Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 16 April 2020

DAX

A német index a várakozások szerinti zónából lefordult és elérte az első támasz zónát, ha az letörik, akkor megnyílik a tér az alacsonyabb zónák felé.

A korábbi chart:

Bux

Végül nem háromszög, hanem feltehetően egy C/ed lett a mozgás helyes megfejtése. Szépen mozog is lefelé, ahogy a várakozások szóltak.






Az alsó célzóna kérdőjeles, akár megállhat előtte az esés, illetve lehet egy ennél bearishebb verzió, ebben az esetben mélyebbre esik a bux. Majd menet közben meglátjuk.

OTP

7700 környéke, vagy törése esetén 5500 környéke a következő célzóna.

4 comments:

  1. https://www.cnbc.com/2020/04/16/sp-500-etf-jumps-2percent-after-hours-on-report-gilead-drug-showing-effectiveness-treating-coronavirus.html

    ReplyDelete
  2. Nem tudom, ránéztem a csártra, semmi extrát nem láttam, a napi mozgás 2%-on belüli. Lehet nem jót néztem?

    ReplyDelete
  3. Esetleg gondolatok az Usd/huf keresztrol?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kitettem, szerintem bent van valamilyen trendszintű low, meglátjuk a felfelé körben, hogy milyen.

      Delete