Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 18 March 2021

EUR/HUF

 A forint kapcsán a következő mozgásban és célárzónákban gondolkodom:


A forint esetében a 4H chart talán a legkisebb, aminél még lehet elemezni, mert a spread hatás nagy benne, gyakorta előfordul, hogy az éjszakai spread nagyobb, mint az egész napos gyertya.

Elsődleges verzióm a kék mozgás, az időre vonatkozóan nem tartalmaz adatot, lehet a vonalaknál lassabb, vagy gyorsabb is, a zónák az érdekesek, főleg az, hogy milyen belső szerkezettel ér el odáig a piac, elér -e odáig. Ezek alapján folyamatában újra kell tervezni, értékelni a piacot. Leértünk egy zóna tetejére, érdemes figyelni mit csinál itt a piac. Volt egy short setup, ami - a spreadtől eltekintve - elérte az első célárát, kialakulhat egy long formáció, aminek a célára az elliotti célárnál van (2.).

8 comments:

  1. Elliotti elemzések iránt érdeklődőknek érdemes felvenni a könyvjelzők közé: Fudge Elliott Blogja
    Kitűnő szakmai felkészültség, komplex megközelítés, sok tanulás és befektetett idő, ami meghozta gyümölcsét!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi Ad az elismerő szavakat és az ajánlást, jó volt a tanár :)

      Delete
    2. A kemény meló meghozza az eredményt! Elismerésem azért, amit eddig elértél!
      Nekem is jó a sok pozitív visszajelzés, hogy ugyanazt látjátok a charton, ráadásul a piac is a várakozás szerint mozog! A rendszer működik, egyszerű, tanulható!
      Guszti, Zoli (a magyar dr. Michael Burry) és TE is ragyogó példa vagy erre (azokat kihagytam, akik nem írnak a csoportba, vagy a blogra)!

      Ma felhívott a forint kapcsán egy tavalyi tréningrésztvevő,kérdezte a véleményemet. Azt mondja fillére pontosan azt számolta, mint én, a piac reggel óta fel is jött a szintre :D!

      Delete
    3. Köszi mégegyszer, a karantén segített kicsit, hogy lekössem az energiáimat tanulással. Jó egy ilyen építő közösség tagja lenni, ahol segítjük és támogatjuk egymást!

      Delete
  2. Megnézetem Fudge blogját és tényleg jó, van pár igazi kuriózum (pl gold miners) amit korábban máshol még nem láttam. Egyedüli kritika, hogy nem lehet belenagyítani a chartokba (ha rákattintunk akkor elkezdni lapozni a képeket)
    Ad blogja viszont szépen belezoomol kattintásra.

    Kösz a HUF elemzéseket, nagyon tanulságos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia, köszi az észrevételt, bár nálam szépen nagyít. Milyen böngészővel/eszközzel nézed? Egyébként nyugodtan írhatsz kommentet hozzám is :)

      Üdv,
      Fudge

      Delete
    2. Szia,
      Firefox és Chromium (Edge) laptopon.
      Ad blogján a képre kattintva az URL is megváltozik, feljön a kép hivatkozása (.npg) és a chart full screen-be.
      Nálad viszont a képre kattintva nem változik az URL és egy lapozó ablak jön be (hasonló mint a Totalcar autó galéria ami kattintásra lapoz). Végül is nem nagy hiba, mert manuálisan le lehet tölteni és akkor lehet Zoom-olni, de azért megmutatom:
      http://keptarhely.eu/images/2021/03/18/v01/20210318v01vuh7e2.jpeg

      Ok, most már tudunk a blogod létezéséről (elmentettem), így hamarosan szerintem lesznek commentek :-)
      Még egy tipp: szerintem ha van új bejegyzés, akkor valamelyik Portfolio.hu forumba is kiposztolhatod, és akkor az emberek megtalálnak (anno AD oldalát is onnan találtam meg)

      Delete
    3. Köszi a tippet, eddig nem volt publikus a blog, nem is annak indult, inkább, hogy meglegyen, hogy mivel foglalkoztam, mit gondoltam és hogy vissza tudjam nézni, mi az ami hozta/nem hozta a várakozást, vagy más formában, mint amire gondoltam. Nem is promótáltam eddig sehol.

      Delete