Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 20 April 2015

USD/HUF

A dollár szempontjából jelenleg a legbullabb verziót mutatom meg (ha ezekről a szintekről most nem fordul le). A többi deviza keresztet is figyelembe véve dollár gyengülés jöhet hamarosan (EUR/USD, MXN/USD, GBP/USD).

A chartont mutatott 286-288-as zóna elérhető, főleg ha a heti bullish csúzli elsül, amire nagy esély van, hiszen magasabb - havi - tf-n egyértelműen bull a piac.

USD/HUF 4H chart:


USD/HUF havi chart:

A dollár gyengülése következtében akár 260-as szintekre is eshet a közeljövőben a keresztárfolyam. 

Röviden: van esély a közeljövőben egy forint gyengülésre, majd utána forint erőt várok a dollárral szemben, az eddigi legnagyobb korrekciót tavaly május óta tartó időszakot figyelembe véve.

34 comments:

  1. Ras! Sok boldogságot! Remélem ma iszol egyet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi.....Ideértem végre
      Nem iszom "alkalmakkor" sem , józan életet élek,itt totál észnél kell lenni,másnaposság is kizárva.

      Delete
    2. http://www.kephost.com/image/FIt0

      Delete
  2. DAX kis tf, válaszút:
    http://keptarhely.eu/view.php?file=20150421v00gxtq6.png
    A hetes MA9-ről pattant fölfele, és éppen a napos környékén motoszkál.
    Amíg el nem dönti, kivárás.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én még itt tartok egyelőre

      http://www.kephost.com/image/FInn

      Delete
    2. http://www.kephost.com/image/FInY

      Delete
    3. Ez szép mozgás lenne, benne lehet.
      Én közben az oil tetőzését figyelem, elviekben akár vége is lehet a 43-as szintről tartó korrekciónak, de még korai kijelenteni.

      Delete
    4. Lehet.. Elliott szerint is lenne értelme, ha jól nézem.
      Majd kiderül.

      Delete
    5. Tudod... én nem Elliott ....kb szintek..csak 1 elképzelés részemről,majd a piac dönt

      Delete
    6. Sajnos ezt a mai TL certit nem tudtam megjátszani,később is értem ide és nem tudtam belépni a rendszerbe... mire elértem az erstéseket és letöltöttem a frisített Network 4.5 keretrendszert már késő volt.gondolom mindenkinek gondja volt a belépéssel e miatt

      Delete
    7. Hümm.

      Esetleg így?
      http://keptarhely.eu/view.php?file=20150421v00g2wbnq.png
      A nagyobb távú kép változatlan.

      Delete
    8. Commerzbankkal csúnya mínuszban leszek, ha leesik oda (11.000) a DAX :(
      Kivettem a stoppot és vissza is pattant onnan.
      Azt figyeltem meg, ha esik akkor szinte mindig dupla akkora %-al esett mint a DAX. Érdekes. Remélem felfele is érvényes lesz ez a dupla százalékolós.

      Olajban (wti) meg KBC-s fiúk longba szálltak $65-ös célárral.

      Delete
    9. Sokat olvasol :-( így nehezen fog menni,inkább önállósítani magad....ki mit mond.!!! jól bezavar
      Éterben annyi hülyeség van,győzzed olvasni

      "A brókerednek csak egy dolgot higgyél el, ha azt mondja: elfogyott a fedezeted "

      Delete
    10. Ezek sokszor "hazabeszélnek" nekik is sokszor gyorsan meg kell szabadulni a papíroktól,erre is gondolni kell.De majd rájössz te is.
      Anno Állami nyomda 1500-nál mondták nekem többször tuti biztos papír,vegyek......hova is ment utána?Igen vettem 500-nál mikor már jött fel.

      Delete
    11. Nehéz az önnállóság, de 4-5 hónapja már rajta vagyok. Brókerre soha többet nem hallgatok, sőt, senkire.

      Igazad van, sokat olvasok... 1-2 hetente rámjön a dili és mindent elolvasok :(

      Delete
    12. Nekem sincs igazam csak a piacnak,sokakat megtréfál,de ez sokba kerül.
      Én is csak próbálkozom hogy ne kerüljek közéjük :-)

      Delete
    13. Sok ötletet lehet begyűjteni az olvasgatással (Elliott mellett ez sokszor hasznos, szerintem - nem kell saját kútfőből előgyötörni az alternatívákat, elég csak körülnézni és megnézni, melyik ötlet mit jelentene).
      De aztán ha megvannak az alternatívák, akkor selejtezni kell és már csak a saját magad által kidolgozott terv alapján dolgozni.

      Delete
    14. Próbáld alátámasztani más módszerrel,ez is 1 lehetőség.
      Általában aki nem biztos magában hajlamos ezekben az olvasmányokban keresni a visszaigazolásukat,oszt sokszor jó nagyokat buknak,itt a gond,én is olvasgatok,de már kinőttem ebből hogy befolyásoljanak,néha csak nézem mekkora baromság amit előadnak irányügyileg.
      Mindenki másképp csinálja.......

      Delete
    15. Én csak a vonalakat "húzogatom",a többi szinte adja magát. :-))

      Delete
    16. Jobbára nem azt olvasgatom, hogy kinek mi a célára, hanem próbálom megérteni merre mehetnek a piacok hetes/havi szinten.
      Például, lehetséges-e az, hogy usa esik, miközben dax meg felfele araszol?. Vagy hogyan hathat az EKB pénznyomdája a dax-ra, miközben usa-ban most álltak le vele.
      Valamint itt van egy rakat ember usa-ban, akik most mennek el majd nyugdíjba és ugye a részvényekből majd ki kellene szállniuk.

      Szóval ilyen magasröptű elméleteket nézek/olvasok.

      Delete
    17. Fundához: mindig az egyszeri szegényember az, aki a legkevesebb információval rendelkezik.
      Az egyetlen pálya, ahol a 'nagyokkal' legalább közelítőleg egyezik a rendelkezésedre álló információmennyiség, a TA.

      Sz'tem nem érdemes fundában okoskodni.

      Az alátámopgatás is zsákutca, szerintem. Mindig (!) akad olyan módszer/forrás, ami alátámaszt, és pszicho, hogy hajlamos az ember olyan módszert/forrást választani, ami alátámaszt...
      Részemről a lényeg, hogy a lehetőségek közül ki lehessen választani azt, amit én magam legvalószínűbbnek érzek - és ez alapján jöhet a 'battle plan'.

      Delete
    18. Miért BUX-ban el tudtad képzelni Január elsején hogy 280-as $ és 300 feletti € és megy fel 7000-et "rövid" idő alatt...ezeket a dolgokat kell megérteni,nekem a vonalak indik mutatják az utat.
      Régen ez elképzelhetetlen volt,....de ez most van,ezt kell nézni nem a múltat.
      http://www.kephost.com/image/FILy

      Delete
    19. DAX fura. Lehet, hogy nem lesz már új (lokális) csúcs, hanem csak úgy szimplán esésbe csap (legalábbis egy lokális alj erejéig).

      Delete
    20. Legyen mindenkinek saját elképzelése irányügyileg,ami bevált nekem ez jött be,mindig tudom hol kell váltani majd akkor keresem a másik lehetőséget,mert ott már adja magát megint.addig minek,
      Gyakorlat kell..... ennyi.

      Delete
    21. PF küldött 1 brutális Gold célárat.

      Delete
    22. Meg is nézem magam szemszögéből mire gondolt.

      Delete
    23. Gold: szerintem passzolhat, ~ ugyanazt a háromszöget szúrták ki, mint amit fentebb a DAX-ba rajzoltam zölddel.

      Delete
  3. OTP kis tf lehetséges beszálló jó stoppal:
    http://keptarhely.eu/view.php?file=20150421v00g85hb2.png
    Ha nem böki föl a piros vonalat, akkor esélyes egy lefele imp. Ha megkapaszkodik fölötte, akkor új ATH.

    ReplyDelete
  4. ÁNY negyedik céláram 10ft-ra van, de még messze a szelvény vágás, ezt is lehet átviszi élből. Ráadásul 71 helyett 73ft osztalékot szavaztak meg. KBC-s fiúk pedig vételre ajánlották 1250-es célárral.

    Eddig nincs RSI divergencia, valamit erős a trend felfele, tehát szvsz még nincs itt a kiszálló ideje...

    ReplyDelete
  5. "Ad" gratuláció a gyerkőcöknek. A 13. hely lett meg, de a díjazás az 1-15. Lehet menni a nyári táborba.

    ReplyDelete
  6. Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter és Rogán Antal, a Fidesz frakcióvezetője a Fidesz-frakció elnökségi ülése után sajtótájékoztatót tart a 2016-os költségvetésről - derül ki a kedd délutánra tervezett tájékoztató meghívójából.
    Varga Mihály és Rogán Antal sajtótájékoztatója délután 2 órakor kezdődik az Országgyűlés irodaházában.

    Ajjaj, ebből még nagyobb elmozdulás is lehet.

    ReplyDelete
  7. A várakozásoknak megfelelően 15 bázisponttal mérsékelte az irányadó kamatot mai ülésén a monetáris tanács. Holnaptól az alapkamat 1,8%.

    ReplyDelete
  8. Varga szja-csökkentést jelentett be!

    A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) azt javasolja a kormánynak, hogy a személyi jövedelemadó kulcsa 2016-ban 16-ról 15 százalékra csökkenjen - jelentette be Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter
    A Fidesz azt szeretné, hogy a 2016-os büdzsé az adócsökkentés költségvetése legyen - mondta Rogán Antal,

    ReplyDelete