Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Saturday 14 November 2015

Dax

A német index a korábban felrakott várakozások mentén mozgott a mögöttünk hagyott héten. Célzóna elérve. Az elképzelés szempontjából fontos lesz a következő hét. Elsődleges zóna, elsődleges célár, ugyanakkor nagy tér nem maradt az index előtt, ha továbbra is a bull verzió szerint mozog. Veszély, hogy innen egy nagy lefordulás következik, de ezzel egyenlőre nem foglalkozom. Ebben a helyzetben egy fordulós gyertya komoly long beszállót jelenthet, addig azonban csak egy várakozás volt, ami teljesült. Bull verzió esetén az elsődleges célár a jelenlegi chart alapján 11.600 környéke lenne.

Dax napos chart:


65 comments:

  1. OTP-re van egy elképzelésem, ha a kész "B" hullámból indultunk lefelé. Az 1. hullámot viszont gyorsnak tartom.
    http://930e888ea91284a71b0e-62c980cafddf9881bf167fdfb702406c.r96.cf1.rackcdn.com/data/tvc_05a043578874a89cd10f377f09b8ac0d.png

    ReplyDelete
  2. Eltolás módszerével is 4800 környéke jön ki célárként.

    http://930e888ea91284a71b0e-62c980cafddf9881bf167fdfb702406c.r96.cf1.rackcdn.com/data/tvc_3a1b877a1f019b1babf316c55e351c50.png

    ReplyDelete
  3. Zsidai jól begyűjtötte a pénzt az "alapjába",(Citadella) 11,11-töl 6,5%a vételi jutalék,én még 1%-ért vettem.
    Az AEGON-os idejében is 20% felett hozott,több éven keresztül,talán abban az időben a legjobb volt,még is kirúgták.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A franc :(((((
      Vettem a Citadellából egy kicsit valamikor szeptemberben (a visszaesés után), de decemberben egy nagyobb pakkot TBSZ-re terveztem betolni.

      Egyébként nem csodálom, hogy emelték, iszonyat pénz áramlik a Citadellába. Egy év alatt duplázódott 26ról 61csilliárdra. Biztos ezt akarják lassítani és egyben kaszállni rajta.

      Delete
  4. Ad: köszi az oilos hozzászólást! Jelenlegi napos és hetes konstelláció nagyon bear képet mutat, kíváncsian várom a továbbiakat. Földgázt lassan figyelni fogom, nagyon sokat esett, később érdekes lehet.
    Dax, otp: hasonlóan látom a kettőt, de mindkettőben inkább a bull a valószínűbb, habár setup még nincs hozzá, de a nagyobb tf támogatná. Daxban napos setupra várok, hogy egy hosszabb pozit meglovagolhassak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. OTP: igen, de még benne van egy meglepetés, annyira egyértelmű lenne a bull

      Dax: nekem van jelem, de kérdőjelem is, certi kiütési stoppal 2 hetes tervezett időtávon belenéztem, meglátjuk, jel volt, lépni kellett

      Oil: nagyobb tf bear, a kérdés lesz e fel vmi vagy sem

      Delete
    2. HUF/USD: a következő csúcsnál nagyon kell figyelni (amennyiben lesz) - 295-96 környéke

      Delete
    3. Kérdőjelek nélkül milyen egyszerű lenne az élet,hát még a tőzsde.

      Delete
    4. :) Igaz, de én speciel oda értem a kérdőjelet, ahol nincs setupom még. Ahol van, ott lépek, mint ahogy az megtörtént a 2 jelenlegi hosszabb short pozimnál (oil, eurusd).

      Delete
    5. Én általánosságra értettem,mindig ott van az a "K"..... kérdőjel,bár mit csinálsz,ami majd utólag igazol vissza, jól döntöttél e.

      Delete
    6. Igen, mikor már minden egyszerű lenne jön a kérdőjel.

      Daxban volt setup, léptem, mivel nem volt erős, csak microtétellel, pa megmutatja, hogy bővítés vagy zárás lesz a trade vége

      Delete
  5. dax frissites
    http://kepfeltoltes.hu/151115/dax_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    A kerdojel bennem is bennem van mivel idalis szinten van egy esetleges 4. hullamhoz is meg az RSI is passzolna. de a tobbi index nem ezt sugalja
    dow
    http://kepfeltoltes.hu/151115/dow_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    es
    http://kepfeltoltes.hu/151115/es_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    nasdaq
    http://kepfeltoltes.hu/151115/nasdaq__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Ami meg viszont tamogathaja az esetleges 4 . hullamot az az hogy euba meg lehet egy kisebb alj hogy komplet legyen a hsz b laba...
    eur usd , az extras tovbb gondolasom

    http://kepfeltoltes.hu/151115/1302533752euro_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    es mivel euval inverzben mozog mostanaban ezert latok ra lehetoseget...

    http://kepfeltoltes.hu/151115/hasonlitas_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


    ReplyDelete
  6. Hat eselyes egy gap-el nyitas lefele szerintem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem szoktam vitatkozni a piaccal

      http://www.kephost.com/image/SHpe
      http://www.kephost.com/image/SIdb

      Delete
    2. Hali Boy!
      Ezeket kell tudni "megfejteni" előre mit akar a piac,különben nem megy.
      Én is csak próbálom kitalálni mi az odaillő + bízni is benne + meglépni ami a lényeg.

      Delete
    3. Tökéletes megfejtések! :-)
      Én már longban 60 pont+ ! :-)

      Delete
    4. Köszi!
      Stopot húztam 140 pontra

      Delete
    5. köszi! Közel volt még mindig!
      Ki fogom tapasztalni, mi a tökéletes! :-)

      Delete
    6. 10760 körülről jöhet egy kis korr.

      Delete
    7. Engem meg kiléptet állandóan mióta a thom- nál vagyok
      Valami swiccset kell betenni mert csak Wifi van,nincs kábeles kapcsolatom e miatt

      Delete
    8. nekem is thome van, csak wifin kapcsolatot használok, nekem műxik rendesen.

      Delete
    9. http://www.kephost.com/image/SIXJ

      Ezt csinálja 10-20 percenként

      Delete
    10. UPC nél másik helyen ilyen gondom soha nem volt.

      Delete
    11. ehhez sajnos nem értek :-(

      Delete
    12. Egyszer a munkahelyemen leltárkor kérték hogy mutassam meg hol van a switch? Felröhögtem, mert azt sem tudom mi az, és hol kell keresni? :-))

      Delete
    13. Ras, ugyen ez, nem hiszem h a t vel van a baj.. Sztem erste hiba, amióta frissített a program, azóta lép ki kb. 15-20 percenként. :/

      Delete
    14. Szerintem sem a t-vel van gond. Szerintem ilyet egyik router sem üzen a gépen.

      ----

      Switch akkor kell ha csak 1 db kábel jön ki a routerből és többet is rá akarsz tenni. Ez egy 5 portos switch, 1db kábel megy bele a routerből és 4db kábel jöhet ki belőle, tehát 4db asztali/laptop gépet lehet kábelen rákötni. Így lehet "szétosztani" a kábeles hálózatot.
      http://www.aqua.hu/d-link-go-sw-5e-10100mbps-5-portos-switch-251128.html

      Delete
    15. Hibába dugom be össze a routerjükkel a netkábelt a gépemmel akkor is csak wifi kapcsolatom van
      IPTV kábel jön be az oszlopról,nem értek hozzá én sem,már hívtam szerelőt csináljon valamit mert ez nem állapot.Majd csak csinál valami ha 1x ideér

      Delete
    16. Ráadásul napokat is várhatsz, mire kiér! :-(

      Delete
  7. Aranyban hosszútávon mintha egy ED lenne az ötödikben:
    https://www.tradingview.com/x/uIQ16lnw/
    Reális lehet?

    ReplyDelete
  8. WTI vagy innen vagy $37-ről fordulhat szerintem, most így látom:
    https://www.tradingview.com/x/38zj3SMJ/

    Hosszútávú olaj ETF-ben agyalok már régen, olyan igazi buy-and-hold stratégiában.

    ReplyDelete
  9. SPX skiccem:
    https://www.tradingview.com/x/4tBrX7jU/

    ReplyDelete
  10. DAX-ban nekem ez egyelőre nyakvonal-visszateszt. Negyedik hullámnak tényleg kézenfekvő, de ezzel kapcsolatban már írtam valahol, mi nem tetszik. Mindenesetre: majd eldől, ez kisebb táv, könnyebben kezelhető. A nagyobb táv az, ami zavar.

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. onnan le 650 és fel 850 ?
      Már belezavarodtam :-((( kapja be az Erste,még 1x kivág felhívom őket,abból nem lesz köszönet.

      Delete
    2. Innen még 700ig lenézehet! szvsz igen, 780-800 után onnan le 650-680, majd fel 850.

      Delete
    3. thom is megéri a pénzét,vettem tőlük a tv-t x összegért 24 hónap kamatmentes részletre,küldik a számlát 20 ezerrel többért,mondom nekik ismerik a fogyasztóvédelmet :-) rögtön küldenek 1 levelet hogy jóváírták a 20 ezret

      Delete
    4. Minden szolgáltató hülyének nézik az embereket....ha hagyják.

      Delete
    5. Ilyen tapasztalatom nekem is volt velük! Próbálkoznak és aki nincs résen az be is szopja!
      Ras! 15 percesen lehet hogy zászló épülget? :-)

      Delete
    6. This comment has been removed by the author.

      Delete
    7. én még benne ülök...felőlem

      Delete
    8. 1570-en lezártam,mennem kell fél órára

      Delete
    9. Megjöttem,....szinte semmi nem történt,így várok

      Delete
    10. Én meg most lépek le, csak 5 után jövök vissza.

      Delete
  12. Rám jött a hülyéskedhetnék.

    Vettem az Opimus-ban egy napos gyertyát :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. http://www.kephost.com/image/Sewk

      Delete
    3. Akkor nem lesz Mikulásrally?

      Delete
    4. keresgélem mit lehet ebből kihozni

      Delete
    5. Egyelőre csak gyanakszom valamire 1-2 nap és .....

      Delete
    6. Majd a kisfiadnak tuti lesz mikulás rallyyyyyyyyyyyy :-)))

      Delete
    7. Nekünk meg majd elválik,nehogy virgács legyen belőle

      Delete
  13. amit napközben telóról írtam, az nincs bent....


    USD/HUF Buss, célár szerintem 294-96

    ReplyDelete