Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 3 April 2015

GBP/USD

Elindult a GBP/USD, igaz előtte még fogott egy új lowt, ezért a korábbi charton kicsit módosítottam (csatorna). A chart hibáját a Random FX még nem javította (jeleztem nekik pár napja, hogy vszinu az időátállítás miatt a 4H chart gyertyái"elcsúsztak", gondolom még keresik a hibát), így mutatom mindkét chartot.

EUR szla 4H:


USD szla 4H:


Kereskedési szempontból az USD chartot ajánlom mindenkinek, ugyanis a kereskedők többsége azt használja, annál indul a gyertya magyar idő szerint 23 órakor vasárnap.

8 comments:

  1. Jó elgondolás, de csak az Eurusdvel indult el felfelé :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eurgbpről nem írtam.

      Delete
    2. Annyit írtam, hogy téves szerintem az elképzelésed, hogy eurusd új aljat üt miközben gbpusd-ben jelentős felkört vársz. És igazam is lett.

      Delete
    3. :D erre írtam, hogy eurgbp mozgás segíthet

      ok, elfogadom

      Delete
    4. nem feltétlenül kell,együtt mozognia,jó példa erre a februári mozgás,font fel,eur új low

      Delete
    5. megint nem aludtál? :)

      Delete
  2. egy jó olvasmány mindenkinek: http://www.elliottwave.com/club/protected/pdf/best-of-traders-classroom.pdf

    ReplyDelete