Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 4 January 2013

OTP - gyors

Tegnap elérte a célzónát, ugyanakkor nem látok fordulós jelzést. Az alsó spike miatt elképzelhető, hogy a célzóna felső felét fogja támadni a piac, illetve ki is léphet belőle. Napos ábra, azaz felfelé kiszúrás, egy tüskével simán belefér. Szvsz lesz egy újabb csúcs a tegnapi felett. Mindezek mellett naposon egy fordulós jelzésre számítok, ma vagy hétfőn, de ez vszinu nem az emelkedés vége lesz (a tegnap említett célzónát elérheti a korrekció után). Extrém esetben 4.400-ig is elmehetne a korrekció előtti mostani emelkedésben, de erre csak nagyon kicsi esélyt látok.

OTP napos chart:


Órás alapján az egyik lehetőség szerint a tegnapi egy lokális csúcs, kis korrekció, majd ismét észak, csak ezt követően lehet egy nagyobb déli irányú mozgás.

38 comments:

  1. üdv AD

    Örülök hogy végre jelentkezel új elemzésekkel, továbbra is a kérdés hogy az OTP eléri-e az 5000-et a 4500-4600 az bőven benne van.
    Ami tényleg zavaró nem csak az OTP-vel kapcsolatba, hogy minden elliottos elemző az SP-ét bő 1500 fölé várja még DEN. is, közbe a hangulat indexek extrén bullba vannak mikor már ennyire egyértelmű minden ez zavar, közel 8 hónapja emelkedés van minden indexnél ebben az esetbe még 2-3 hónap benne van akkor nem tudom hogy dolgozzák le a szentimentek ezt az extrém bullt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Üdv Twer!

      Én most nem merek semerre nyitni semmit. /fosok/ :-)

      Delete
    2. Hati RSI 90 környékén óráson, itt longot nyitni hülyeség, sortot meg bodorság, egyetértek...

      OTP szintén zenész a maga 77-es értékével

      talán a korrekcióban lesz majd érdemes belevenni, de azt is csak óvatosan, mert C hullám esetén gyakran elmarad a divergencia...

      Delete
  2. Szia Twer!

    Karakterjegyekben én ezt egy bear piaci rallynak látom.
    A nagy lefordulás előtt extrém szentiment kell, kő kemény eufória. Kell a hajtóanyag a tömegnek, ahhoz, hogy extrém mértékű zuhanást produkáljon, meneküljön a piacról kicsit később, ezért a jelenlegi helyzetet nem tekinteném kockázatosnak. Sőt, a sok short viheti egyre magasabbra az árfolyamot ledarálva közben a mentális tőkét és a pénztárcát. Nézd vissza Cimballi 2010 nyara környékén erről írt bejegyzését.

    A magam részéről a 2-3 hónapot kicsit soknak tartom, a magyar piacot tekintve - egy-két speciális szituációt kivéve - max. 6-8 hetet gondolok. De nagyon nehéz az időt megállapítani. Szerintem van még tér felfelé, de longban gondolkodást, erős money menedzsment nélkül nagyon, de nagyon kockázatosnak gondolom. Van olyan termék, aminél már a lefordulás irányába hajlok, lehet nem megy ki majd új csúcsra.

    Az egyébként zavar, hogy sokan egy irányba gondolkodunk. Szerintem Amerikának (SP) kész egy trendmozgató alakzata felfelé, jövő hét már korrekcióról fog szólni, a nagy emelkedés miatt és a formáció kapcsán, ez bármi lehet 23-100%-ig.... Ez mondjuk beleférne abba, hogy sokan megint mellé lőjenek és az ellenkező irányba menjen a piac, mint ahogy azt sokan várják, majd utána forduljon megint északnak.

    Meglehetősen nagy esés jöhet, mivel nincs lefordulásra utaló jel, a short felvétele szvsz szintén őrültség (természetesen időtáv függvénye), mert 3. és c hullámmal szemben soha nem kereskedünk, megvárjuk a fordulatot, ez pedig még nincs meg!

    ReplyDelete
  3. Sziasztok,

    Ad, mit gondolsz usd/huf elérheti még a 'bűvös' 210 környékét, vagy már láttuk a fordulatot, és már inkább felfelé motoszkál?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!

      Sokat gondolkodom a dolgon. Az év vége kicsit zavaró lehet, dec második felében sokan már nem kereskednek, a piac Cimballi szavaival "lelassul". Ez miatt nem állíthatom azt, hogy a felfelé mozgás nem a korrekció része volt csak. A volatilitás szépen megnőtt, főleg azokon a napokon, amikor itt keresztyén ünnep volt.
      A lehetőség, hogy az ék él és onnan 1-2-1-et látunk most felfelé (az aljtól), ahol a második egyes diagonál, vagy az ék nem él, hiszen nem szállt el az árfolyam, hanem még lemegyünk új lowra, a felfelé kör a lelassult korrekció volt, térben ezért terjedt ki, ezért volt nagy a volatilitás. Azért jelenleg még 54-46%-ot adok arra, hogy inkább lesz új low, mint arra, hogy nem. Ha kiviszi a korábbi csúcsot ez az emelkedés, akkor 1-2-1-ben érdemes gondolkodni, de akkor is jön valamilyen korrekció lefelé.

      Delete
  4. üdv AD

    Igen én is gondoltam a C hullámra ezt a karaktert tükrözi az SP és az amcsi indexek valamint a BUX is, de a DAX teljesen más úton jár, részvények közül az OTPre sem nagyon húzható a C hullám.
    Ami nekem szemet szúrt az amcsi indexeknél egy szabálytalan heti szintű hsz. aminek az E hulláma mehet föl, ami érdekes lehet hogy ha nagy A hullám a 2009 esés és minden ellemző a nagy B várja már mint elliottos ha most a fától az erdőt nem veszik észre ami valóba aktuális is lenne és most térnek át magasságokba akkor ez baj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. OTP:

      ED = C hullám, 2011. szeptember óta, ahol most annak E hullámában megy fel.

      Delete
  5. üdv

    Maradok a jó öreg nasdaqnál talán a legjobb irányt mutatja ott nagyon úgy néz ki, hogy B hullám ment föl és van egy remek hsz. ami b hullámra utal, így nem kizárt egy jó kis zakó a jövőhéten.

    ReplyDelete
  6. AD

    Jó lenne megnéznéd te is ezt a nasdaqot, látsz-e hsz. vagy nem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tf?

      Keredkedsz is vele, vagy csak figyeled?

      Delete
    2. Csak figyelem mivel próbálok irányt találni, ha emlékszel volt idő mikor elég sokat hivatkoztam rá és előbb utóbb a többi index is követte különben napos tf.-en nézd a hsz.-et ha az.

      Delete
  7. Sziasztok!Fordított H&S> Nasdaq100 -napos

    ReplyDelete
  8. TWER erre gondolsz?
    http://s13.postimage.org/g6wlo7iuv/image.jpg

    ReplyDelete
  9. üdv Ras

    Régen voltál ezen a blogon. Igen erre csak más kép jelölve még pedig az a pont a második fel fele menő 2700-nál a b 2610 körül a c 2710 a d 2600-nál az e pedig most van folyamatba vagy ki is jelölte.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én még bízok egy felmenetelben,AAPL benne vagyok,remélem még 600 fölé felmegy,napos RSI még jó állapotban van+ még egy rendesebb jobb váll beleférne

      Delete
    2. Régen voltam mert Kis időre a "Gyerekre" bíztam a tradelést,hagy szokja az adrenalint

      Delete
  10. Szia Ras!

    Ne aggódj! Valami fog felfelé menni még, vagy mély retrace és második hullám, vagy új csúcs, egy kósza 5. hullám, ahogy nézem még belefér, főleg ha a száguldás 3. hullám volt...

    ReplyDelete
  11. Köszi Ad!
    GLD ETF-be is belevettem,(NYSEARCA:GLD)meg még pár dolog ami nyitva- (USA-ban)
    Látom még BUX-ban is van hely felfelé, ha minden igaz és jól látom,még lehet átgondolom és meglépem.
    Naposon jól állnak indexek+egyes részvények,amiket figyelek kint,engem ez az időtáv érdekel(Akár több hónap is lehet)így legalább van idő körülnézni a világban és meg is játszani
    Tavaszias, kerékpáros hétvégét mindenkinek,van mit ledolgozni az ünnepek után
    Sziasztok

    ReplyDelete
  12. 4-6 hét van vissza az emelkedésből, utána zakó, március durva lesz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem túl biztató hír?, Kuszaszemü Eltolcsi jelölése az MNB élére sem.......Március 3
      Majd ráteszünk egy lapáttal mi is a világnak,bátorság,legalább hamar megkeressük az ideit

      Delete
    2. elgyengülhet a világ, február végére, március elejére legkésőbb csúcsot láthatunk

      Delete
  13. Hoztam egy 15 percest a napos v. hullám belsejéhez.

    http://tozsdemania.ucoz.com/_fr/0/8192196.png

    ReplyDelete
  14. üdv

    Októberbe sokaknál ki ütöttem a biztosítékot mikor a BUX esetén ragaszkodtam a hsz. verzióhoz, most sem térek el töle, mikor le fordult 19500-rol 17200-17500 körüli célárat mondtam mint D hullám vége 17456-on fordult az E hullámot akkor 18600-19000 közé tettem megnéztem az akkor készített grafikonom akár a fordulat már hétfő meg lehet. Én továbbra is azt láttam az amcsi indexeknél, hogy egy eszeveszett B hullám ment északnak és minden indexnél ott a hsz. a forgalom is alá támasztja ezért én már nagyobb durranást nem várok a kérdés a C meddig megy le, utána viszont lehet még új csúcs valamikor a nyárra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. erdekes...pont Toled hallottam eloszor annakidejen Caldaro blogjarol es dicserted az elliottos meglatasait...ennek ellenere folyamatosan varod a nagyobb buktat...pedig caldaro abszolut bullish,2009tol indit egy 5os szerkezetet aminek a 3/3-a fog majd valahol 1600felett vegzodni...es akkor hol lehet a vege?...egyelore neki all a zaszlo...

      Delete
  15. Hali Charlie!
    Az nem baj, ha nem egy irányba látjuk, ha úgy lenne és meg is lépnék, nem működne a tőzsde, ki erre, ki arra, jól van ez így, én nem szoktam más meglátásaira poziba lépni, és magadnak kell mérlegelni kinek a véleményére, adsz-adunk, legalább is nekem meg van itt is
    Egyébként, ha magamban nem vagyok biztos, inkább távol maradok, majd jön a következő vonat.vagy éppen más, hiszen az én pénzem
    Valami éppen mindig adódna,de nem éri meg mindenáron poziban lenni és túlbonyolítani a dolgokat,szeretem az egyszerű indiket amivel nem kell túl sokat pöcsölni,Elliott?nem értem a lényegét,de el voltam és vagyok mással,ezért is nem erőltetem egyelőre.
    Azért van több TA alapon is amit elég magas találattal lehet alkalmazni és nem össze vissza rajzolgatni 15 indivel,azt hiszem csak tavaly 3-4 biztos pont volt az meg bőven elég ha meg is játszod, de miért is ne tennéd.Jó éjt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egy szóval nem írtam, hogy nagy bukta jön most csupán csak kisebb TA, és elliott hullámba gondolkodom ami nekem azt mutatja hogy a a BUX min. 16000-16500 környékére az SP 1350 környékére vissza fog menni utána jöhet a caldaro féle verzió most is azt mondom, hogy egy szuszra az SO nem fog 1600-ig el menni akkor vagy 2 nappal ezelőtt írt verzióm az igaz, hogy 3-4 hónap emelkedés van a pakliba ez is lehet, de én az idő távokat is figyelembe veszem 8 hónapja rendületlen emelkedés van sőt más fél éve komolyabb korrekció nem volt tőzsdéken hangsúlyozom most is mint többször én nagy buktát nem várok ha lesz is a BUXot már nagyon régen jelzett cél áramig 13500, az SP-t 1050-1080 környékére ez idén nagy valószínűséggel meg lesz. Ami zavar hogy most már minden elliottos teljesen CALDARO elemzését vallja nagyon egy az irány közbe a szentimentek extra bullba.
      Különben nagyon örülök mind kettőtöknek, hogy kezdtek aktivizálódni a blogon.

      Charlie a DAXot hogy látod?

      Delete
    2. mert jan 21 mi fog történni ,kezdődik a longterm

      Delete
  16. Már totális optimizmus van ,már SPY 1500 feletti DOW 1400 DAX 8200 CSICSEREGNEK A BEFEKTETŐK meg a piramis rendszer Tollforgató ajánlói.
    Eddig bárhol vettél nem paráztál be egy öt pontos le kanyarnál nyerő lett ,hát ennek vége ,mindenki nyer senki nem veszít kivéve a rövidnadrágosak. Bármelyik pillanatban jön a beleadás
    már a hó is esik ,jönni fog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tetszik a gondolkodásod!
      Pont azt a kirobbanó lelkesedést várjuk, immár két éve,
      ami jelzi, hogy jön a kemény fordulat, szerintem már nagyon közel van (ha nem fordult már meg)

      Delete
  17. http://kepfeltoltes.hu/130106/20120330_Euphoria_www.kepfeltoltes.hu_.png
    http://kepfeltoltes.hu/130106/longtermcount_www.kepfeltoltes.hu_.png

    ReplyDelete
  18. Az első kép nagyon tetszik, találó!

    A második ábra: szvsz hibás a számozás, valami más lesz a megoldás

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Ad
      felraknál egy elképzelést, érdekelne a véleményed
      cimbali miért nem aktív
      üdv

      Delete
  19. Szia!

    Cimballi a jól megérdemelt pihenőjét töltötte egy exotikus helyen, előtte tréninget tartott és ott voltak az ünnepek, profi kereskedő az év végével már nem dolgozik, szerintem hamarosan jelentkezik.

    A problémám a felrakott SP ábrával, hogy az első hullám sokkal impulzívabb, mint a 3. hullám, ráadásul a Kennedy féle báziscsatornát sem törte át a 3/3 hullám, pedig ez nálam afféle alapszabály egy impulzusnál, ha nem következik be, akkor első körben csak korrekciós szerkezetként kezelem. Szerintem a lefelé kör egy negyedik hullám volt, ahonnan most északnak megy egy 5. Utána vége a dalnak, megfordul a piac.

    ReplyDelete