Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 14 April 2014

Bux - hetes

Hetes charton jelenleg így állunk:


A hsz visszatesztje még nincs kész, ugyanakkor kisebb tf-n elfogadhatónak tartom az emelkedést. Ha újabb csúcsra megy, akkor a felfelé tartó ZZ verzió megbukhat, ami azt jelenti, hogy impulse megy felfelé, ez teljesen új irányt adna. Ez egyben azt is jelentheti, hogy a hetesen látható bearish sling lehetőség besül, ha elsül, akkor akár csúnya esés is lehet belőle.

Bux hetes chart:

48 comments:

  1. OTP és BUX, lejött 5 hullám, 4/c-nek is tökéletes szint, ua. short jelzések nagyobb tf-n, ha ZZ megy felfelé, akkor short... :)

    ReplyDelete
  2. célárakat elérte, min. shortokat zártam..., bár a terv csak stop húzás volt, de így van mára menü...

    ReplyDelete
  3. BUX-ban mintha kellene még egy új alj.
    OTP-ben meg arra gyanakszom, hogy vicces kedvében lesz és valami r-flat lesz itt a kettes, nem a klasszikus 61.8-as ZZ. (Feltéve, hogy bent a csúcs.)

    ReplyDelete
  4. jó reggelt!

    Még pozi nélkül várom mi lesz...

    ReplyDelete
  5. a piac eldönti mi lesz, magasabb tf-n van támogatottsága az esésnek (bearish sling, fibo 78), de nem vagyok elkötelezett egyik irányba sem, A felfelé kör után döntök, mert ha 5 hullám lesz felfelé, akkor korrekció után benne lehet min 900 pont emelkedés, nem akarok szembe menni vele...

    egyébként nagyobb esélyt adom a délnek való gyors mozgásnak, ha lefelé jön lehet flat a második, de ha nem csinál új low-t naposon, akkor egy bullish sling alakul ki, igaz 7 gyertyás, ami nem túl erős, nem jó...

    ReplyDelete
  6. Hiányolom a divergenciát az OTP-ben... ezért a nagy kérdés, vagy magasabb tf erős fordulás (ez ok, ez benne van), vagy egy új csúcs, amiről az erős ellenállás miatt lefordul, korrekcióra, szóval kétség van bennem, mint Rasban, de majd meglátjuk a piac képe alapján döntés, beszálló lesz, akár nagy körre, jó RR-rel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rövid lesz a hét is, pénteken nincs kereskedés. Otp közben letörött.

      Delete
    2. OTP? szerintem még nem, csak valami ed

      Delete
    3. ja, vagy az új low, az oké, nincs sling esély :) naposon

      Delete
    4. bux-ban jobban néz ki azért bearish ss.

      Delete
    5. Üdv mindenkinek!
      Oti h5 sztem investingen divergencia .

      Delete
  7. BUX fura. Kicsit rendesebben megnézve olyan, mintha:
    - vagy korrekció jött volna le
    - vagy még csak most tartana a lefele impulzus hármasának végénél.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pont ezt néztem :) én is.

      OTP naposon kezd szépen bear lenni, kicsit korán zártam, de tiszta fejjel akarok majd lépni, ha abba az irányba mutat majd a piac

      Delete
    2. fibo 38-ra nem figyeltem.... pedig fent volt a chartomon... jobbra tolódtam, nem szabadott volna, mindegy, majd este ránézek, napos, hetes tf-n pár óra nem probléma :9

      Delete
    3. :-)

      Bear skicc, több kérdéssel, mint válasszal:
      http://keptarhely.eu/view.php?file=20140414v00f42r7o.png

      Delete
    4. ... bár ami azt illeti, mind a két verzió necces: ami piros kettesben az a-c átfedésnek sovány, az zöld 2-4 átfedésnek kövér... Valami nem smakkol.
      LD?

      Delete
  8. Ez rohadt idegesítő,már én is kezdek kiakadni :-((((((( ebben a tétlenségbe,remélem hamarosan csak megindul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nekem nincs időm idegeskedni ezen, a gyerek lefoglal, "lóg" az oviból, rajtam! :-))

      Delete
    2. holnap, holnapután dolgozom esélyem sem lesz ránézni! így csak mozizok! Csak azt nem tudom, hogy lesz ebből nyaraláspénz...

      Delete
    3. Azt hittem már ő nyomja helyetted,idegeskedjen ő ,hagy szokja :-))))

      Delete
    4. Nyaralás pénz,miért ne lenne,most jön a kasza.

      Delete
    5. igazad van! Nekem már nem hiányzik az idegeskedés, öreg vagyok hozzá! :-))))

      Delete
    6. most jön a kasza, az nagyon fasza! :-)))

      Delete
    7. Kávé holnap? még időben?

      No problém, nyaralás, leugrasz a Dunához :) - bocsi,e rős volt :)

      Delete
    8. Holnap már nem lesz időm kávézni, élesben nyomom! :-(( De vigasztal, hogy már csak HÁROM van vissza!
      Duna hideg!!! Nem vagyok én rozmár! :-))

      Delete
    9. Mehetünk kávézni,messze van?

      Delete
    10. Kicsit,(BP:-) kávézáshoz messze.
      Majd nyáron megyünk kirándulni somogyvámosra,(Crisna völgy)onnan már nincs messze a kávézó
      "67 hetes úton,várhatsz rám dideregve" :-),,,,,,,,

      Delete
    11. Kicsi a világ, Én Somogybabodra megyek a hétvégén :)

      Delete
    12. Itt csillaghegyen már voltunk a Krisnásoknál,érdekes emberek,vendégszeretők és érdekes szemléletük van a világról,ők mondták hogy ott Somogyvámoson van a nagy krisna völgy,lesz valami búcsú is ott nyáron.
      Megdöbbentő mennyi fiatal van köztük,de jó velük elbeszélgetni.
      Ad!Ha sikerül elmenni , majd előtte telefonálok,hátha összefutunk,úgy is hétvége lesz.

      Delete
    13. megoldható, hátha többen is leszünk :)

      Delete
  9. DAX M30: bear sling készülhet.

    ReplyDelete
  10. hát, a mai nap nem hozott megerősítést, a határról északnak fordult, de nem lehet egyik irányba sem határozott állást foglalni, idő, lehet nem is egy-két nap... :(

    ReplyDelete
  11. http://marketing.equitas.hu/images/admin/Revolver/20140324_pilot_dax/20140414_merleg_1.jpg

    ReplyDelete
  12. oda kell figyelni, mert érdekes alakzatok alakulnak, lefelé mozdulásnál rés elképzelhető...
    tulajdonképpen a szokásos...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jöhet a rés le?http://www.portfolio.hu/gazdasag/fegyverropogas_es_robbanasok_kelet-ukrajnaban.197842.html

      otp részvények még 4475-ön eladva, shortokat is eladtam mikor 4250 környékére visszaesett. Kicsit jöhettek volna ezek a hírek később, hogy biztosan visszatudjam venni őket jobb áron, na meglátjuk.

      Delete
  13. A hírek csak átmenetileg hatnak a piacra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pont ezen gondolkodtam ma reggel, de nem nagyon sikerült tisztába raknom.
      A hírek nem meghatározóak a piac szempontjából, ez OK. Ugyanakkor a piac 'gyártja' a híreket, azaz ezek afféle /következményei/ a piaci hangulatnak.
      Azaz bár nem a hírek mozgat, a hírek és a piaci mozgás ugyanannak a dolognak a következményei - valahol ott kell bennük/mögöttük lennie tetten érhetően a hangulatnak is, azaz lehet mégiscsak érdemes őket figyelni.

      Annyit sikerült elérnem az egésszel, hogy belefájdult a fejem.

      Delete
    2. Jogos, egyetértek, de azért nem árt óvatosnak lenni, szép napot mindenkinek! :)

      Delete
    3. üdv mindenkinek!

      5"tf-et nézve egy picike 5. még lejön és kész lehet sztem.

      más meglátás ,vélemény?!

      Delete
  14. DAX-ban ma is megépült egy bear sling lehetőség M30-on.

    ReplyDelete
  15. OTP talán már hármasban?
    BUX-ban meg ez így utólag elég durva gyorsításnak tűnik, jól éreztük, hogy nincs ez rendben impulzusként...

    ReplyDelete
  16. Húha, ez még mindig a hír? Nem nagyon voltam ma gép előtt.. :S

    ReplyDelete
  17. SP ma talán fordult? 3 hullám volt a csúcsról

    CJ

    ReplyDelete