Továbbra is nagy kérdés mit látunk, célzónából fordult és talán egy 1-2-1-2 formáció kezd kibontakozni, vagy egy ZZ ment lefelé. Előbbi esetében esés, utóbbi esetében emelkedés fog bekövetkezni, mindkettő kereskedhető mértékű.
Hetesen a bearish slinghot lehetősége áll! Ha besül heves észak, ha nem akkor komoly délre történő elmozdulás következhet, kétesélyes a szituáció.
OTP napos chart:
OTP hetes chart:
A kritikus szintek pirossal jelölve a napos charton:
Negyedik hullámnak túl szélesnek tartom, nincs meg a "right look", ezért a felfelé tartó zz után ezt a sávban mozgást vagy 1-2-1-2-nek, vagy egy ZZ nek gondolom x pozícióban.
4.300 környékén érdemes figyelni, felfelé 2. hullámban haladhat flat is!
ReplyDeleteÜdv,
ReplyDeleteTegnap este/ma reggel az emelkedés (120-240 között) némileg úgy fest mint a szokásos OTP-fajta 'c' a nyúlt ötössel.
Csak épp az előtte két hullám túl gyors, hogy rendesen bontani lehessen a-nak, b-nek.
Simán lehet.
DeleteMa MNB döntés, ha jól tudom...
Nagyon rázós a pite, a grafikonban még simán benne van egy durva ukrán háború is... ráadásul 4 nap szünet...
Igen, a szünet... Elég parás szitu.
Deleteüdv mindenkinek!
Deletetényleg meleg az ukrán-orosz helyzet de sztem háború nélkül fog befejeződni,mivel putyin már próbál finoman kihátrálni az egészből, ettől még viszont bármi lehet a piacokon.
a kihátrálást a kommunikációbol gondolom,Lavrov őnmagukat győztesnek feltünteő megfogalmazásai is erre a kihátrálásra utalhatnak sztem ,nem vagyok bizt. pol .szakértő de én igy látom
DeleteBiztos nincs, a szakértők is tévednek. Emlékszem a tv-ben nyilatkozott egy Ukrajna szakértő, és ő nem várt polgárháborús helyzet a majdani tüntetések miatt, hanem a megegyezést látta a legvalószínűbbnek. Előre itt csak tippelni lehet, elég lehet egy apróbb szikra és tűzbe borulhatnak a dolgok. Ami ma még nem releváns, lehet holnap már casus belli lesz.
DeleteBrikka
Az alapszitu, hogy a környék 'természetes' geopolitikailag elismert békefenntartója Oroszország. Nem _kell_ nekik háborúba menniük, hogy megkapják Kelet-Ukrajnát: elegendő annyit tenniük, hogy fenntartják a polgárháborús állapotokat, és megelőzik, hogy az ukrán vezetés teljes katonai erővel avatkozzon be.
DeleteHa fennmarad egy eldöntetlen, tartós polgárháborús állapot, akkor a végén a nagyhatalmak csöndben rá fognak bólintani Ukrajna szétszakítására.
Azaz a céljaikkal nem ellentétes a kedélyek csitítása - amíg közben az ukránok keze kötve van. Tojástánc. Nem kell neki túl nagy jelentőséget tulajdonítani.
USA-Eu és Oroszo. közötti feszültségek a hangsúlyos..nem a "helyi konfliktus"
DeleteBrikka
Ukrajna feldarabolásával minden érintett nagyhatalom elfogadható koncot kapna. Az oroszokkal ujjat húzni viszont egyiknek sem érdeke: akkor sem (sőt!), ha igazából a gazdasági összeomlás szélén táncolnak.
DeleteNem gondolom, hogy ez amolyan 'igazi' konfliktus lenne most a nagyhatalmak között.
Itt többről van szó! Putyin el fogja foglalni kelet ukrajnát, vagy érdekszférát csinál belőle, ha nem is csatolja, a nyugat töketlen és ezt tudja is, mi is látjuk, a "hatalmas" szankciókon keresztül, látszat intézkedések...
Delete8000 km2 palagázmező, 3500 milliárd m3 gáz, orosz nemzetiség azon a területen, ráadásul a nato túl közel kerülne, Krímnek ez lett a veszte
az oroszok felkészültek, ők irányítanak, a hülye nyugati demokráciák meg beveszik az önkéntes erőket, ja rendszeresített bakancsba, rendszeresített típus felszereléssel (desszant AK), jelzés nélküli ruházat... Az egykori Jugoszláviában melegítőbben voltak az önkéntesem, meg vadászruhában, itt kifogástalan qwa drága katonai felszerelésben, meg tankelhárító fegyverekkel, simán leszedtek egy helikoptert, gondolom az egykori Ukrajnában minden háztartásban volt ilyen...
Az USA meg a a CIA csak néztek, mert ezek az orosz egységek nem hsználtak mobilt, a műholdak semmit nem fogtak, a szegény cirkáló legénységére is a szívbajt hozta az az egy repülő, ami kiütötte a teljes vezérlését az ultra modern hadihajójuknak... szart sem ért. Addig örülhetünk, amíg Hévíz- Keszthely vonalon nem lesz népszavazás a csatlakozásról..., aki járt arra mostánaban érteni fogja...
Lényeg,menjen SP 19...fölé,DAX 10..fölé ,BUX 20 fölé,többit majd lerendezik a nagyok(Ukrajna)
ReplyDeleteHa gáz lesz (vagyis ha nem lesz gáz télen)felülünk a repülőre,a másik oldalon meleg van.
2015-16 ban jöhet 1 lejtmenet,ott nagy kérdés lesz hogy meddig.
Vannak jó charjaim a jövőről :-))
http://index.hu/gazdasag/2014/04/29/matolcsyek_tovabb_vagtak_az_alapkamatot/
ReplyDeleteA kép ragadta meg a figyelmemet a végén. Ez leginkább egy ZZ, nemde?
Az :) ... de fundamentálisan tudjuk, mi jöhet, nem de
Deleteegyébként az extra alacsony kamatot, extra magas követi
a szakemberek, nem kuszaszem, már figyelmeztettek, h drága lesz, egyetértek, a kérdés csak a mikor..
Csak hát kamatdöntés nem éppen a tömegpszichológián alapul :)
DeleteAz a környezet, amiben egy 'ilyen' odakerülhet, tömegpszichó(zis), szerintem...
DeleteSzóval valahol ott lehet ebben is az Elliott.
elliott mindenhol ott van, csak más a ciklikussága :)
DeleteItt fogják majd másodszor megszívatni a dev hiteleseket ha átváltatják velük forintra,mondván most ocsó a forintkamat,aztán jön majd a kikényszerített kamatemelés,ők meg kénytelenek lesznek azt is benyelni.
Deletejaja
DeleteCsányi sem hülye: kötelező árfolyamgátot javasol.
DeleteAz lenne az igazi szívás, ha még a gyűjtőszámla után is magas kamatot kellene fizetni, a deviza után meg magas árfolyamot. :)
bár ha belegondolok, akkor inkább :(
Üdv
ReplyDeleteA DAXot továbbra is tartom semmi változás esetleg egy kicsit más kép.
Korábbi.
http://kepfeltoltes.hu/view/140423/DAX3_www.kepfeltoltes.hu_.png
Mostani verzió.
http://kepfeltoltes.hu/view/140429/DAX4_www.kepfeltoltes.hu_.png
Ha hamarosan nincs ki törés akkor ez van és irány a pince.
ReplyDeletehttp://kepfeltoltes.hu/140429/DAX._V_GS__B_www.kepfeltoltes.hu_.png
Üdv Twer..! szerintem a korábbi lehet jó.. a többi... háááát... biztos nem elliot...
Deleteüdv, Forcag
tele van hibával.... elliotti szempontból.... ez így nem jó...
DeleteÉrdemes elolvasni.
http://myelliott.blogspot.hu/2014/04/ijesztgetes-kozeleg.html
Ha most megint a nagy elliottos elemzők be nézik a dolgokat mint eddig akkor tényleg gáz van hiszen jan. óta mint usa és DAX indexeknél egy remek hsz. épül, amit én meg ? jelezek mint 4. hullámot indik. simán a hsz. támogatják. Ezért jó ha néhe néz az ember egy indexre mindjárt kételkedik a nagy bullba.
ReplyDeleteHullámelméleti alapon továbbra is komplex flat vagy ED 5 alakuló a right look. (indikátorok miatt is és.az emelekdés bázisa miatt is)
DeleteA nagy elliottos és más elemzők helyett továbbra is a grafikont kell figyelni.
Ez a ki mit mond, ill. mondott, és én aztán nagyon tudom szöveg már nekem nagyon unalmas.
Persze, mert még mindig nem érti az elmélet alapjait, tartalmát, keveri a lehetőséget a valószínűséggel, a kettő pedig nem ua.
DeleteTovábbra is teljesen hibás az ábra, persze ettől még 50% az esélye, h arra megy el, vagy igen, vagy nem, de ettől még a kereskedés mem lesz profitábilis
Na azért had tegyem hozzá hogy a piac igen gyorsan ki zárja az egyik alternatívát ez akár ma akár holnap meg is történik mint a DAXnál mint a usákoknál, nem értem a hozzá szólásotokat hiszen nem heteket hónapokat kell várni na most hogy melyik jön be mint itt már fut az otp hónapok óta. Csupán ennyi miröl beszélünk. Hangsúlyozom a piac gyorsan törli a verziók valamelyikét.
DeleteÉn erről írtam: "Ha most megint a nagy elliottos elemzők be nézik a dolgokat mint eddig akkor tényleg gáz van "
DeletePersze korábban is ez ment. Ezért írtam azt, amit!
A probléma szerintem és nem bántás miatt, hanem a fejlődési irány kijelölése miatt írom, h felszínes maradt Elliott elméletének az ismerete, ebből adódóan keveredsz folyamatosan konfliktusba.
DeleteMire gondolok:
Egyfelől, h sosem lesz olyan, h az Elliottot használó elemzők véleménye egy adott szituációban ua. Ez nem a rendszer miatt van, hanem azért, mert nem működik, hanem azért, mert tökéletes. Az elemzők a lehetőségek közül egyet választanak, amiről azt gondolják, h az a legvalószínűbb, de a valószínűség arról szól, hogy hány százalékban jön be és mennyiben nem. Ez akkor is így működik, ha mindenki egy irányba gondolják, a piac akkor is mehet a másikba.
Az elmélet sokkal nehezebb annál, mint 1-2-3-4-5-a-b-c, vagy abcde. Mivel nem mélyültél el benne - nota bene, csak a felszínt látod - ezért a számozások, főleg, hogy sok esetben kontextusba sem illeszted, azaz csak a hagyományos TA szerint egy rövid szakaszt veszel és nem kezeled az eltérő timeframeket sem, rengeteg hibát tartalmaz. (Mivel két irány van, sokszor eltalálhatod, de kereskedésre alkalmatlan hosszútávon, mert a matek nem jön ki a stabil fenntartható kereskedéshez)
DeleteTúl sok az érzelem:
Deletea dolgokról a véleményünk nem az, ami a valóság, hanem az, amit szeretnénk hinni, ahogy én látom nálad a hit erősebb, mint ami ott van (ez szinte mindenkinél időről időre visszatérő probléma)
Amikor "visszajösz" és "mindenkivel szemben nekem lett igazam megszólalás" történik vs. a "nagy elliottos" elemzőkkel az látszik, h nincs elég önbizalmad, kell a megerősítés, hajszolod ezt, ez pedig arra utal, hogy a kereskedésed nem erősít meg, azaz nem elég, vagy egyáltalán nem pluszos a kereskedésed, vannak jó pillanatok és vannak, amikor az egészet visszaveszi a piac.
DeleteEz fontos dolog és azért írom ki publikusan, mert sokaknak segíthet felismerni és átlépni ezen a ponton
Az elemzés nem cél, hanem eszköz a profitábilis kereskedéshez, nem az lesz "gazdag", akinek igaza van, hanem az, aki jól kereskedi le a szituációkat.
DeleteMég egy rossz várakozás esetén is lehet pluszos a kereskedő és jó elemzés esetében is lehet minuszos!
Lehet, hogy 'megérett' a MTEL:
ReplyDeletehttp://keptarhely.eu/view.php?file=20140430v00fb4wiy.png
Kis TF-en is meg kellene nézni, persze, de mostanában annyira fragmentált, hogy inkább mégse, minek. A stop és a RR jónak tűnik.
Mivel i<iii, akár egy jól megnyúlt v is beleférhet - ennek lenne most ugye klasszikus TA alapján is kézenfekvő értelmezése.
OTP: szép nyitás...
Delete319-nél nagyon adta magát a short.. Aztán majd kiderül, én mindenesetre megléptem.. :) Otit ma inkább nem piszkálom.
DeleteUsd gyengülés zavar, ilyenkor otp, hati ált erösödni szokott, akkor mtel jó lehet, mert mostanában ellentétesen mozog, persze ez nem kereskedési ötlet, vagy ellemzés, csak átfogó lehetőség
DeleteJó lepukkadt itthon minden,nem mer lépni senki,igaz nincs is mire főleg 4 nap előtt.
ReplyDeleteForgalom is gyatra.
Lehet hétfőn meg majd leshetünk.
egy off.
ReplyDeletehttp://hungarian.ruvr.ru/2014_04_24/271620213/
Szép...
DeleteMondjuk azért túlértékelni nem kell. Az oroszok gazdaságilag nincsenek olyan állapotban, hogy az ukrán helyzethez hasonló helyi galibánál komolyabbat okozzanak. És ezt ők is tudják.
A nyugat sincs olyan helyzetben, hogy az orosz érdekszférán belül komoly befolyással legyenek az eseményekre. És ezt a nyugat is tudja.
Az ukránokat sajnálom. Olyan lesz ez nekik, mint anno nekünk '56.
Hümm.
DeleteInkább, mint '56 és Trianon együtt...
Az orosz gazdasági helyzet valóban nem stabil, függ az energiahordozók eladásából. Ma hallottam, h Putyin gyakorlatilag a kitermelésbe és élelembe fordított minden bevételt. Szerintem még egy területe adott sokat, a korábbi munkahelyének és ez az amire senki nincs felkészülve. Az orosz titkosszolgálatok jelenleg a legjobb szolgálatok a világon, kenterbe verik az összes nagyot kezdve a CIA, Moszad, BFV, MI6-el. A hidegháborús strukturájuk megmaradt, nem verték szét (vs európa). Mindenki lenézi őket, de pont ezt használják ki, ez pedig stratégiai hiba, szvsz.
DeleteSzerintem közép eu-ban egy ilyen probléma, betenné a kaput nekünk is, márpedig ehhez pénz nem sok kell, csak megfelelő információ...
Én is úgy gondolom.
DeleteMeg nagyjából így:
http://444.hu/2014/03/25/kosz-putyin-a-nato-nak-ujra-van-ertelme/
On:
ReplyDeleteBux: Hetes bearish sling, melyre gyenge fordulós szingnál van hetesen, emelkedés forgalommal, de az esésben már nincs akkora, MA9 felett horog alakulhat ki, de nincs magasabb tf támogatottsága, mert havin a fordulós jelzés besülni látszik.
Naposon trendgyertyák után szünetgyertya jellegű alakzatok, besülni látszó fordulós jelzéssel (NR jelleg)
A fentiek alapján esésre nagyobb esélyt látok, bár halovány.
kiváncsi vagyok mit hoz a délután, mennyire módosítja a jelenlegi helyzetet
Deleteérdekes, h a hati napos más felállást mutat, mint a sima bux, hati optimistább gyertyákat hozott... az elmúlt napokban
DeleteShortzárásos dolgot most is megjátszottam, meglátom meddig jutok.
DeleteHátha bejön másodszor is.
nem mozdul a hati ,vagy lefagytam.
Deletea végére ideértem én is! nem mozdul...
ReplyDeleteAkkor meghagyom a hati longokat nem zárok,próba szerencse,beteszek 1 stopot oszt jó napot.Remélem nem ugorja majd át.
ReplyDeletePénteken még ránézek APPLE-ra hátha zárok valamennyit,vagy húzom a stopot utána.
indik nem túl szépek...
DeleteMindazonáltal OTP-ben még bear oldalon is benne van egy 4300 környékének esélye. Szerintem.
DeleteOTP zárás kicsit kemény volt, jó nagy forgalommal.
DeleteMtelhez grat, én nem mertem megjátszani, mert a tf-n nem volt fordulós jelzés, célárzóna igen
Delete"indik nem túl szépek."
DeleteNagyon nem aggódom
Köszönöm, már ha az mtel nekem szólt. :)
DeleteNem kell aggódni, nem azért mondtam, élni kell a lehetőséggel, volt már ilyen. Szép estét mindenkinek és jó pihit!
Nem tudtam hogy Mtelben benne vagy......grat.
DeleteMegéri ezzel kereskedni?
Dobok nagy tf-s bux gondolatot hamarosan, érdekes az ábra
ReplyDelete
DeleteKíváncsi vagyok mit látsz nagy tf-en,
Igaz én heti-havi időtávval nem foglalkozom,az már lekereskedhetetlen nekem,főleg mostanában.
APPL szerintem egy 3. hullám ment fel naposon 600 alá, érik az alma :)
ReplyDeletenem tudom mit csinál a portfolio (erste), de nem tudok bejelentkezni, anélkül nem érem el a markers, ezért meg nem tudok elemzést írni... XXI. század..
ReplyDeleteTegnap nem voltam,ma próbáltam bejelentkezni, ez jött vissza
ReplyDeletehttp://s30.postimg.org/no78cqkap/image.png
Remélem hétfőre megoldódik, különben elküldöm őket a jó édes anyjukba.
http://index.hu/belfold/2014/05/02/az_orosz_kemek_tuljutottak_a_spajzon/
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
Deletedobj egy mailt ! (drian875@gmail.com)
Deletemail ment
Deleteválasz is :)
DeleteEgyszerűen képtelen vagyok elemzést írni, Pro a bejelentkezés után, csak jelez, "ön nincs bejelentkezve"...SHIT!
ReplyDeletevan valakinek elérhetősége a portfolio trader felé? Ez nonszensz, hogy amikor időm lenne elemezni, nem elérhető a rendszer...
komolyan mondom egy vicc amit művelnek. Én már lekapcsoltam a PRO-t is. ha hazamegyek megszüntetem a számlát is. A durva, hogy ők a "legjobbak" otthon. nem tudom miért nem tudnak egy stabil rendszert összedobni....
DeleteErste Befektetési Zrt.
ReplyDelete1138 Budapest, Népfürdő utca 24-26.
Tel.: (06 1) 235 5151 Fax: (06 1) 235 5190
E-mail: erstebroker@erstebroker.hu
www.erstebroker.hu
üdv.
zsozé