Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 24 January 2014

OTP - Hulló kés, megjött!

Keddi elemzésem záró mondata a következő volt:

 "Szerintem: SQ és kés !!! Ne állj alá!"


Ma jött egy hulló kés, remélem nem álltatok alatta!

A mai OTP esés senkit sem érhetett meglepetésként, benne volt a levegőben, csak az ideje volt kérdés, tegnap nem látszódott fordulós jel, az napon belül keletkezett. A héten írtam a lehetséges csúcs csak nehezen előrejelezhető, megnyúlt 5. hullámmal meglehet a rajzon vázolt 4800-as szint, de tegnap jeleztem azt is hogy egy bearish slingshot készülődhet. 

Az elmúlt időszakban sokszor próbáltuk meg eltalálni a lehetséges csúcsokat 4.600 környéke, mint lehetséges verzió szerepelt. A mai mozgás után esélyes is, hogy ez volt az, de kicsi eséllyel van ennek ellentmondó lehetőség is, egyelőre nem lehet kétséget kizáróan kijelenteni, hogy bent a csúcs, de nagyon esélyes.

13 comments:

  1. Péter!

    Gondolom erre gondoltál :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bizony. És még azt is írtad valahol, vmikor, hogy a nagy napos zöld gyertyánál egy még nagyobb piros fog érkezni..

      Delete
  2. Replies
    1. csöndben beszálltál? :)

      Delete
    2. Én már Jeleztem előtte levő nap este ,(Szerda)hogy záróba 1 pont híján nem vett fel a hati.Gondolod hogy én nem láttam?egyébként többet nem fogok előre jelezni,meg van az okom, hogy miért.
      A fordulat előtt szoktam már "építkezni",ahogy többször mondtam is,én nem 10-20 kontraktussal kereskedek.
      Akinek nincs részvénye mikor felfelé megy az árfolyam,(tehát shortban vagy,)Akkor sem lesz mikor lefelé megy.Ezt a módszert követem utóbbi időben, mióta in likvid a piac. Fent már nem lehet jól belépni megfelelő kontraktussal.
      Csak bízni kell magadban,ezt a módszert csak így tudod követni,és ha megy tovább, még rá kell adni folyamatosan.
      Egyébként most is poziban vagyok.,nem csak hatival.

      Delete
    3. Hatit gondoltam, írtad, OTP-t nem tudtam, ezért kérdeztem.

      Megértelek, régen voltam hatival poziba, de teljesen meglep az inlikvid állapot. Hiába tudom a célárat, nem megy el odáig, mert a nagy tételeket már nem veszi fel a piac. Pedig Cimballi módszerét követve, nem dobálózok 100 db-okkal

      Az elmúlt hetekben többször jártam úgy, h nem sikerült adott szinten vennem, eladnom, mert engem már nem vitt el...

      Hatiban a ráadás nem sikerült, triggernél hiába adtam ki a megbízást, mire odaért már el is vitték a nagy tételt.
      Ezért is zártam korán negyedik hullámban.

      Pozi van, nekem is, nemcsak hati :)

      Tudom, miért nem írod ki, én sem teszem néhány elemzéssel, ugyanazon okok miatt. Haitban a mozgást - szerencsém is volt - de két hete megírtam, aki emlékszik, emlékszik, aki nem annak nem hívom mindig fel a figyelmét. Ilyen inlikvid piacon - bizony mostmár elhiszem - hogy meg tudom mozgatni időlegesen a piacot, ami pont arra elég, h ne kapjak jó áron.

      19830-n álltam, én nem kaptam, lejjebb kellett mennem pénteken, pedig az csak a "bent legyek" érzés miatt lett volna...

      Delete
  3. A hetes nyúltabb is másként is lehet, de az a 3. hullámos "Csányi" -a- így megmagyarázhatóbb! Ez csak egy verzió részemről!

    Otphetes20140124

    A 30 perceshez én ezt követtem! :)

    otp30 20140124

    ReplyDelete
    Replies
    1. Érdekes elgondolások, ne felejtsd el, mindig jelezd, h áll !

      Ha nem követi az ED-t, illetve a fel impulse-t, akkor mélyebben belenézek

      Delete
    2. Tuti lesz ebbe még csavarás ha kb így is lenne, de a csúcsoknál a forgalom is ok eddig!

      Delete
    3. Lesz. lesz, bear verzióban is nagy eséllyel nyitás réssel hétfőn :)

      Delete
    4. Én nem nagyon követem a magyar részvényeket, de amit kiraktok kíváncsiságból mindig megnézem.

      Nekem csak egy gondolatom van a hetessel rajzzal kapcsolatban, hogy a hsz impulzusba nem jó, mert így átfedés van, és még a végpontja is belógna az 1. hullám terébe. Diagonálban pedig nincs hsz negyedik hullámban. De lehet, hogy rosszul látom...

      Delete
  4. Szia Brikka!
    Remélem jól értelmezlek!?
    A hetes ábrán, ha LD felfelé, akkor 1.hullámba a 4. hullám belelóghat!
    Azt meg, hogy LD 4. hullámában lehet-e 3 szög pontosan nem tudom, de a 2. hullám jelölés szerint zz volt, így max a flat maradhatna, de az már nem lesz!

    Nekem is van sok-sok verzió a fejemben + Ad és többiek verzióit is figyelem csak nem szeretnék az egyirányú szemlélet csapdájába beleesni.
    Amíg ez ilyen szépen bejött addig nincs gond! Maximum nem hozz annyit a házhoz ha kritikus szintet elér számomra!
    30percesen én mást is követtem és nem csak "flat verziót" ami már nem is lesz az szerintem ha holnap nem indulna el fel!
    Igazából nincs gond, ha nem így lesz amit felraktam, mert több irányt kell figyelembe venni, de az a bizonyos "Csányi -a- még mindig nem tiszta szerintem senkinek és ez csak egy verzió azt figyelembe véve.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szép gondolat!

      Cimballi szerint előfordulhat LD/hsz 4. hullámában LD , zz helyett, ez az ő meglátása, tapasztalta már, a buxban nekem is van egy ilyen jelölésem, meglátjuk.
      Gondolom így ok, nem hsz, hanem LD :)

      Delete