Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Saturday 4 February 2012

Bux - várakozás a 7. héttől I. rész

Hetes ábrán nincs semmi újdonság. Célzónában a piac. Hetes ábráról lévén szó - mint ahogy korábban írtam -  néhány 100 pont eltérés úgy is benne van, hogy az elképzelést nem törli, írja felül a piac. Bár óvatosan, de arra tenném le a voksom - tessék vigyázni! elfogult vagyok bear irányba! - hogy a következő héten egy fekete gyertyát fogunk látni, ennek ellenére egy új csúcs még akár benne is lehet a pakliban. Felrajzoltam a Twer által említett másodlagos célárat azonban az a véleményem, hogy a bux nem megy el odáig. A korrekciós csatornafedél még mindig fogja az emelkedést, továbbá ha valaki ránéz a havi chartra láthatja, hogy ezen a szinten húzódik az 50%-os fibo, a kettőt együtt komoly ellenállásnak tekintem. Azaz lefordulásra, korrekcióra, vagy trendfordulatra számítok. (még mindig!)

Bux hetes chart:




1 comment:

  1. üdv AD

    Én sem hiszek benne csak bosszant már ez a C hullám, azért írtam, hogy esetleg már ne okozzak magamnak meg lepetést. Kezdem fel adni a bier verziót.

    TWER

    ReplyDelete