Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 15 April 2019

Waberers

Olyan sokat beszéltek a pf topikban a cégről, hogy végül megnéztem (nem tartom ideálisan elemezhetőnek az eszköztárammal, de egy próbát megért). 
Óriási eső trendben a részvény, de az utóbbi időben mintha az esés lassulna és egy exp flat korrekció készülődne. Erőteljes kontratrendben lehet(ne) csak longolni és belépés előtt egy fordulós gyertyakombináció nagyon hiányzik, ugyanakkor elemzői szempontból az utolsó esés ideális szintre érkezett le (1580-1600) ahhoz, hogy innen fordulva esetleg egy kisebb emelkedésbe kezdjen, ami az alacsony árfolyam miatt jó eséllyel 20-25% is lehet.

Waberers napos chart:


Amíg nincs jel, addig ki tudja meddig esik tovább, kell a fordulós jelzés!

15 comments:

  1. https://alapblog.hu/5000-ev-legalacsonyabb-kamatai/?fbclid=IwAR1mq8p3xP_kN9virT6T_qH_n9kXln9lUv5pLVr8vM3tbd1zYBn0MRw4ns0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oke,de ez mit fog eredmenyezni?
      Azert annyira csak nem jon az a nagy befekezes a globalis gazdasagban es az inflacio sem indult meg nagyon meg.

      Delete
    2. Én nem ezt látom.
      Autóipar -9-12%, infláció nap, mint nap: 20-30-40%, no nem a KSH számaiban, hanem a boltban.
      Német ipari megrendelés: https://alapblog.hu/nemet-ipari-megrendeles/?fbclid=IwAR3aBaxjpKZNqRqKGz0jjOkLjYVznm7UIsWR3DSZHCAB8hYCkbPnoovwYpc

      Delete
  2. szia AD!
    EUR HUf ra mit mondasz, mert én nem azt látom lassan ha lecsorog 319,50 ig akkor ott akár long.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerkezeti kérdéseim vannak, szerintem korrekció jön lefelé, a zóna kérdéses.
      A felfelé kör intenzitása miatt inkább lapos korrekcióra számítanék, de a tetőzés szerkezetében nem mozgok annyira biztonságosan, hogy konkrét értéket merjek mondani, kivárok, további információkig. Még azt sem zárom ki, hogy esetleg egy 4/c jön le, még akkor sem, ha ez így nagyon szélesnek tűnik.

      Delete
  3. EUR/HUF máshol írtam, de itt is érdekes lehet:
    "Kimaradt egy hétvége, ahol fontos adat lett volna a charton, így a mostani lefelé kör esetében három gondolatom van:
    1) 4/C - széles, nem arányos, de devizapiacon gyakran látni ilyen széles oldalazó 4. hullámot, sokszor igen mély korrekcióval (devizapiacon 3. végén érdemes zárni a pozíciót, pl pont ezért)
    2) 2/A, azaz az impulzus után korrekció északnak és még egy lefelé kör
    3) 2/C, azaz pont a legfontosabb rész tűnt el
    Érdekes a lefelé kör, mert pont setupot készít elő hetesen, azaz ott egy magasabb alj kialakítására szükség van a setuphoz. Érdekes, mert igaz lehet rá a következő:
    1) Napos setup (Buss) kialakulására van esély
    2) Hetes setup kialakulására van esély
    3) Havi setup alakul a charton (itt nem látok felfelé, azaz negyedéves chartot, ami a megerősítést adná)
    DE:
    A napos setup célára, a hetes triggere felett van és a hetes célára várhatóan a havi setup triggerelődését húzza maga után, szóval, ha a negyedéves chart is támogató lenne, akkor a pontos célár jelenleg 343-ra tehető, ez az első célára a legnagyobb tf setupjának. DE és : HA, mert még nincs készen!
    Ha durran, akkor végégdurran a sor! Érdemes figyelni!"

    ReplyDelete
  4. sztem huf erősödni fog a következő 2 hónapban amit látok ebbe az irányába,sztem, de amennyien vagyunk annyi féle képpen látjuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A véleményem, nem biztos, hogy a piacé is ez lesz:

      Két hónap erősödés az 9 gyertya (hetesen), a felkör eddig 4 volt. Akkor férne bele - sejtem miért gondolod - ha most "csak" a 4/c jön lefelé és előtte felmegyünk 323-326-os zónába.
      Vagy a másik eset, hogy nem 312,5 volt az alja.

      Szerintem sokan számítanak és shortolják is a forintot, a kérdés, hogy nem a chart alapján mekkora a bekövetkezés valószínűsége, hogy az EU-s választásokig erősödés lesz, részemről passz.

      Delete
    2. Máshogy, naposon 17 gyertya ment fel, erre kellene most korrekcióként 60. Szerintem aránytalan, bár egy ilyen keresztnél bármi lehet. Ha a felfelé kör,nem a megindulás, vagy még nincs készen az első impulzus, talán akkor fér bele.

      Meglátjuk, mindenki másképpen gondolja, én elég elkötelezetten forint gyengülés hívő vagyok, ez biztosan befolyásol az értékelésemnél.

      Delete
  5. sztem a322fölé szurás volt (abc) c/5 és innen le rsi 30-ra, sztem flatkorrekció volt, gondolom én jóhiszeműen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem teljesen értem, a low-tól gondolsz egy ABC-t?

      RSI 30 bear, nekem ez nem bear, ez longos. Azért mentünk le 31-32-re naposon, mert alatta lévő tf-ken hatalmas klimax volt, szerintem.

      De nem vitatkozni akarok, csak az én szemszögemből mutatni.

      Delete
    2. bocsánat nem irtam tf-et havi és hetes tf-re értettem az rsi 30-at és a többit.

      Delete
  6. Mtel: 456, a setup igen megbízható, az óra nem :D, elég lassan lett meg

    ReplyDelete
  7. Szia AD,egy szamozott mtelt feltennel,koszonom

    ReplyDelete
  8. Szia Ad:)!

    Az ünnepek után ha lesz kedved egy kicsit írni az olajról azt szerintem sokan megköszönnénk!

    Szép napot!

    ReplyDelete