Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 24 January 2014

EUR/HUF

Nem követem az EURO mozgását, van ennek oka, de nem megyek most bele. A hírekben hallottam a nagy mozgásról, ezért ránéztem.

Bizony bizony itt minimális helyzetben is további erősödés jöhet, elsődlegesen 309-310 környékére, de ezt nagyobb timeframen támogatás nélkül néztem, simán benne van, hogy ennél magasabb zónákat ér el.

EUR/HUF napos chart:

Voltak deviza piacon extra elképzelések, lehet újra elő kell venni őket. Válság esetén 300 feletti USD és 400 feletti EUR verziókat mutattak a grafikonok nagy timeframen, lassan ideje lesz újra figyelni a deviza piacokat, mert hatalmas mozgások jöhetnek. FIGYELEM! A fenti árak csak lehetőségek, lehet két-három év mire eléri és jelenleg kisebb tf még nem támasztja alá. A deviza piac más, mint a részvénypiac, nagyobb tf-ek elemzése nehézkes a piac specifikációja miatt, találati aránya nagyobb chartokon sokkal kisebb, ezt mindig figyelembe kell venni.

25 comments:

  1. 1,5-2 forint emelkedés lehet most benne délelőtt, órás alapján

    ReplyDelete
  2. Bux -180
    Hati -90
    lesz hamarosan nagy rohanás :-)

    ReplyDelete
  3. jöhet egy kis emelkedés, c/4, ha így folytatja, ma eléri az aljat..., vagy közel jut hozzá, szép, tökéletes, erős c.

    USD összhang végre helyre fog állni

    ReplyDelete
  4. Sziasztok!
    Valamelyik nap írtam, hogy nézzetek rá az ibexre, mert bent lehet a csúcs és több, mint a felére fog leesni az árfolyama a chart alapján, természetesen ehhez idő kell.
    A lefordulás ott szerintem megtörtént, illetve a daxnál is elképzelhető, a köv felfelé körből ki fog derülni.

    ReplyDelete
  5. OTP csúnyán fest naposon, ha ez a gyertya marad, akkor kereszt...

    ReplyDelete
  6. Lehet 4., de zártam a shortokat 509- 828 átlag 319 pont átlagos fogás, 368 volt a mozgás, ez nagyon erős, ha a triggert is figyelembe veszem, 2014 eddigi legjobb ügylete :)

    ReplyDelete
  7. OTP-t a 4350-70-es sáv fogja megfogni

    Bux 19100-150

    Hatit 400-430

    Persze alászúrhat, mert nagy lendülettel megy

    ReplyDelete
  8. Én most zárogattam, stat majd később, valamikor :-) Szép menet volt, gratula.
    Fejváll-gyanú, szerintem.
    Vagy tényleg kimegy új csúcsra, bár én azt a variációt itt már egyre kevésbé látom reálisnak.

    ReplyDelete
  9. zártam 19376-on, szép menet volt!!!

    ReplyDelete
  10. Oti shorton 200 pont nyerőben stop betéve, long ajánlat kicsit lentebb betéve... lássuk... ;)

    ReplyDelete
  11. Ad, OTP -ben azt hiszem pont egy ilyen piros gyertyát hiányoltál vmikor, hát megjött..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nagyon analóg a 4800-ról való lefordulással :) lehet ennyi volt és a 4600 volt a csúcs

      Delete
    2. írtam egy rövid bejegyzést, kedd volt, amikor SQ-t és kést mondtam be ... .)

      Delete
  12. Gratula fiúk, tömjétek degeszre a zsebetek! :)

    Újra kérdés, exp. flat vs. 5

    ReplyDelete
    Replies
    1. OTP-ben szerintem valahol 4450 körül kigyalogolt abból a sávból, ahonnan még e-flat reális lehetett volna.

      BUX-ban nem tudom, ott még lehetséges.

      Amúgy minden nagyon szépen beállt fejvállhoz, bár ugye ez semmit se garantál.
      SP mondjuk nem HS, ott egy izmos táguló HSZ a játék - elég durván néz ki.

      Delete
  13. OTP volt hír, határesetben pont befér exp flat-be, de igen, nekem is erős
    Bux exp flat nagyobb eséllyel, de várom az emelkedés belső szerkezetét

    ReplyDelete