Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 3 January 2013

OTP - rövid

A havi chartot régen tettem fel. Még mindig a megrajzolt zónában mozog. Nem elliottos vélemény, de továbbra is fenntartom, hogy a felső trendvonalat célozza meg a papír.

OTP havi chart:


Hetes szinten tartom az ED lehetőségét, mely alapján új csúcsra kellene a papírnak kimenni. (4500-5000). Jó volt a korábbi megérzés, hogy a fraktálok nem úgy illeszkednek, ahogy sokan elsőre gondolták.

OTP heti chart (fraktálos):


Napos alapon szvsz az 5. hullám a hulláma tarthat északnak, ahol egy kis emelkedés b hullám indulása előtt még beleférhet. Célzóna jelölve, akár nyitóban meglehet.

OTP napos chart:


16 comments:

  1. Üdv mindenkinek!

    Köszi az elemzést!

    ReplyDelete
  2. Sziasztok!
    Köszi Ad, már nagyon vártam.

    ReplyDelete
  3. üdv

    Kicsit meg késve de nem megfeledkezve BÚÉK.

    Hú miről maradtam le, nagyon optimista a hangulat, nézzétek meg a BUX 2010 nov. emelkedését 2011 márc. ápr. jelenleg mintha azt látnám, ami zavar, hogy az el múlt 10 évben januárba mindig emelkedés volt.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Nekem még a vége hiányzik, bár korábban és is min 4320 mellett foglaltam állást.
    http://www.kepfeltoltes.hu/view/130103/9587110622013-01-04-otp_10perces_szerk_www.kepfeltoltes.hu_.png

    ReplyDelete
    Replies
    1. nézegettem zárás előtt, de nem láttam semmiféle fordulós jelzést, igaz nagyobb tf-n néztem rá. Ugyanakkor az ék verzió nálam kezd hátrébb kerülni.

      Delete
  6. SP 5/5/3 mehet most északnak (ASH3 - 1460)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tető 62-65 között lehet majd, ha nincs megnyúlás

      Delete
    2. üdv AD

      Nálam már 65 fölött is járt, utána meddig várod le?

      Delete
    3. Nekem most a meg látásom, hogy az SP LD csinál ami vagy egy csonka 5-el vagy valamivel 1480 fölött fejeződik be.

      Delete
  7. már lefordult, ESH3 kb 61-ről, ez impulse lefelé 52-ig mindenképpen lejön, de a mostani mozgás alapján tovább is várom, ez egy nagyobb emelkedés korrekciója lesz

    ReplyDelete
  8. most 58 környékéig felmegy, nagy eséllyel, b vagy második hullám, 3' chartot nézek

    ReplyDelete
  9. 58-at nem érte el, 57 alá jutott ahonnan lefordult, lassan meglesz az 52, de tovább fog menni valamivel, időben a korrekció túl rövid még

    ReplyDelete
  10. 53-ig jutott, szerintem most felfelé mehet

    ReplyDelete
  11. Lehet csak az első 5 hullámot láttuk délnek, ahol az 5. is megnyúlt

    ReplyDelete