Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 1 April 2014

MOL - Napos

Az ED felső szárát áttörte a papír, az ED-ből számolt célárzóna 13.500-14.000.  Mindazonáltal érdemes vigyázni, mert 10 gyertyás bearish slingshot esély is ott van a grafikonon. Ha besült, akkor hosszú idő után mutat majd long jeleket a papír. Havi szinten a korábban jelzett célzóna tetejéről fordult a piac, azaz egy magasabb tf is mutat arra jelet, hogy egy kisebb fordulat jöhet. Amire érdemes vigyázni, hogy az igazán erős slingek 12 gyertyára alakulnak ki, a 10 még jelentheti azt, hogy nem teljesedett ki, továbbá indikátor szintjén nem látom a fordulásra utaló jeleket, az esetek többségében nem így fordulnak a részvények, ugyanakkor nincs kizárva ez a lehetőség sem. Napos rsi alapján várnék még egy mélypontot, de ebben az esetben az ED verzió irreálissá válik. A havi fordulás lehetőségébe egy újabb mélypont simán belefér, a havi gyertya (március) egyelőre nem mutat fordulós alakzatot.

MOL napos chart:

111 comments:

  1. Tudja valaki mikor számolják el az EBUSDHUFTL16-t, maradt 500 db nálam, 193 az elszámoló ára, van rajta egy fél hetes menű, de már vagy két hete lejárt...?

    ReplyDelete
  2. Szerintem írj egy levelet az ügyfélszolgálatnak.
    Volt már efféle nekem is, akkor is késtek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) melyiknek, bróker, v Erste, most a kettő különböző

      Delete
    2. Én anno POT használóként az Erstének írtam, nem hajtottak el, de ezek ugye egy kosárban ülnek.... Szóval én az Ersténél próbálkoznék.

      Delete
    3. Nah, előkerestem azt a régi ügyet. Én az erstebroker@erstebroker.hu -ra írtam, és a Keler Zrt -re hivatkoztak, mint a késés okára. Aztán pár nap után egyszercsak megtörtént a jóváírás.

      Delete
    4. majd a bróker lerendezi... :) ezért fizetek nekik olyan sokat :)

      Delete
    5. Jó reggelt! Csak nálam nincs kötés? Be van fagyva minden...

      Delete
    6. a válasz gyorsan érkezett: Keller... akár egy hónap

      Delete
    7. kötés nálam van, a Keller a certire vonatkozott

      Delete
    8. Mtel 9:47
      OTP 9:43
      Hati 9:49 az uccsó, amit látok

      Delete
  3. OTP most megcélozza a 72-78-as zónát, majd onnan dél
    percest nézek .)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha inlikvid, akkor "csak" 70 lesz belőle

      Delete
  4. Van kötés, ma ennyit tud a kis homokozónk :-(( Hati 15 db eddig,szuper

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ennyire nem kéne kapkodni
      http://s20.postimg.org/wowdtsphp/kertabla.png

      Delete
    2. Na most már helyreállt nálam is a rend, köszönöm!

      Delete
  5. OTP még a célár képben, flat korrekció, utána 35-40 elérhető, h mi lesz utána az kérdés, inlább északnak várnám, de érdemes a korrekciós csatornára figyelni, ha töri, akkor további esés lehet

    ReplyDelete
  6. Mtel szenved, lehet kell neki egy újabb mélypont 300 alatt...

    ReplyDelete
  7. Mtel be is nézett... 300 alá

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lehet kellene neki a 297-298 környéke, múlt héten ha jól emlékszem, már meg volt a 300 alatti érték.

      Delete
  8. OTP a korrekció hsznek tűnt az oldalazásban, ezek szerint északi irány jöhet egy esés után, 70 elérése ebben a formációban enm lesz meg

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..vagy mégsem:) kezd érdekes lenni a történet

      Delete
    2. OTP kis tf-en valami 4-5 sorban zötyöghet, szerintem.
      A nagy tf érdekes, egyelőre a forduló óta szokásos alakzatokba belefér akár c-nek (nyúlt ötössel), akár zz-nek. Az lesz nagy kérdés, hogy az előző szakasszal együtt kell-e értelmezni, vagy önállóan. Egyelőre mind a kettőre találok érveket, analógiákat.

      http://keptarhely.eu/view.php?file=20140401v00fvofab.png

      Delete
  9. megállt a mozgás 35 óta nincs új kötés....

    ReplyDelete
  10. http://s20.postimg.org/543k2j7yl/usdhuf.png

    ReplyDelete
    Replies
    1. tanácstalan vagyok a dollárrral kapcsolatban, nagy képen van egy ed lehetőség, ami alsóbb zónákba mutat... és azzal vége, de ez lemehet 207-210 környékére is..., egyelőre távol vagyok a piactól, sok minden lehet, OTP, hati még fel, szvsz, mtel a mozgás alapján még le...

      Delete
    2. http://s20.postimg.org/vdomlbtvx/BUXH40401.jpg

      Delete
    3. Én az Állami Nyomdából való kiszállás amire figyelek.
      Aztán jöhet Hati-OTP zárás ha úgy alakul.

      Delete
    4. http://s20.postimg.org/qgb207rwt/OTPH50401.png

      Delete
    5. Eddig elképzelésem szerint megy minden.
      http://s20.postimg.org/h1vh5kg0d/oti.png
      http://s20.postimg.org/5qjmppudp/BUX_D03_14.jpg
      http://s20.postimg.org/46earblzh/BUXH10328.jpg

      Delete
  11. Telkó ráadásul egész szép forgalommal esik...

    ReplyDelete
  12. Ricsi..Cariprazine megint megtette a hatását

    ReplyDelete
  13. Mtel, szerintem 285 is elérhető lehet...

    ReplyDelete
  14. Nem igaz ez az OTP nem bírja megugrani a 4300-at

    ReplyDelete
  15. Zárásban valszeg megteszi.

    De, hogy aztán holnap mi lesz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. F......Megnyerik a választást és 5000 lesz.

      Delete
    2. Lesz itt nagy öröm.........már akiknek
      Mi meg majd lejátsszuk a tőzsdén.

      Delete
  16. Hibákhoz visszatérve, én sms-t nem kapok, hogy be tudjak jelentkezni...nálatok ezzel most nem volt gond? esetleg t-mobile-nál lehet valami?
    jeleztem a hibát ertebrokerre

    ReplyDelete
    Replies
    1. nekem is t mobile gond nélkül kapom,

      Delete
    2. Ez az egyetlen ami jól mükszik a többi nem

      Delete
    3. üdv mindenkinek!

      Ras-nak köszönet a tegnapi infóért majd valami lesz velük.sajna most ritkán vagyok

      Delete
    4. Szívesen,...........Gyógyulsz>ok minden?

      Delete
    5. kérdésed megtisztel! nem kesergek,felemelt fővel,türelemmel viselem a dolgokat közben fater 82,érszükületes lábak meg az aprólék , de ez az élet rendje!

      Delete
  17. Egyelőre 4400 és jövő héten beverés a vezető formáció, 1-2-1-2 -re min esély, bux hasonló, 17800-900 lehet a target

    Az ed verzíóhoz gyors mozgás kell(ene)

    ReplyDelete
    Replies
    1. És ha csak három hullám megy fel, és nem öt 3500-ról? Akkor annak bizony nagyon a végén járunk! ;) Pár forint lehet még benne...

      Delete
    2. 3380 kb, nagyjából 4400, nem 5 hullámban gondolkozom

      Delete
    3. és erről a szintről mekkora "beverést" vársz?

      Delete
    4. Korábbi alj alá, de 2700 sem lepne meg, majd az esés szerkezete mutatja, DE még nincs fordulós jelzés, egyelőre emelkedés van, jön, jöhet

      Delete
  18. Sziasztok!
    Desertfox: oilnál egyre inkább úgy tűnik, hogy neked lesz igazad az emelkedés jellegét illetően, ma záródott a pozim, azért szép nyereség jött össze :)

    CJ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!
      Köszi, igen, de gratula neked, szépet ment fel! Most adódott jó short setup is szvsz, mert pont 61,8%-ot jött vissza, de most nem voltam gép mellett, nem tudtam lépni.
      Üdv, desertfox

      Delete
  19. irányba van
    http://s20.postimg.org/wmh3kpb7x/usdhuf.png

    ReplyDelete
  20. Szia Ras!
    Ricsi? jó lesz az! :) minden perces tf kezd bull lenni!
    Napos még nem ért az ellenálláshoz de a az első céláram elérte!
    Második céláram 4250-4300 egyenlőre! persze lehet az első célár után korrekciózik egyet, de a héten kiderülhet mit akar még!

    ReplyDelete
  21. Ja! Látsz valami okosat vele kapcsolatban? remélem egyet látunk majd ha megnézed! ;)

    ReplyDelete
  22. http://s20.postimg.org/cziov36z1/usdhuf.png

    ReplyDelete
    Replies
    1. Indiket figyelni,ne az alakzatot,"lassan" jöhet a döntő :-((
      Itt dőlhet el ki milyen vérmérsékletű,ha valaki nem bírja az izgalmakat és nyerőben van inkább lassan döntse el mit választ,zsebreteszi vagy kockáztat.

      Delete
  23. Ricsi osztalék 57huf + részvény visszavásárlás,OTP döntés év vége a dev hiteles ügyben,jövőre lehet kivezetni valami megoldással a "bankokkal" ??egyeztetve,
    Telekom,felvásárlási pletyka. kiárazva.
    Mennem kell,

    ReplyDelete
  24. De lesz itt még unortodoxia ha nyernek,nincs kérdés részemről,csak idő kérdése.

    ReplyDelete
  25. http://www.portfolio.hu/vallalatok/penzugy/bekulekenyebb_lesz_a_magyar_kormany_itt_az_ido_otp-t_venni.2.197337.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az orosz v a magyar? :-)

      Delete
    2. Indik majd mutatják az utat,ki mit mond az másodlagos.
      Elemzők "haza" is beszélhetnek,nekem is ajánlgatnak sok mindent a brókerek,én döntök mikor mit veszek meg adok,arra jó hogy megnézzem én mit látok benne.

      Delete
    3. Némelyik cikkel úgy vagyok, hogy "vevőgyűjtők", azaz, hogy magasabban bírjanak majd eladni a több vevő miatt...

      Delete
    4. Csak úgy záporoznak az "otp-t kell venni" hírek! :D

      Delete
    5. Picit vicces :))
      http://kepfeltoltes.hu/140402/1314180341Clipboard01_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

      Delete
    6. majd hétfőn néznek egyet :)

      Delete
  26. OTP ellenállásnál,hogy tovább menjen még le kéne küzdeni további akadályt,(4400-4800 sáv)
    Véleményem van irányról,de még korai,ezért inkább megtartom.

    ReplyDelete
  27. Ras!

    Tájékoztatás a 2013. év után járó osztalék kifizetésének rendjéről

    Az ANY Biztonsági Nyomda Nyrt. a 2014. március 31-én megtartott éves rendes közgyűlésének döntése
    alapján a 2013. év után egy darab, a Budapesti Értéktőzsdére bevezetett, 98 Ft névértékű „A” sorozatú,
    dematerializált módon előállított, névre szóló törzsrészvénye (ISIN azonosító: HU0000093257) után 55 Ft,
    azaz Ötvenöt forint bruttó osztalékot fizet.

    Az osztalékfizetés kezdő időpontja: 2014. április 22.

    Osztalékra az a részvényes jogosult, akinek az értékpapír-számláján 2014. április 14-én nyilvántartanak
    ANY Biztonsági Nyomda Nyrt. törzsrészvényt. A 2013. évi osztalékra jogosító ANY Biztonsági Nyomda
    Nyrt. törzsrészvényt utoljára 2014. április 9-én lehet vásárolni a tőzsdei forgalomban.

    Az osztalékfizetéshez kapcsolódóan az ANY Biztonsági Nyomda Nyrt. tulajdonosi megfeleltetést rendel
    meg a Központi Elszámolóház és Értéktár (Budapest) Zrt.-től (továbbiakban KELER Zrt.), melynek
    fordulónapja: 2014. április 14.

    ReplyDelete
  28. Nagyon köszi, Boy.
    Április 14 a fontos,erre vártam,addig szabadulnom kell a részvényektől.
    Remélem még megy 1 kicsit feljebb,nehogy mááá ott hagyjam nekik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BUX Flag minimum célárnál.

      Delete
    2. THX!
      ma vettem hatit napizni, 800 alatt, 900 ra kiszórtam..., a gyerek fagyizni akar!:-))
      el is viszem, további szép napot!

      Delete
    3. Jóóó "nyalást",egészségetekre :-))

      Delete
    4. mikor jössz legközelebb?

      Delete
    5. Péntek este, tegnap voltam nappal, sitty-sutty eltelt az idő! Bolondok háza! :-)))

      Delete
    6. Én is ezt látom, Bolondok háza...

      Delete
  29. http://s20.postimg.org/hnyoq9w5p/BUXFlag_c_l.png

    ReplyDelete
  30. Innentől csöndben maradok,nehogy befolyásoljak valakit is a nézeteimmel.
    Majd jelentkezek.Sok sikert nektek addig is a továbbiakhoz, Hajrá.

    ReplyDelete
  31. Ras, igazad lehet!
    Na most vajon mit fognak beönteni holnap, hogy megtartsák ezt a szintet a Bux-ban, ha a ricsi még megy 200 pénzt.

    ReplyDelete
  32. qva mtel, most nézem, tegnap csaptam a longot... nem volt elég türelmem .)

    ezért nem lehet munka közben kereskedni,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemár :( Olyan szépet ment ma, én 297 től folyamatosan vettem, holnap beteszek egy stoppot és hagyom, öregedtem pár évet az elmúlt hetekben miatta :D

      Delete
    2. de, ezért is hanyagolom a magyar piacot, az elmúlt egy hónap eredményei önmagukért beszélnek, marad az USA piac, előnye, hogy likvid és este van, hátránya, hogy oda már csak a profik mennek és rohadt gyors, bár ez előny is lehet

      297-nél fogyott el a türelmem, pedig előtte néztem, hogy negyedik lehet az oldalazás...
      Magyar piac csak heti, napi chart alapján fogom nézni, nincs máshogy értelme

      Delete
    3. Ha az oldalazás negyedik volt, akkor 310-312 meglehet a héten, vagy rosszul látom?

      Delete
    4. Igen, de nem az az oldalazás, hanem 300-303... 315-re gondoltam

      Delete
  33. Elég gyors mozgások vannak a magyar piacon.

    ReplyDelete
  34. furcsa nagyon, sőt elgondolkodtató néhány nagyobb tf..., nem akarok átállni a bull oldalra, bizonyos kritériumok nem állnak, de nagyon furcsa impulzok ezek

    ReplyDelete
    Replies
    1. sőt, hanyagolom is a magyar piacot, MTel szépen megszívatott :(
      a gép előtt az USA jobban fut :), munka mellett nem megy, nehéz...

      Delete
    2. Nem értelek.. Minden halad szépen a célzóna felé... Intenzív mozgások, mi ezzel a gond? Két hete írtad, h két hét korrekció következik, eddig minden stimm..

      Delete
    3. Amúgy most olvasom, h "az otp népszerűsége már meg is kopott" ;)

      Delete
    4. Persze, az elemző és a kereskedő agy más, másra figyel...
      néha jó visszaolvasni, mert hozza

      A stasztikám mióta vissazjöttem nem jó, racionális döntés máshogy foglalkozni a magyar piaccal, más tf, más technika, más risk... ennyi, ha egy piac nem az igazi,v agy nem megy, nem szabad vele foglalkozni

      Delete
  35. MTel-re volt korábban egy skiccem, csak nem emlékszem, hogy végül feltöltöttem-e.
    http://keptarhely.eu/images/2014/03/27/v00/20140327v00fhg733.png

    ReplyDelete
  36. "Pár"...... darabot zártam (Hati.16350 és Oti 3570 körülieket )

    http://s20.postimg.org/3t4zljr4d/Z_r_sok_0403.png

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mellém állt a piac,+ kis szerencse.
      Mester nem vagyok,csak 1 tőzsdemunkás ,aki ebből él :-))

      Delete
  37. Tegnap du még 500 Nyomdát zártam 810-en,mai utalás miatt.

    ReplyDelete
  38. Mester akkor lehetnék ha azt a lefelé jövő négyezret nem hagyom ki és legalább 800-1000K-val meglépem.
    Csak hát nekem is minden nap rohangálnom kell az építkezés miatt, így a javát én is kihagytam,de jutott azért nekem is belőle.
    Jön még vonat,hátha felférek majd rá :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gratulálok Ras!
      A rutin az évek és a türelem....

      Delete
    2. Köszi Fiúk! Főleg a türelem.

      A jó időzítés nagyon fontos…a türelmetlenség pedig nagyon költséges!
      A nagy nyereség mindig azoké, akiknek van türelme kivárni a megfelelő pillanatot.

      Delete
    3. Bux, egy kör van benne még felfelé

      Delete
  39. Replies
    1. besült, ez pedig bull jelzés volt, 10 gyertya, írtam nem az igazi, viszont hetesen 4 gyertyás alakul, ami nagyon erős, hasonlóan a 12-höz... .) holnap :)

      Delete
  40. bux hsz alját támadja, kész a lefelé kör?

    erős a felfelé, gyors... csati nem tört, ugyanakkor 161-es aránypár áll, ritka zz-nél, rsi magas, lassan napin is bull lesz, kivárás, mert furcsa érzéseim vannak, pedig óriási az esély, hogy ez nem maradt ilyen magasan, hanem beverik, de nem látok erre utaló gyertyát, azaz ilyen piacon, szemben a piaccal nem érdemes lépni,f őleg nem c hullám ellen, ami akár 3. is lehet, igaz lassan vége:)

    ReplyDelete
  41. OTP nem bírja a magaslati levegőt, célzónában, majd rakok ábrát

    Mtel meghozta, amit vártam, kár érte :)

    MOL is célzóna környékén, ha lefordul a buxnak is kakkuk

    ReplyDelete
  42. látom Mtel céláram meglett, Péter zártál?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Felét, másik felére stoppot tettem.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Ki is ütött, ment rá pici short is záróra.
      Köszi Ras :)

      Delete
    4. szép volt, 300 környékén azért izgalmasabb volt .)

      Delete