Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 17 February 2011

Bux és Bux1112 várakozás - 2011 7. hét IV.

A holnapi nap további emelkedést várok az indexekben a korábbi célár zónák közelébe, de ahogy korábban írtam esélyes egy lefordulás, a mai nap erre rá is erősített. Az esés korrekciója a jelek szerint triagonal, melynek utolsó hullámát fejezheti be holnap és jöhet egy intenzív esés. (létezik egy bull verzióm is, de egyre kevesebb rá az esély, ha nem indul el keddig a medve, megmutatom, de szvsz elindul)

Bux1112 órás chart:


Bux órás chart:

Célárak:
Nehéz pontosat mondani, bux1112 esetében nagy eséllyel 23.350-23.450 között lehet holnap a csúcs, bux esetében 22.700-22.800 között valahol. Egy optimista hangulatban kicsaphat fölé, de nem marad ott tartósan, ha bekövetkezik, hanem elindulhat egy lefelé menet.

CET 21:59 Amerika szép magasan zár, minden esély megvan a korábbi célárhoz való felnyúlásra 23.400 fölé.

20 comments:

  1. üdv T.

    Na most meg mondtad semmit nem értek belőle egy kicsit bővebben kifejtenéd? Különben szimetrikus háromszög van ki alakulóba azért a csökkenő tetők és növekvő aljak. Végre azt az egy évvel ezelőtti ábrát láthatnám?

    üdv TWER

    ReplyDelete
  2. üdv

    A benfentesek próbálnak vevőket toborozni. Nekik könnyű nincs költségük figyeltem megvet MOLT 22300 1500db majd passz 22380-on. OTP szint ügy ez a játék vétel 5000db 5695 passz 5710. A múltkori beszállást akarják még növelni, hogy minél több profitjuk legyen. Csak a balekok nem érkeznek.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  3. üdv T.

    Én egy szóval nem mondtam hogy B hullám az én számozásomon fut egy 4 hullám és egy első hullám.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  4. üdv Bocs helyesbítek az előbbi hullámok múlt csütörtökig futottak most egy második vagy bizony egy 5. csak ez ne legyen.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  5. Sziasztok!

    A postot, amikor írtam elég fáradt voltam, sajnos azóta nem sikerült túl sokat aludnom...:o) Nem írtam le elég szélesen mire gondolok, ez lehet a félreértés egyik oka, a másik, hogy valamit elnéztem. Amire gondoltam:

    Az esés C hullám volt (Cimballi féle verzió), akkor első hullámban (bull- felfelé) lehet leading diagonal, ugye T. jól gondolom?

    A másik értelmezés, önmagában az esés 5 hullámára gondol, melynek a korrekciója 3-3-3-3-3, jelent esetben ascending bottom rising formáció. (2. sideways lefelé menet) Ha elvi hiba van szóljatok. Most innen nem fűzném tovább más értelmezéssel.

    Az endinget egy korábbi bejegyzésben írtam - más verzió lett volna a befejezés,ahol c hullám az ending a postba már nem említettem, csak háromszöget.
    Tény kapkodtam, így utólag tényleg nagyon kusza.
    T.-re érdemes figyelni, korrekcióban TOPon van!

    ad

    ReplyDelete
  6. Szia !

    Éreztem, hogy ezt a kérdést fogod feltenni. Igen 2. hullám ebben a verzióban.
    Én úgy értelmeztem a könyvben lévő korrekciós szerkezeteket, hogy önmagában lehet 3-3-3-3-3 a korrekció, ami itt sideways 2. hullám lehet. (pl 169 oldal szinte hasonló a kép, mint a buxban) Lehet tévedek és rossz az értelmezésem.
    Ha esetleg nem lehet megoldás - elhiszem neked - akkor maradhat az, hogy a C hullám lesz önmagában háromszög.

    ReplyDelete
  7. sziasztok! en me tudom betolteni T kepeit,nagy vonalakban leirnatok hogy varja?..charlie

    ReplyDelete
  8. Jelenlegi kilátások mellett, amerikában 10-20 pont hiányzik a korábban jelzett fordulathoz, még akár egy aranyos kombó is összejöhet...:o)

    ReplyDelete
  9. jo nagy a tanacstalansag ugy globalice...az en ausztral emberem ugy 130pont mulva varja az igazi fordulatot sp-ben...szerinte naposon a 3.hullamban vagyun es ezen belul is a 3.ban,..charlie
    http://kephost.hu/image-688B_4D5E8796.jpg

    ReplyDelete
  10. Szia T.!

    Három óra alvás után már tényleg nem értem ...
    Azért nem zavar a kötekedés, már ha az, mert a tanulás részeként kezelem az oldalt. Ha félre értek valami, akkor akár a nyílt színen is elfogadom a kritikát, mert tanulok belőle, sőt nem csak én, hanem mások is. Szóval nyugodtan, egészen addig, amíg én is meg nem értem :o)
    177 oldal a linkben.

    Félreértés nélkül: Leading diagonal tringle
    Szóval triangle=háromszög, nálam. Csak a kötözködés miatt :o))))

    De tényleg fáradt vagyok ehhez...

    ReplyDelete
  11. ..és a lényeg, megyünk tovább lefelé impulse mozgással, vsznu:o)

    ReplyDelete
  12. Ending Diagonal Triangle :o)

    ReplyDelete
  13. üdv AD

    Milyen könyv ez? Esetleg ide az oldalra betudod rakni jó lenne olvasni. És tanulni belőle.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  14. Szia Twer!

    Elliott elvei, a biblia. A héten internetes verzióban hozzáférhetővé tette az EWI, csak regisztráció kell hozzá.
    http://www.elliottwave.com/club/elliott-wave-principle/default.aspx?code=47572
    A linken elérhető regisztráció után.

    ReplyDelete
  15. sziasztok! na meg egyszer mert elsore eltunt....itt egy kep ausztral mukimtol aki majd 130pont mulva varja az igazi fordulatot sp-ben...szerinte naposon a 3.hullamban vagyunk azon belul is a 3.ban tehat eros hegymenetnek kell kovetkeznie a kovetkezo napokban...gozom nincs mit csinaljak a buxal inkabb partvonal...charlie
    http://kephost.hu/image-0A66_4D5E8E59.jpg

    ReplyDelete
  16. Szia Charlie!

    Nézd meg Daneric's lapját.
    http://danericselliottwaves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Daneric lapjat mar hanyagolom vagy 100ponttal ezelott latta a tetot azota meg vagy 10szer es mindig racsodalkozik hogy van feljebb..mondjuk egyszer majd bejon neki is...nem akarom fenyezni a sracot de 1040nel mindenki a letorest varta fejvallbol akkor azt mondta hogy irany 1350...es itt vagyunk....charlie

    ReplyDelete
  18. Szia T!

    Nem vitatkozva:o)
    Elliott terminológia nem használja az ék kifejezést, helyette a háromszögek csoportjába sorolja az alakzatokat,ha a háromszög az A-B-C korrekció C pontjában helyezkedik el, vagy 5. hullámban akkor ending diagonal (trianglenek), ha az A pontjában vagy 1. hullámban akkor leading diagonalnak (trianglenek) nevezi.
    Megértettem mi a véleménykülömbség oka:o) Talán a fenti pár sor segít neked is:o)
    A pozítivum, hogy mindketten ismét tanultunk valami újat:o)

    ReplyDelete
  19. Köszi! Akkor mindkét lehetőség áll, a hullámok száma fogja eldönteni. (A-B- és 5*3 vagy 5*3 és letörés)

    ReplyDelete
  20. Egy kis segítség még hozzá. Cimballi bejegyzése http://myelliott.blogspot.com/2009/12/az-ek-mechanikaja-i.html
    Esetleg a következő tréningen szerintem Cimballi helyre teszi:o),mert a bejegyzése szerint a terminologiába nincs benne, de a címbe bekerült:o)

    ReplyDelete