Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 26 July 2016

USD/HUF - Fej - vállak vonzásában

Frissítem a legutóbb feltett chartot:


A vártnál kicsit lassabban érte el a célzónát, azonban a körülmények miatt ez nem zavar (hétvége, illetve MNB döntés). Az új low egyben kijelölt egy újabb pontot, aminek átvitele (erővel, alázárás) a bull elképzelés ellen van, azaz 282,5 alá már nem mehet be úgy, hogy előtte 287 fölé nem ment (persze nincs olyan, hogy soha, de annyira kicsi a matematikai esélye, hogy nem tartom reálisnak, még akkor sem, ha devizáról van szó, ami valamelyest az eddigi tapasztalataimmal szemben meglepő mozgásra is képes). Szóval az élénk zöld vonalnál erőteljesen el kell gondolkozni a longok zárásán.


Naposon van egy zászlószerű alakzat, ami 15-20 pontos emelkedést jelez előre (296-303).


Hetesen egy régóta figyelt fej-váll lehetőség, célár elvárás 296-298 ebben a felállásban.


Pár napja szintén egy HS elképzelést osztottam meg a trader kollégákkal, mára közelít a megvalósuláshoz, de még egy felfelé kör és a triggerelés hátra van, szóval csak elképzelés (4H).


Nem szép, széles, célára sincs olyan magasan, mint a fentebb vázolt alakzatok, meglátjuk.

Joggal adódik a kérdés, hogy miért vagyok ennyire bull? Azért, mert jelenleg (még) ezt mutatja a piaci kép (lásd korábbi elemzés, ahol azért a fordulat közeledésére is rámutattam). Egyetlen egy dolog nem tetszik, hogy nagyon szélessé váltak a korrekciónak vélt mozgások. A mai napos gyertya szép, de holnap egy momentumos megerősítés igazán jól jönne. Holnap FED kamatdöntés (gondolom nem lesz..).

Meglátjuk, ahogy Mark Douglas írja, senki nem láthatja előre a piac mozgását. Mondjuk ezzel kapcsolatban vannak vitapontjaim :), de most fogadjuk el egy vérbeli kereskedő szavait!

109 comments:

  1. Ezzel én is vitatkoznék,"senki nem láthatja előre a piac mozgását"...szerintem meg lehet látni,gyakorlat kérdése,igaz nem 2-3 év alatt :-))

    ReplyDelete
  2. Ha így van, írd le mit látsz.-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Már leszoktam a blogozásról,inkább kereskedek.Anno ide is feltettem szinte minden nap,most már csak ritkán.
      Van pár kolléga akivel most is megosztom minden nap,akár töbször is mi következik.
      Tőzsdén az a lényeg te magad mit látsz és azt kereskedd le,hogy más mit lát az huszadrangu dolog.Ha jól csinálod dec 31 a számlád végösszege visszaigazol.
      Én különben sem Elliott alapján kereskedem,de azért kíváncsiságból elmentem a tanfolyamra 12-ben.

      Delete
    2. Tegnap reggel írtam DAX várható napi mozgást, "10150-10300 ami az alakzatba belefér".......Meg volt
      Én is kapok, amit érdemes átgondolni,van aki meg állandóan vitázik velem,de a mai napig nem tanúlt belőle,sőt meg is sértődött.

      Delete
    3. Én meg azért kapok, mert nem írok elég elemzést...
      Akinek nincs kialakult rendszere, saját véleménye, tudása, az hosszútávon vesztes lesz

      Biergertől is olvastam hasonló gondolatokat, ami miatt megragadt, az nyilván speciális, sok elemzés után nekem másra kell fokuszállnom, nem az akérdés egy kereskedőnek , h mi lesz, hanem. Mi történik. Piacon

      Delete
    4. Nem lehet Blogozni meg kereskedni 1x-re,hamar rájöttem mikor elkezdtem DAX-ozni
      Míg blogoztam sokszor az én káromra tettem,mert közben kihagytam dolgokat míg írtam vagy rajzoltam.
      Meg kell tanulni a kereskedést mint minden mást,kinek mennyi időbe - pénzbe kerül.Nem olcsó "mulatság" az biztos míg eléri a célt.....MÁR AKI kitartó

      Delete
    5. Magam részéről örülök ha valaki veszi a fáradságot és megosztja az elképzelését, és összevethetem az enyémmel, tanulhatok belőle, de hogy ezért reklamáljak, nem jutna eszembe. Cimballinál mindössze annyit jegyeztem meg hogy kár, hogy a blog behalni látszik. Szerencsére nem így lett, időnkét tesz fel új, és nagyon hasznos írásokat.

      K. G.

      Delete
    6. Én is tapasztaltam, h mire megírtam kiment, addigra buktam a belépőt...

      Egy blog átlagos élete 1,5-2 év

      Cím aki havi egy bejegyzésben gondolkozik, én heti egyet akartam idén írni, de lehet magasra tettem a lécet

      Delete
  3. Nem számítok arra, h a fed ma emel, de a forint dollár chartban, benne van valami erőteljes elmozdulás lehetősége, 3/3 indulás, nem kereskedési jelzés csupán elemzői lehetőség érdekes..., hírre egyébként zárás lehet egy helyes döntés

    ReplyDelete
  4. én pont felfelé várnám, te a fed nem emelés hírére inkább zárnád a longot dollárban?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Felfelé várom

      Ebben a kontextusban nekem az emelés a hír, ha az lenne, akkor igen stop feszítés, zárás.

      Max új setupra reentry. A havi kép, havi bearish setup alakul, jelenleg hetin nincs long támogatottság, rsi 62-66 ellenállás lehet. Egy rántás után már rossz a várható érték- kockázat arany

      Delete
  5. Richter D1/H1-en olyan setup alakult ki, ahol érdemes a longokat zárni. Tudom, holnap hír, de a chart azt mondatja velem, hogy készen van naposon egy rflat B és most fog elindulni C. Célár alacsonyan van, 5000-4900-között. Hamarosan validálhatja.

    ReplyDelete
  6. akkor mégsem felfelé várod:-)

    ReplyDelete
  7. USD/HUF h2 fülescsésze, trigger nélkül, nem hiszek benne, lehet egy b hullám is, akkor pedig c még visszahozza a napi lowra, mondjuk ed-vel a fed hírig, ilyenkor ez bele is fér, néha belassul hír elott a piac, hsz, vagy ed formájában

    ReplyDelete
  8. az esetleges mai emelés neked egyébként miért jelentené a long zárását?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mert naposon egy 5. hullám lenne készen. Ami lehet egy nagyobb tf-n is befejezett hullám. Ha negyedik következik van , lesz visszaszálló lehetőség, ha nem, akkor sokkal mélyebbre megy. Nagyon aggaszt a havi chart, amibe július magas gyertya után egy mélyebb augusztus szeptember is jól illeszkedne, setup van, ami elég erős ahhoz, hogy akar jövő év tavaszáig lefelé vigye a keresztet.

      Delete
    2. Ez a mondás, pletykára venni, hírre eladni ;)

      Delete
  9. H1 csésze bedöglött, gyors c jön lefelé ;)

    ReplyDelete
  10. 282,30-50 lett volna, de most úgy néz ki kialakul egy bullish csúzli h1-n, szóval lehet runningflat lesz

    ReplyDelete
  11. úgy legyen, aztán fel.-)

    ReplyDelete
  12. nagy mozgás a fedig szerintem nem lesz.... majd előtte pár perccel meg utána.....

    ReplyDelete
  13. FED maradt alapjáraton.

    ReplyDelete
  14. maradt a 0,5%, végül is mindenki ezt várta.
    így kíváncsi leszek...

    ReplyDelete
  15. szépen esik!

    ReplyDelete
  16. Nagyot fordult a világ. Gyakorlatilag a hetes tf kivételével bearish jegyek vannak. Most reggel m15 a következő tf, ahol bull jelzés alakult ki, de annak az elvárt célára 283,50 környéke.... Gondolom lefelé 281,20 környékére pályázik.
    Mivel a bull jegyeket kivette, nálam kivárás van, a "zavar az erőben" egyre jelentősebb...

    ReplyDelete
  17. Kicsit tovább nézve, h4 támasz előtt, lehet egy komplex korrekciót csinált, azaz innen fel..., de ez inkább hangos gondolkodás

    ReplyDelete
  18. idő kell, hogy erős állítást tudjak megfogalmazni

    ReplyDelete
  19. Még hogy nem lehet látni előre M15 :-)

    http://www.kephost.com/image/cDtE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudod Ras, OTP réssel nyitás es napi Low :)
      Még sokszor halljátok, mert a matematikai esélye nulla volt :) 2015 aug. 20.

      Delete
    2. 15 januártol én DAX-ot nyomtam + addig is BUX hatival játszottam,onnan emelkedett,tavasszal hatit is befejeztem,maradt a DAX
      Nem tudom OTP-vel ott mi történt,annyit azért látok ha visszanézem a jegyzeteket 19-én 5635-ön zárt> 24-én 5400-nál nyitott és 5256-on zárt

      Delete
    3. Ezt eltettem emlékbe :-) utolsó elképzelésem a BUX-rol
      Ez is bejött...sőőőőt
      http://www.kephost.com/image/cDtQ

      Delete
    4. Pedig akkor is temették BUX-ot, erre még emlékszem
      Kaptam is érte,majd hogy nem lehülyéztek a nagy shortvárók

      Delete
    5. Arra is emlékszem hogy OTP-nek ugyan ez a rajza volt január elött és utána is.Eggyütt mozogtak

      Delete
    6. Hiába játszottam több 100 hatival, a végén alíg lehetett eladni.Ezt untam meg tavasszal és ezért nyergeltem át DAX-ra.
      Kész felüdülés volt DAX certi számomra hogy 5000db mindíg bent volt az ajánlati könyvbe.... mindkét oldalon

      Delete
    7. 15-ös Jegyzetembe be van írva most nézem,vissza-visszatérő 600-as OTP várás,érdekes volt már akkor is számomra..SP-röl már nem is beszélek 790-750.az is meg van ki volt,de inkább nem írom ide,elég ha én tudom.

      Delete
    8. Ciklus c végére meg bejöhet a 600-as OTP :)

      Ezert mondtuk neked, h a BUX mar nem jó, érdemes átmenni a dalra, meg a Cfd-t lenne érdemes megnézném, ott nem olyan nagy a spread, mint a certinél

      Delete
    9. A 2015-ős OTP elemzés ( Bük verzió) mozgást eddig telibe hozta

      Delete
    10. BUX hatival aki megtanúlt anno kereskedni,az már szinte mindent tud.OV alatt teljesen befellegzett neki,azért csak beindult a végére mire ő is rájött a Tőzsde fontos a gazdaságnak,nem elnyomni és szívatni hanem támogatni a résztvevőket,de ehez több mint 4 év kellett.Én lezártem ezt a szakaszt,BUX H. nem érdekel.Azért Mtel certim van sok, jó helyről,TBSZ-en + ricsi certivel meg ugrálok,nagyokat mozgott és fog is.
      Kint meg majd lépek tovább.

      Delete
    11. 600-as OTP-ben változatlanul nem hiszek.
      Hogy "5-6" év múlva mi lesz?lehet DJ 30 ezren lesz :-)
      De ez csak az én véleményem...Brexit ide vagy oda,meg mi jöhet még
      Próbálom a közeljövőt megjátszani és napi betevőt eltalálni.
      Optimista alkat vagyok,de ha drága már a long certi akkor sortolni kell :-)

      Delete
    12. 600 egy elvi játék, lehetőség, de nem kereskedési gondolat.

      Delete
  20. ne eladtad a maradék dollárt?:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pozit zártam, fx és certi

      hetesen van egy long lehetőség, de átvitte a tervezett stopszintet, ez zárás

      Delete
    2. rossz helyre írtam,
      szóval eladtad a kp-s dollárt is?

      Delete
    3. Nagy részét, ha mindent kikerekítek, akkor 30% van meg, de egy része kell majd a kereskedésre, csak akkor nyúlok hozzá, ha felmegy 300 fölé/köré

      Delete
    4. Nagyon zavar a hetes kép, de minden más charton elhiszem az esést, a havi charton alakul vmi, márpedig a nagyobb kutya-... erre utaltam, hogy zavar lehet a dollár erőben.

      Megtanultam, hogy szét kell választani a kereskedést az elemzéstől, teljesen más felfogást igényel. Szóval a zárás fent szabály szerint ment, még akkor is ha szidtam magam, de szabály az szabály, erre igazam lett, eddig...

      Delete
    5. ha így változik a sztori, akkor egyre kevesebb esély lesz rá

      Delete
    6. Nem tudom, hetin elég erős a setup, igaz valójában csak most lesz kész, a havi setupba nem zavar be, valahogy nekem hiányzik egy csúcs közelébe jutó impulse (brexites csúcs). Szenvedek ezzel a mozgással, rengetegszer megszívtam már, de mindig utólag ismerem fel, ezért már kisebb tf-n kerestem a plusz hullámot, majd az idő eldönti, előbb- utóbb úgyis elkapom :D. Hetesen még látom benne a bullt, más tf-n most nem igazán (esés után az lesz)

      Delete
  21. én egyelőre nem, kivárok

    ReplyDelete
  22. eladtad a kp-s dollárt is?

    ReplyDelete
  23. Ezt érdemes megfontolni,én ezt már nagyon régen kiszámoltam, levezettem magamnak 20 éves koromban mikor mehetek "nyugdíjba",40 évesen el is értem.Szabad vagyok és nem függök senkitől...ez a szabadság.
    Mostani tudással és 3-4 millió kp forinttal már 25 évesen tuti"nyugdíjas" lennék
    2015-ben átlagban "3" millió forgótőkével DAX certivel bő 4szereztem .
    http://www.penzcentrum.hu/nyugdij/20_ev_utan_nyugdijba_mehetsz_mutatjuk_a_tuti_receptet.1050690.html?utm_source=penzcentrum&utm_medium=mail&utm_campaign=hirlevel

    Tanuljatok,nektek is sikerülni fog

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nyugdíj azért egy kicsit más.
      Ezt én is elértem, de nem látom hosszú távon mi a garancia, hogy inf. felett min. 3-4%-os hozamot tudok produkálni.

      Delete
    2. Én bízok magamban,ha nem nyerek ezután 1 fillért sem,(ami lehetetlen)akkor is meg van a betevőnk életem végéig.
      Ezt kell elérni,nyugdíj? majd max a rezsire,arra meg csak elég lesz.
      Koporsón meg nincs zseb,utána meg minek.Pénz arra való hogy elköltsd :-)
      Adj a gyerekednek annyi pénzt hogy azt csináljon amit szeretne,de annyi pénzt soha ne adjál hogy ne csináljon semmit.
      Be van "avatva" ő is a tőzsde világába,egész jól csinálja.

      Delete
    3. Tőzsdézést már rég "főállásban" csinálom,nem vagyok bejelentve sehova,annyi is lesz a nyugdíjam.Egészségügyet meg csekken fizetem,meg a "maszeknál" ha netán kell.

      Delete
    4. Ez egy érdekes téma, engem még MMM fertőzött meg annó ezzel, ha ismered.
      Én egy kicsit azt látom, hogy annyi sokk, zabrálás, háború, stb. jöhet, hogy hiába van egy jelentős hard cash, akkor is nagyon kockás az, hogy 40 éves kortól nincs effektív munkavégzés.

      De cserélhetünk erről gondolatokat, mivel kvázi én is ezt nyomom, ezért persze érdekel minden hasonszőrű. .-)

      Delete
    5. Mit értesz azon, hogy 40 éves kortól nincs effektív munkavégzés?

      Delete
    6. Azt, hogy 40 éves kortól nincs állásod, vagy vállalkozásod, hanem inkább a tőkédből, a passzív jövedelmedből élsz és azt forgatod.

      Delete
    7. Ha jó az neked hogy bejársz "effektív" dolgozni napi 8 órát + utazás 1-1 óra + benzin+ autó és kézhez kapsz mondjuk 1 hónap alatt 300-400 ezer forintot,én azt max 5 nap ráfordítással megkeresem itthon ha trédelek.De van hogy 1 óra alatt meg van....Draghi féle előadásnál volt hogy 15 perc alatt kerestem 600 ezret,az két hónapi pénzed.Ha nem vagy biztos a dolgodba akkor maradj az effektív munka mellet és közben elinflálják a megtakarításod is.
      Én nekem összesen 17 év munkaviszonyom van,tehát csak rész nyugdíjra leszek majd jogosul,mert a teljes nyugdíjhoz is kell minimum 20 év.1 percig nem AGGÓDOM hogy éhen fogok halni.
      És Nincs a háttérben Amerikai nagybácsim sem.Minden pénzem +++ amim van utolsó fillérig én kerestem meg,senkitől nem kaptam semmit,sőt adományozni is szoktam, nem keveset.2015-ös tőzsdei pénzemből 3 milliót,így még lekiismereti problmám sincs.Nekem ez az effektív munka.

      Delete
    8. És ezt hány éve csinálod? Pl. 2008 óta?
      Mert 2008-óta sok guru lett, akik medvét még nem láttak.
      Én nem azt mondom, hogy be kell járni dolgozni, hanem hogy mindig jönnek olyan sokkok, amik miatt hosszútávon effektív munka nélkül nem fog menni.
      A tőzsdézést nem sorolom az effektív munka közé.
      A "tőzsdézésből fogok megélni" történet nem szokott hosszútávon működni.
      Ha csinálsz pl. egy alapkezelő céget, az már más.

      Delete
    9. This comment has been removed by the author.

      Delete
  24. Ad, Isten Éltessen sokáig, igy utólag is! Szep szám. :)

    ReplyDelete

  25. Péntek + havi záró :-( DAX mai mozgás "szerintem" kb 10285-10450 csak 1 vélemény :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10285 meg volt,ma talán meg lesz a 10450-is

      Delete
    2. A 9-es nyitàs elött a futures màr azt is elérte. grat!

      Delete
  26. Replies
    1. 10330> Ez is meg volt,most ti jöttök,bátran előre felvállalni.

      Delete
    2. További sok sikert hozzá.

      Delete
    3. hosszu még a nap, de nàlam hatàron tàncol a piac. egyrészt most a 9900 ota tarto trendvonalon ül az àr (làsd pl m15), màsrészt a 10500 kemény dio felfelé. ha ez a rövid trendvonal letörik, akkor nàlam short 9800-9900-ig. ha 10500 fölé megy, akkor megnyilik a tér felfelé egy ujabb komoly felmenetre. röviden én a lefelére szavazok (9800-9900 azért nem ma lesz :)), hosszabb tàvra meg nem döntöm el, hogy mit vàrjak, majd rajzolja magàt a grafikon. (elképzelésem persze van hosszabb tàvra is, de egyelöre nem dédelgetem nagyon, nem akarok beleszerelmesedni, ragaszkodni hozzà)

      Delete
  27. Nagy OTP tf-es bejegyzéseket olvasgatva szétröhögtem magamat:
    http://buxelliott.blogspot.co.uk/2014/01/otp-2014-shortra-fel-2-resz.html
    Idézet: "Lehet nem lesz igazam és bull lesz a piac, én csak egy műkedvelő vagyok, míg a portfolio.hu-nál olyan szakemberek dolgoznak, akiknek ez a hivatásuk, a véleményüket mindenképpen érdemes komolyan venni!"
    ---
    Te! Teee! Teeeee! Műkedvelő!! :D :D :D :D :D :D
    Besz*rok!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te meg Angliában vagy? Lebuktatott a linked :)
      Es végül kinek lett igaza? :) A poén lemaradt! Azóta fejlődtem, lehet ezért kezdtek el Elliottot tanulni a pf-N ? :)

      Delete
    2. Jééé, tényleg co.uk a vége. Hülye vállalati proxy :)
      Tudod nem vok még kint :)

      Ja, poén tényleg lemaradt, de jót nevettem :))))

      Delete
    3. Gondoltam a proxit, a stooq miatt :) ott nem okozna gondot :)

      Delete
    4. Bakker! Megcsinálták, hogy ha hazamegyek és otthoni wifi-n csatlakozok akkor sem látom azokat az oldalakat melyeket a cégben betiltottak. Pedig nincs proxi ilyenkor.... :(

      Delete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  29. Usd/Huf-ról mik a további vélemények?

    ReplyDelete
    Replies
    1. AD augusztus 20-ig nyaral, írta, hogy nem lesz udpate a blogon.
      -----
      Szerintem 265-ig le fog jönni (kész az 5 hullám és most megy annak ABC korrekója, most fut a C) és onnan megyünk fel :)
      Chartot nem dobok fel mert lusta vagyok, mindenki számozza meg magának ;-)

      Delete
    2. Köszi! Már aki ért a chartokhoz :) Meddig várod a korrekció tetejét?

      Delete
    3. A fenti elképzelés 285-nél bukik meg. Tehát 285-re nem mehet fel, mert akkor más scenárió fut.
      Mindez naposon értendő. Alacsonyabb TF-re én biza nem megyek le, mert számomra nincs értelme. Majd 2 évig voltam longban 220-ról, 280-on zártam. 265-nél visszavenném, 260 ajándék lenne... Azon meg részvényt és ETF-et usákoknál :)
      Arra kellene rájönni havin mi a franc fut most, hol vagyunk a 'térképen', hova kellene tenni ezt az 5 hullámot felfelé.

      Delete
    4. Az Eur/Usd árfolyam pedig 1.108 körül támaszhoz érkezett, ha letörné mehetne tovább, és a usd/ft is 282 fölé... nem tudom erre chart alapján milyen kilátások vannak,de a 2 elég szorosan összefügg :)

      Delete
  30. Brexit be is zavart,hírtelen pánikot okozott, csak ideért a DAX is
    Dow elmélet..........
    http://www.kephost.com/image/cGSo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Talán még ez is meg lesz
      http://www.kephost.com/image/cY9z

      Delete
    2. SP-re 16.01.27
      http://www.kephost.com/image/Ssvw

      Delete
    3. Csak ezért mutattam megint,pedig már bent voltak a blogon párszor

      "Meglátjuk, ahogy Mark Douglas írja, senki nem láthatja előre a piac mozgását"

      Delete
    4. Mondjuk még nem is hallottam róla,de gyakoroljon még "kicsit"

      Delete
    5. Trading in the zone szerzője. szintén alap

      szerintem ilyenekre gondolhatott pl.

      http://www.portfolio.hu/img/upload/2015/01/eurchf-20150115.png

      asszem ez dorong örökre beleégett sokak retinájába

      K. G.

      Delete
    6. Nekem ami kell az már a fejembe van,20 év alatt már "kiokosodtam"
      Nekem elég ha a Dec.31.számlám visszaigazol
      Közben Jó pár kollégának probáltam átadni azt hogy másképp is lehet csinálni.
      Amit a tőzsdén mindenki tud,az engem hidegen hagy

      Delete
    7. Ha én mindíg ilyenektől rettegnék akkor inkább Állampappert vennék :-)))))akár mínuszos kamatra is... hogy örülne neki a kerályunk,talán még Eltolcsi is.

      Delete
    8. Én már csak ilyeneket olvasok el,végre van aki nem az összeomlásról álmodik állandóan
      "Bődületes ralira számít a legendás magyar befektető
      2015. augusztus 5. 15:05
      S&P 500 index az elkövetkező 2 évben 3200 pontig emelkedhet, azaz több mint 50 százalékkal értékelődik még fel a jelenlegi szintekhez képest. A legendásan optimista befektető hangsúlyozta, amit igazán üzenni akarunk most az embereknek, az az, hogy tartsanak ki a részvények mellett. Ne hagyják, hogy a rossz hírek elhomályosítsák őket "

      A többi 2012-óta az összeomlásról papol, még az idei év is ezzel telt ...most akkor hol is vannak az indexek.

      Delete
    9. Daxban nekem is lesz jó kis céláram! :-))) És nem 4000!!! Ha a mostani emelkedésnek vége lesz (10850-900) körül, korrekció után 12000 fölé várom!

      Delete
    10. Várjuk meg előbb majd az "alját"megnézzük ott mit csinál :-)
      1 db TS58 certi úgy is lejár szeptemberbe
      Korai Shortosok megint nagyon benéztek valamit.

      Delete
    11. Egy másik tanúlságos eset az ellenkező irányba (lehet inkább ezt kellett volna betennem, mert a másik képről összeomlásra lehetett asszociálni).

      https://www.netfolio.hu/sites/default/files/vwshortsqueeze.PNG

      K. G.

      Delete
    12. Tanulságos esetek mindíg azok amikor "lent" mutatják a shortosok meddig mehet,és már rég felfelé állt a szekér rúdja.
      Most majd szerintem hasonló képpen lesz fent.Jönnek ám a célárak ugyan azoktól akik lent is benézték.Na ezekből lehet tanúlni

      "Minél valószerűtlenebbek az ígéretek, annál nagyobb követőik száma"

      Delete
  31. Ez az ERSte 1x ki tudna nyitni végre pontosan 9-kor DAX-certi ügyben,de reménytelen

    ReplyDelete
  32. "Harmadik hiba: Azt hisszük, a kereskedés arról szól, hogy igazunk van"

    ReplyDelete
  33. Szia Ras! Már jó ideje figyelem amiket írsz és szeretnék kérdezni tőled néhány dolgot a piaccal kapcsolatban. El tudnád küldeni az e-mail címed erre a címre kishaver007@gmail.com Tisztelettel: Horváth Benjamin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedves Benjamin!
      Ez nem Elliott,ez csak olyan magamfajta rendszer,ami évek alatt kicsiszolódott
      Aki figyelte a sok sok chartot amit beraktam évek alatt a blogra + gondolataimat,csak leszűrt valamit belőle,hogy én mire kereskedek,fordulókat lent –fent hogy mérem be
      Sokszor beraktam a kötéseimet is,”hitelesen”,beraktam dec 31.éves realizált eredményemet is hogy ne mellé beszéljek mint általában a fórumokon(ott mindenki csak nyer…utólag)
      Sokkal többet ennél már nem tudok segíteni,ami időt szánok a tőzsdére azt inkább kereskedésre fordítom. Főleg ha átállok majd végre CFD-re,már arra gyakorlom a napi mozgás meghatározását tol-ig,mit kereskedhetek le
      Kérdezték már többen miért nem tartok valami előadást a kereskedési rendszeremről,fizetnének is érte…..mert egyáltalán nincs szándékomba.

      A tudás nem hatalom,a végrehajtás a tudás ahol a hatalom rejlik

      Vannak akik hajlandók erre,nekem nincs rá késztetésem,főleg nem pénzt kérni érte
      Amit kitanultam „pár év alatt” a tőzsdén azt nem bocsájtom áruban,nincs is szükségem rá,ezt hobbi szinten űzöm.
      Szerintem ahogy csűrjük csavarjuk a vége akkor is az hogy magunknak kell rájönni a lényegre.,lehet akár milyen tanfolyam,inkább nem nyilatkozok róluk…voltam én is páran mint sokan mások. Ismerem soknak a véleményét.
      Néha azért beteszek majd chartot kb mit látok a következő körben,de ennél többet már nem igen.
      Szerintem aki akart az tanult a sok-sok éven át betett chartjaimbol,(van példám rá )–olyan is van aki állandóan ellenkezett,(pénze bánja)van aki megsértődött mert visszagazolt a piac….az meg így járt.
      Szerintem ha kitartó vagy és győzöd pénzzel meg idővel neked is sikerülhet bekerülni a „bűvös „körbe..nem könnyű.
      Sok sikert hozzá
      „A spekuláció kétségkívül a leginkább ámulatba ejtő játék a világon. De ez a játék nem azoknak valók, akik ostobák, lusták vagy labilis érzelmi alkatúak. Az ilyen emberek mind szegénységben fognak megöregedni. „

      Delete
  34. Füles céláram nyögvenyelősen részeről kb meg van....most várom mi történik,innen mozi
    Talán még 1 felkör majd ?!
    http://www.kephost.com/image/czr5

    ReplyDelete
    Replies
    1. Már csak én írkálok ide DAX irányügyileg? de minek!!!

      Feladom én is....pedig jó játék kinyilvánítani előre az elképzelést,amire sokan kereskednek.

      Delete
    2. Senki nem meri felvállalni

      Delete
    3. Grat Ras!


      Lehet azert nem ir senki, mert mindenki nyaral. Legalabbis en az utobbi ket honapban a kulfoldi hazvasarlast inteztem utana meg csak nyaralas chartok nelkul.

      Ma elkezdtem attekinteni a helyzetet, nyitottam is az iment egy eurusd longot, akar 1,16 fole is mehet hamarosan.

      Daxban most belepni nem latom ertelmet egyik iranyban sem, grat azoknak, akik kihasznaltak a szep upot. Talan hamarosan johet egy lefele kor, de setup meg csak kialakuloban sincs az en idotavom szerint.

      CJ

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
    5. Ebben ez a jó,bár hol vagyok a világban,bár mit csinálok a gép a zsebben,léphetek ha ott a jel :-)

      Delete