OTP napos chart:

34 comments:

  1. Toni!
    Most olvastam a kérdést és a választ.
    Érdekel,h mi van veled, sőt a múlt ismeretében kicsit aggódom, hogy újra előjött vmi.. PM? drian875@gmail,com?

    ReplyDelete
  2. Ad, Kis forgalommmal de mintha lefordult vola az oti, MTEL röl mit gondolsz?
    Junkie

    ReplyDelete
    Replies
    1. b hullám lehet, a pontos helyében nem vagyok biztos (4/b v. x/b)

      Delete
  3. OTP és bux esetében sem vagyok biztos a fordulatban... kevés még ez a jelzés, amit adott, valami lefordulás volt, de nem tudom mi (dgondolom elindult, de ez csak érzés)

    ReplyDelete
  4. olyan jó lenne innen egy új csúcs (OTP, Bux), majd onnan elhinném a lefordulást :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akkor még is 5 hullámot vársz és úgy gondolod hogy ez most egy 4. lefele?

      Delete
    2. OTP-ben van egy flat fel 38.2-ig, egy (bear) zászló, egy MACD-nullába, nem olyan rossz ez... Úgy 4200 alá be kellene hajítania.

      http://keptarhely.eu/view.php?file=20140404v00fh392u.png

      Sz'tem ez egy elég jól stoppolható hely.

      Delete
  5. Egy ZZ a felfelé menő kör, szvsz a legnagyobb eséllyel, aminek c/4 v. 5 vagy lefordulás utáni 1-2-ben lehetünk, az rsi mondja azt óráson, hogy egy új csúcs "jó lenne", akkor hihető lenne a fordulat, mert most bull zónából fordult, ritka a divergencia nélküli fordulat, ráadásul rsi 40 fogta az esést. Naposon a jelenlegi kombináció nem mutat fordulatra, ua. szerintem záróba beverhetik majd...

    ReplyDelete
  6. Ideértem én is.
    Ejjjjj, ez így nem az igazi.Akkor majd jövőhéten.

    ReplyDelete
  7. Gondolkoztam rajta, hogy egyfajta játékot kezdek a grafikon alapján "megjósolom" a választást eredményét. Ennek háttere a tömegpsziché, de erről most nem ejtenék szót, ez Prechter világa. A pénteken záródott grafikon alapján sok a kérdés. El tudom képzelni, hogy hétfőn emelkedés lesz, minimális, majd esés, ezzel nem tudok mit kezdeni. Nagy kitörésre, nagy emelkedésre nem számítok.
    A másik érdekesebb lehetőség, hogy hatalmas esés lesz, itt valami "kufircot" gondolnék, nem alapból kétharmados győzelemre gondolok, hanem valami olyasmire, ami miatt a nyertes kormányzásában kockázat lesz, pl.: A sárgák nyernek, de nincs meg az 50%, azaz kell a szélsőjobbos párt, vagy az ellenzék nyer, de nincs meg az 50% és nem tudnak koalíciót alkotni, mert csak három vagy négy párt jut be, de senki sem lép koalícióra. Szép játék lett volna, de sajnos rájöttem, nem tudom milyen reakció várható egyes pártok győzelmének esetében a piacon:), de jó gondolta volt :)

    Kedden majd többet tudunk! Addig is jó hétvégét!
    Mindenki saját lelkiismerete véleménye szerint húzza be az X-et, mert ez a véleménynyilvánítás napja, ez a demokrácia, oldaltól függetlenül! Hétfőn találkozunk a piacon eladási vagy vételi oldalon :)!

    ReplyDelete
  8. Én is levezettem,de nálam 1 az irány,
    Majd utólag megmondom,ha tévedtem akkor is.
    Egyébként csütörtök du. zártam a javát (OTP-Hati) csak az Á.Nyomda maradt .
    Nem a választás miatt zártam,hanem azért mert így is túlszárnyalta a várt céláramat és ezért zsebretettem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. üdv.Ras
      miért utólag?
      tanulhatnánk tőled

      zsozé

      Delete
    2. :)
      akkor tanulsz ha nem követő vagy, ha vállalod a döntésedért a felelősséget, ha utólag mondja meg, megnézheted miért lépett, ha előtte, akkor csak követed

      Delete
    3. NEM így van!!! sőt butaság amit írsz!!!

      Van elképzelésem nekem is,és szívesen összehasonlítanám Ras-éval.
      Ha valamit jobban lát meggyőzhető vagyok.
      Úgy gondolod ha Ras berajzol valamit (pl. zászlót) és nem kereskedem le vagy ellentétes pozit nyitok,és veszteség lesz belőle,akkor felelősségre fogom vonni érte?Nanee Ezt nem gondolod komolyan.

      A felelősség az enyém hisz én nyomom meg a gombot.


      Ez az oldal sem működhetne hiszen itt rajzolsz,elemzel sőt utalást teszel lehetőségekre.Aki ezek alapján alakítja stratégiáját az követőd?

      zsozé

      Delete
    4. Szia!

      Nem ismerlek ilyen mélyen, elmondtam, hogy miért nem írja le előre a lépéseit RAS, amivel egyetértek.

      A múltban megtanultam, hogy sokan csak követők, ez is egy lehetőség, de inkább arra ösztönöznék mindenkit, hogy tanuljon és saját maga döntsön. Sajnos a tapasztalat az, hogy sokan másokat okolnak (90%), mint felvállalnák azt, hogy ő döntöttek. Elég sok helyen írok erről a blogon is, pont azért, hogy érthető legyen. Az is le van írva, hogy a kereskedési döntés sok más dologtól is függ, amiről itt nem esik szó. Nyilván vannak, akik követők és csak elliott alapján akarnak kereskedni, meg az alapján, amit leírok, ezért a sok figyelmeztetés, sokszor a feltételes mód, nem akarok senkit sem félrevezetni.

      Örülök, ha kivétel vagy!
      Egyébként RAS sokszor pm.ben ír le dolgokat, hol nekem, hol másoknak :)

      Delete
    5. Örülök,hogy egyet értünk.
      :)

      "elmondtam, hogy miért nem írja le előre a lépéseit RAS"
      miért? nem olvastam

      Nem konkrét kereskedési "tippet" vártam,csak 1 véleményt,1 rajzot,ahogy eddig is csinálta.Jó meglátásai vannak,(ami ugye bizonyításra is talál,lásd utóbbi 2 rajza is) passzolnak a kereskedési idősíkomhoz,ezért nagyon szívesen veszem a véleményét,ha megossza velem.

      "Egyébként RAS sokszor pm.ben ír le dolgokat, hol nekem, hol másoknak"
      ennek örülnék én is.

      zsozé

      Delete
  9. Én a narancs súlyának csökkenésére gondolok...

    ReplyDelete
  10. Nem csak most, én minden reggel döntök mi az irány aznapra nálam.
    Chartok -indik a fejembe,kora reggeli futás közben(kb 1 óra) levezetem a lehetőségeket,kisebb nagyobb sikerrel.
    1/2 6 kor már a pályán vagyok,templom kivilágított órája meg előttem.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Szenyázik velem már megint a blog,elég legyen máááááá

    ReplyDelete
  14. Kb nekem is egy az irány, a mérték a kérdés :)

    Passz, hogy juice lesz és bedarálják őket v 2/3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alakul a 2/3-ad, mi lesz itt jövő héten..

      Delete
    2. remélem sok - sok pénz :)

      Az optimista ember nem sajnálkozik, hanem a lehetőségekhez igazítja a cselekvését :)
      Innentől nem lehet hibáztatni senkit, nem lesz elmúúúúlt 8 év, csak elmúlt 4, ideje eredményeket felmutatni, upsz, ez qwa nehéz lesz Ciklus C-ben..., feltéve, ha jön :) ha eljő :)

      Delete
    3. És miért ne jönne..? Ilyen fölénnyel.. Bármit meg lehet tenni..

      Delete
    4. nem értem ciklus c és 2/3? mi köze a kettőnek egymáshoz?

      Delete
    5. Bocsánat, ha félreérthető volt, külön -külön értettem a kettőt, csak nem akartam újabb hozzászólást.

      Delete
  15. Ha valakit érdekel.

    http://client.bet.hu/topmenu/befektetok/befekteto_rendezveny

    Szerintem nagyon kulturált tartalmas előadássorozat,+jegyzetek,üdítők stb,
    Pár évvel ezelőtt én is voltam ,csak hogy megnézzem,és nem bántam meg,ha 1 valamit elcsípsz akkor már jól jártál.......+ ingyé van és nem gagyi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem most,de lehet az őszire megint elmegyek ,mindig el lehet csípni valami használható dolgot mindig más az előadó,általában elemzők,Erstés -Portfolios stb

      Delete
  16. Nap elején nem gondolok - a nyitót kivéve - heves, nagymértékű mozgást, délután már érdekesebb lehet.
    Nap elején egy sq, beleférhet, OTP 4400, bux-hati 400

    ReplyDelete
  17. nálatok müxik vmi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nálam minden...
      http://kepfeltoltes.hu/140407/Clipboard01_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

      Delete
  18. új bejegyzés, minden megy

    ReplyDelete