Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 18 November 2014

USD/HUF

Naposon triggerelt fordulós jelzés, a kérdés mennyire hihetünk neki. Kontextusát tekintve a felfelé lehet egy 2. hullám, bár ha lemegyünk kisebb tf-re, akkor nehezünkre esik impulse-nak számozni a csúcstól délre tartó szakaszt. Nem akarok extrém verzióban gondolkodni,  mert általában kicsi a valószínűsége, ki kell várni, de a kép alapján a lefelé lehet egy a hullám, mert nagyon ZZ-re utal. ZZ c hullám vonatkozásában is felmerülhet, ha az egy ED része. Támasz 236-238 között, 250 nyilván ellenállás, DE hetesen a következő támadással át fogja vinni, hetesen!


Naposon RSI ellenállás előtt, a forint gyengülést ez most megakadályozhatja, átmenetileg biztosan.

102 comments:

  1. Na szépen kezdődik a reggel....

    Lehet a cégnél olyan helyzetben hoznak, hogy a legjobb megoldás a felmondás... szép demokratikus állam, a 8 órán túl is beavatkoznak az életembe, értsd. esélyes, h 6 hónapra levágnak a netről... bonyolult és nem beszélhetek róla, így leírva meg felháborító, de ezek dobozba gondolkoznak...

    Ha van valakinek vmi jó ajánlata, persze közel a tőzsdéhez ne habozzon... :)

    Brrrrrr. ki vagyok akadva, de rendesen.

    off, mert mindjárt felrobbanok

    ReplyDelete
  2. Lányomat 1 Facebook beírás miatt sec perc alatt kirúgták a munkahelyéről.
    Ott is le vagyunk figyelve......Bekaphatják a rabok F...... :-) Majd csak vége lesz ennek is 1x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezért vok nem saját névvel (is) fent. Mókás lenne, ha beszélhetnék és nem 10 év lenne a ^jutalom^ érte. Azt hiszem, egy demokráciában azonna leváltanák a kormányt, de van egy fiam, ezért nem leszek snowden...

      Delete
    2. Szinte "ártatlan" beírás volt a részéről,de ráugrottak.Már ő is kamu néven van fent,hiába mondtam neki hogy vigyázzon,de a vérmérséklet,örökölte valakitől :-)
      Nem értek hozzá de IP cím alapján beazonosítanak.
      Én egyáltalán nem vagyok fent a F.B-n,ezt jól kitalálta a kinti titkosszolgálat,bár kit le tudnak figyelni.

      Delete
    3. Dec 1-től Bp, lesz időm beszélgetni esténként, elmondom majd, h működik, ip cim csak servernél mükszik, rejthető, fb adatok csak megkeresésre adnak ki az amerikaiak, az utolsó félévben a sajtó szerint 78 ilyen volt

      Delete
    4. Jössz B.pestre dolgozni?

      Delete
    5. Úgy tűnik, de jelenlegiek alapján kenyértörés lesz belőle, mert alapvető feltétel a munkaidő utáni szabad net és saját gép használat, amit esélyes, hogy nem tudnak megoldani a biztosított szálláson, legalábbis fönököm töketlen ígérete (digitális analfabéta) és a korábbi ismeretek alapján nem sok esélyt látok rá, még a kérdést sem nagyon értette, illetve a visszakérdezés, hogy minek neked net.... ? Nem sok jóval kecsegtet, ráadásul az utazási költségtérítés sem lesz kedvező, a korábbi tapasztalatok alapján... Nem fogok elhamarkodott döntést hozni, meglátom mi lesz, küzdök egyet, majd döntök... febr 1-ig ha nem sikerül megoldani, akkor esélyes, h ennyi volt és 24h tőzsde

      Delete
  3. Volt szó a Freemail-ről hogy nem kapta meg valaki a levelet...most kaptam meg a november 10. Emailt

    ReplyDelete
  4. Tőzsde is leült mint a gazdaság,kint sem remekelnek,lehet nagy meglepetés lesz belőle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szép lenne még idén befutna a Mikulás Expressss

      Delete
    2. De jó is lenne, de csak ha úgy mint tavaly (otp, bux) :))

      Delete
    3. Kitartó vagy még mindig shortra,....SP(DAX) is milyen szépet ment 1820-rol,ezeket kell kereskedni,lassan októberi céláramnál

      Delete
    4. http://s20.postimg.org/b1jskvdzh/SPc_l_r1015.png

      Mindennek eljön az idelye

      Delete
    5. Dax-om nincs, usa sincs, ezekkel egyelőre nem foglalkozom... :)

      Delete
    6. BUX-rol is van chartom,de még billeg,most hirtelen öröm van Draghira,meglátjuk holnap.mi lesz a folytatás

      Delete
    7. 2014. október 17. 14:46
      Lesz majd 1 nyamvadt lefelé oszt meg sem állunk az égig...SP.
      Van ám fantáziám meg chartom is hozzá.

      SP célárra írtam ezt még anno,mert ezt sem hitték el hogy komolyabb korr nélkül ,ide eljut.......ATH és megint elmaradt a várt lefordulás.
      Folytatás is meg van,ha elértük a kb célárat
      Lassan kicsit lefelé is lehet majd valami,lehet csak nyúlpiszok
      BUX most kicsit komplikáltabb,de majd megoldódik a napokban.

      Delete
    8. Ras! Ténlyeg elérte a céláradat. Nagyon kíváncsivá tettél, hogy MOST mit látsz a SP-ben (meg DAX/BUX-ban).
      Megköszönném, ha majd jövőre megosztanád velem...

      Delete
    9. Annyira shortban gondolkodtok folyamatosan,hónapok évek óta,én már elveszek a longos oldalammal,hiába mondtam a magamét + chartok,igaz nem kell rám hallgatni nem is javaslom,csak próbálkoztam,hátha rájöttök hogy nincs még itt az idő a shortra,ezért feladtam,igaz nem elliott amit közvetítettem chartokkal,de legalább irányba voltam végig ami nem másodlagos.SP Kb céláramat még nem érte el csak a közelben van.
      Dax, majd később
      Hidd el magatoknak kel rájönni hol a hiba,én próbáltam keresni hogy ti Elliott alapon miért láttok állandóan tetőt aztán megint tetőt,de nem jöttem rá.
      De vigasztaljon titeket nem csak ti láttátok többször már a tetőt,
      Ez véletlen sem cikizés,de valami nagyon nem működik irányügyileg.Ismerőst is elolvastam visszamenőlegesen ott sem stimmel,
      1-2 közületek ismeri az elképzeléseimet visszamenőlegesen mik voltak a céláraim,de 1-2 nekem is meg van még.

      Delete
    10. Én teljes mértékben megértem az elliott-osokat, hogy folyamatosan tetőt látnak SP-ben -> 5-öst látnak mindenhol, ahol végig tudják számozni 1-től 5-ig.
      .... és! ha felmegy 2150-ig az SP, akkor majd azt mondják -> megnyúlt 5-ös!
      Ja, hogy közben shortolni akarták és égették a számlát... hát ez van. Én is! :)) de csak 1x, signal/setup nélkül :)

      Kábelban (GBP/USD) 3 féle elliott számozást láttam eddig az esésre (elmúlt 6 hónap csak esett!) és mind lehet jó. Egyiknél az 5-ös (alj) már rég megvolt, másiknál már megvan, harmadiknál pedig nincs kész.
      Mind a három lehet jó!!!... de az alja még nincs meg a mai napig sem.

      Ugyanez a helyzet SP-ben is. Tetőzik, ok ez 5-ös... majd kúszik feljebb -> újraszámozás... 5-ös megvan, tetőzik... kúszik feljebb... és jön az iteráció...

      Cirka 2 hónap alatt abba a stádiumba kerültem, hogy az elliott nagyon jó, de célárat nem fog megadni és azt sem tudja konfirmálni csak utólag, ha megvan az 5-ös (tető/alj). ezt is akkor, amikor már rég túl vagyunk rajta.
      Szóval most olyan hibrid megoldáson dolgozom, ahol az elliott az irányt adja meg és a setup/signal jön a hagyományos TA-ból. Ja, és csak trend irányba kereskedés. Kontra trade nem fekszik nekem. A trendforduló keresése is nagyon tudja darálni a számlát...

      Delete
    11. Stef !

      A Zászlót én is figyelem 1 ideje,de van más is,azt majd később

      http://s20.postimg.org/gyol4fszx/DAXD1111.png

      Delete
    12. Oké, vettem a lapot! :)))
      Zászló + Fordított fej-váll alakulása, majd annak fals kitörése/letörése :)
      http://prntscr.com/57qous
      Ez volt a B verzió... az A-ban extra hiper ATH-t számolnék... bőven 12-14k fölé.

      Az a baj, hogy 'láttam' (!) a zászló építését és nem léptem long-ba... ott volt minden jel erre!
      Túl sok lóvét égettem el és a veszteség spirálból nehéz kizökkenni. bent van a fék...

      Delete
    13. Itt jön ki a psziché,(Fééééék)

      Delete
  5. http://s20.postimg.org/5js3ztgnh/usdhuf_D.png

    ReplyDelete
  6. Portfolio ajánlás:
    A pozíció aktív menedzselést igényel!

    Vétel: 3930

    Stop: 3865

    Profit: 4085

    ReplyDelete
  7. Usd kezd napos antiszignállá alakulni

    ReplyDelete
  8. Daxban tegnap írtam, hogy a 9280 törése jelzés az újabb felkörre, 9480-9540-es zóna adódik most ideális célzónának, de utána legalább egy jelentős korrekciót várok.

    ReplyDelete
  9. Az arany pedig az 1205-10es szint környékéről könnyen lefordulhat, akár új aljra is.

    ReplyDelete
  10. Dax elérte a célzóna alját.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Érdekes, hogy jelentős lefordulást vársz...
      Elliott nélkül én azt mondanám, hogy volt egy zászló, ami ugye trend erősítő és most kitört fölfele. A zászló rúdja most 10k-ra mutat.

      Elliott szerint fogalmam sincs... nem vagyok benne profi, akárhogyan is erőlködöm... de a fő kérdés szerintem továbbra is az, amit már feltettél korábban -> mi ment fel? Impulzus? LD+flat?
      Előtte mi ment le? C?
      Ja, tf-> h4-ről beszélek.

      ---

      Én még mindig nem shortolnám. A shortokkal szépen elégettem egy részét a számlámnak a zászló lobogójában... addig kerestem a shortot, hogy amikor a long szignál jött 1H-n, majd 4H-n nem léptem meg.

      Usa is húzza felfele...

      Shortnak max 9400 visszatesztet várnék most. De! Az is igaz, hogy Usa ebbe beleszólhat és még igazad is lehet, hogy jön egy nagyobb esés, ha (!) SP megtalálta a tetőt.

      Delete
    2. Aranyos vagy :)))) Hát ez az...fogalmam sincs... hát azt a tetőt, amit majd annak fogunk nevezni úgy 2-3 hónap múlva :))))

      Delete
    3. Nem tudom... 3-4 hónap indexezés kevés tapasztalatnak. Bét+forex után indexezni olyan, mintha mountain bike után egy országúti biciklire ülnél át... teljesen más. Ez a három köszönő viszonyban sincs egymáshoz viszonyítva. Máshogy viselkednek.

      Még nincs teljes átfogó képem az indexekről. Az elliott csak nagyjából megadja az irányt és egy viszonylagos "rendet vág" a káoszban számomra. A hagyományos TA-t nem tudom elfelejteni.
      Ahhoz, hogy olyan szinten tervezzek mint Te, ahhoz át kellene látnom a teljes geopolitikai és pénzügyi szitut, hogy legyen egy teljes világképem. Meg kell még értenem ezt az USA-EU szimbiózist is. Sokat kell még tanulnom. Időm van, pénzem van...

      Addig is, veszek még nyomdát a bét-en a meglévő pakkokhoz... abból baj nem lehet :) Természetesen egyre kisebb pakkokat (piramis!), ahogy Birger is ajánlja :)

      Ja, meg megyek eurót váltani, mert ezek biztos felnyomják és nem hagyják 300 alá esni... az túl szép lenne... úgyis elverték maguk mellől az összes pénzügyi szakértőt...
      Az majd jó lesz certire. Ja, van index ezüst certi a frankfurtin, amin nincs kiütési ár és a tőke áttétel az 1. szóval nem tutbó.

      Delete
    4. Melyik ezüst certire gondoltál ......Ticker?,,....Frankfurtot még nem néztem

      Delete
    5. Idő volt, amíg rájöttem, hogy a németek Silber-nek hívják az ezüstöt :)
      Megvolt a b****meg érzés már megint :)

      Ezt a kettőt néztem:
      Index certi - EZÜST
      EUR! Frankfurt - 09:00 - 20:00

      WKN: CR29A3
      Termék: Silber
      ISIN: DE000CR29A38
      Kibocsátó: Commerzbank AG
      Spread: 0.01 USD
      Kibocsátási időpont 2014.10.20
      Kibocsátási árfolyam 17,52 EUR
      16.34 EUR - 2014.11.14

      WKN: CK0S5C
      Termék: Silber
      ISIN: DE000CK0S5C4
      Kibocsátó: Commerzbank AG
      Spread: 0.01 USD
      Kibocsátási időpont 2011.04.19
      Kibocsátási árfolyam 43,35 EUR
      13.01 EUR - 2014.11.14

      Napközben mind a kettőnél volt árjegyző, tehát aktív certik. Valamint 0.01 EUR volt a spread, ezért a "drágábbik"-nál olcsóbb a spread. Még utána kell néznem, hogy a KBC-ben milyen költségeim lesznek és a certik elérhetőek-e.

      Delete
    6. Daxban úgy gondolom, hogy a 8350-95xx emelkedést kell legalább korrigálni. Szerintem valami hamarosan befejeződik, de h4-ben gondolkozok most csak. A többit majd látjuk később.
      És én sem nyitok most shortot daxban, csak jeleztem, hogy a 9280 törésével ez a célzóna lehet egy lehetséges befejező szakasza valaminek, amit ma elért a dax.

      Delete
    7. Ahamm... értem.
      Én úgy látom, hogy a zászlóban megtörtént már a korrekció és innen nem fog lefele nagyot menni, max 9400-ig, azt visszateszteli majd irány fel.

      Delete
    8. This comment has been removed by the author.

      Delete
    9. SP-ben amit nézek október óta,mindkét verzió benne van

      Ha minden igaz jön 1 nyúlfaroknyi korr SP-ben és megy a másik céláram felé

      Ha nem így lesz akkor tévedtem :-)
      Nálam a célárak meg a vonalak húzogatása az csak kb,nem az a lényeg hogy pontos legyen .....Első .2056-os céláram jó helyre tettem.

      http://s20.postimg.org/p6v436aa5/SPD1117.png

      Delete
    10. Itt van még 1x,,de van DAX- DOW-BUX is,meg még sok minden más amiket nézek.Ahogy megközelíti az alakzat amire gondoltam ,már előre készül is a következő.

      http://s20.postimg.org/b1jskvdzh/SPc_l_r1015.png

      Delete
    11. Köszi mind a 3 chartot!
      Dax chartomhoz mit szólsz?
      http://prntscr.com/57qous

      Delete
    12. Van a tarsolyban minden mennyiségben,itt minden lehetőségre figyelni kell

      http://s20.postimg.org/n7eibrfyl/DAXD1017.png
      Dátum rajta hogy felismerjem a sok közül :-)))

      De nem akarok senkit befolyásolni,mindenki menjen a saját feje után.ezért nem is rakok be chartokat,lassan kérdéses lehet minden ,minden indexben.
      Hatival meg különösen vigyázni mert Dec 19 kifutás ami nagyon közel van
      A 1512-ben meg még nincs forgalom,talán majd 2 hét múlva.

      Delete
    13. Köszi az infót, pont tegnap akartam megnézni a bux1412 kifutását, de akkor ez is pipa. :)

      Delete
    14. Ras! Bux longot tartod még vagy dobtad már?

      Delete
    15. 2013 kifutás napja>Már nem emlékszem rá de valaki nagyon meg akart szabadulni a hatijától a kifutás napján 2500 K
      http://s20.postimg.org/aha9yo80d/BUX2013_hati_z_r_nap.png
      21 Milliárdos forgalom volt aznap a BUX-on

      Delete
    16. Pozikról nem nyilatkozom,....SP második céláramat is remélem megdöntik..aztán jöhet majd a harmadik is.

      Delete
  11. usd tegnapi triggerelt fordulóst jelenlegiek szerint nagyon kivette, ahogy írtam antiszignál lehet

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  12. Ejj, hát épp be akartam írni, hogy SP h1-en nagyon ED-jellegű.

    Október 18.-án (SP akkor ~1880) írtam CImballinál, hogy:
    "Ha jól nézem, lefele eddig ez egy 3-3-5 volt, c=1.618*a, szép, korrektív.

    Ha nem tévedek, akkor:
    - Vagy egy nagyobb flat első háromtagúja: ebben az esetben min 50% retrace illendő lenne egy következő esés (imp vagy ED) előtt
    - Vagy önmagában kész korrekció: ebben az esetben nem retrace jön, hanem valószínű új ATH. "

    Pillanatnyi állás szerint (ATH ebben nem számít) még egyik verzió sincs kizárva.

    - Ha flat/b az emelkedés, akkor napos trigger után lefele minimum 1840-1860 az elvárható célár, de e-flat esetén 1740 is összejöhet: időtartam 4-6 hét, imp. vagy ED

    - ha felfele (nyúlt?) ötös ment, akkor cifrább az ügy: egyrészt jöhet még 4-5 sor kiszámíthatatlan új csúcsokkal, de utána ~ 8-15 hét alatt új lokális aljat illene ütnie (1740?), mégpedig valami korrektív alakzattal.

    ReplyDelete
  13. Dax-ra ráférne egy mini, 100-120 pontos korrekció már, hogy beszáljak a long oldalra :)

    ReplyDelete
  14. Sziasztok!

    Pest sörözés témakörben:

    Keveset tudok, nagyon valószínű december 1-2 hete lenne az aktuális, januárral már nem számolok érdemben. Bár még keveset tudok és lehet rossz a feltételezésem is és még akár szép dolgok is lehetnek, de a mai nap után nem hiszek benne...

    Móricz - Kelenföld vonal környéke lenne jó, volt egy Hadik javaslat, én nem ismerem mélyen a környéket, kezdjünk egy kis beszélgetést, az időpont még kérdőjel tervezzük dec első hetét, ha vmi közbejön, akkor jelzem, vagy ha pontosabbat tudok.

    ReplyDelete
  15. DAX h1 tf-en mini fej-váll épül ~9440-es nyakkal. Szvsz ennek célára lehetne az ideális korrekció és long belépő is.
    Meglátjuk mit hoz a holnap.

    ReplyDelete
  16. b+

    http://fn.hir24.hu/gazdasag/2014/11/19/itt-a-nagy-parharc-cba-vagy-tesco/

    ReplyDelete
  17. http://kepfeltoltes.hu/141120/Clipboard01_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    Tegnap 40-60 db os otp pakkok repkedtek, ma 676 db-okat adnak 3975-ön, csak egy kis érdekesség.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szvsz valaki szórakozhat az Iceberg-el :)

      Nyomdában hasonló volt 800-nál, 1000db-os kötések voltak sorban.

      Delete
    2. Otp hetesen hsz?

      Ha a megerősítést nyer, akkor minimális célszint 5700 környéke lehet.

      Delete
    3. Szerintem hónaposon b/b
      Ha keresztülveckelődünk egyszer végre az e/c-n, akkor 8k környéke

      Delete
    4. Én havin nem látok hsz-t még és hetesen is kell a megerősítés. Meglátjuk mi lesz. Innen az 5700 is szép lenne, azonban időigényes a tf miatt, annak ellenére, hogy thrust és váltakozás miatt viszonylag gyors lehetne az emelkedés( de szerintem minimum 6-9 hónap kellene az optimális forgatókönyv esetén is)

      Delete
    5. Régebbi skicc:
      http://keptarhely.eu/images/2014/06/02/v00/20140602v00ftq28x.png

      És ahogy ez máshol megment (sajnos a teljes hsz nem lett lementve, csak a vége):
      http://keptarhely.eu/images/2014/08/27/v00/20140827v00fnfon1.png

      Delete
    6. ha emlékszel anno felraktam az extrára. Flat vagy hsz között vacilláltam. Úgy tűnik, hogy a hsz lehet befutó, de a kontextusom változatlan.

      Delete
    7. Nem nagyon emlékszem... Lehet kellene valami külön, rendszerezett hely a 'valid' nagy tf dolgoknak, mert már a sajátjaimba is kezdek belezavarodni, hogy mikor mi merre.

      Lényeg, hogy E/c(ED)-t várok most OTP-ben, szigorúan 3600 fölött maradva.
      A 3600 tartása és a forgalom jó megerősítés lehet majd egy combos longhoz.
      De ez még 2-3-4 hónap az ED-ben, majd 3-4-5 hónap felfele.

      Delete
  18. Bővítettem a nyomda pakkomat a mai leszúrásban, legalább a rést is betöltötte.

    ReplyDelete
  19. Dax talán vissza 9428-36 közé, aztán új alj?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem SPF óráson érdemes figyelni a csatornát. Tart vagy szakad, DAX valszeg követni fogja.

      Delete
    2. én várok most, a célzónámban tetőzött a dax, várok, hogy ez a lekör az-e, amelyik a 8800as zónába tart.

      Delete
    3. Egyetértek az SPF összefüggéssel... de holnap Draghi beszéd lesz. Újabb szóbeli intervenció is lehet.

      Delete
    4. Szerintem teljesen mindegy, hogy mit mond Draghi, nem számít a hír.

      Delete
    5. Én hagyom játszani
      Majd, ha törik az a csatorna, rendesen.

      Delete
    6. This comment has been removed by the author.

      Delete
    7. Hümm-hümm.

      SP (prompt) egy érdekes kombinációt nyomott fölfele, úgyhogy 54.2-n mégiscsak. A korábbi csúcs jó stop, kis áttét, kis risk, kis tf.
      Cél a napi min alatt picivel.
      Ha a következő 1-2 órát túléli, még az is lehet, megtartom...

      Delete
    8. Nem stimmel, ez másik mintát követ - fél kávé pluszban röpült.
      :)

      Delete
  20. Sziasztok, továbbra is beragadt MTEL-esként figyelgetem a dolgot. Gondoltam szólok, hogy épp elég érdekes szintnél áll az árfolyam.

    https://i.imgur.com/KYbjXlN.png

    ReplyDelete
    Replies
    1. nem megyek bele mélyebben, de nézd meg azt a verziót, hogy a 2. pontból indítasz egy ZZ-t, majd egy X a 4. helyén és utána gondolkozz egy ZZ-ben ismét :) nem állítom, hogy ez, de nagyon reális verzió nagyobb tf támogatottsága miatt

      Delete
    2. Nekem úgy túnik, hogy amit X-nek írsz, az 5-ös szerkezetű (én azt a 4-es flat C jének gondoltam). Én is a a nagyobb TF alapján próbálok "találgatni", és azért mertem 5-ös impulzust lefele számozni, mert elvileg ez a nagy flat C-je (nálam).

      https://i.imgur.com/UobBIyU.png

      Delete
    3. További ötlet:

      https://i.imgur.com/CZ3VR8i.png

      Delete
  21. http://s20.postimg.org/70ct9fybx/usdhufd.png

    ReplyDelete
  22. Ha a DAX a 9525-ön szignifikánsan átmegy, akkor a fibo 161.8%-ig mehet fel, amely 9660 körül van.

    ReplyDelete
  23. DAX egyre inkább, mint egy nyúlt első hullámmal 'áldott' impulzus
    http://keptarhely.eu/view.php?file=20141121v00ggbnsp.png

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, ez tűnik a megoldásnak, nem sok tér maradhat most felfelé még, hogy ne a hármas legyen a legrövidebb.

      Delete
    2. A h1 SPF sávocska meg nagy happy közepette OT-ba szaladt, ha minden stimmel.

      Delete
  24. Uj: m15-m30 alapján ld+zz, lassan talán megindul a (iii) zárója.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uj: h1, figyelem, hogy fordulós gyertya alakul-e ki.

      Delete
  25. Remélem ha már eddig jól gondoltam,talán elérheti ezt is.

    Amit nem mersz azt muszáj!

    A piac sosem téved, az ember viszont gyakran!

    http://s20.postimg.org/oucwoh6rx/DAXD1114_Flag.png

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Amit nem mersz azt muszáj!" >> Ezt az mondatot most nagyon meg fogom jegyezni... Kiteszem valahova és minden nap elolvasom.

      Delete
    2. Bátyámnak szoktam ezeket a chartokat küldeni mire figyeljen,még nem bízik magában,majd belejön ő is.

      Delete
    3. Én sem bízom magamban, hiába mondogatom magamban: Plan your trade, trade your plan. Ez előbbit betartom, utána meg nem lépek poziba.

      Tegnap előtt délután 9500-környékén ezt írtam be: "Dax-ra ráférne egy mini, 100-120 pontos korrekció már, hogy beszáljak a long oldalra :) "
      'Láttam' a zászlót, láttam a setupot -> és nem léptem meg a longot 9380-9400-as sávban. Most +300 pontban lehetnék.
      Oké, a 9500->9400-as részen egy pici cfd shortot megfogtam (80 pont), de az csak csont, a hús benne maradt megint.

      Delete
    4. Ezt neked kell megoldani,mint sok minden mást is

      A spekuláns legfőbb ellensége, saját emberi gyengesége.

      Delete
    5. Az utóbbi mondatod olyan volt mintha Birgert olvastam volna :-)
      Tényleg, megyek, újra elolvasom.

      Delete
    6. Birger még nem vagyok de pár év tapasztalatom nekem is van.

      Ha látsz valami irányt (pl DAX)meg kell lépni még időben és nem utána nézni,pláne nem variálni,..... P.stop és ennyi.
      Nem kell ezt túlkombinálni.
      DAX szépen ment....főleg a TL58-59
      Folyt. köv. jövő héten...



      Delete
    7. A mondat volt Birger-es stílusú...

      Delete
  26. Mindenesetre a várt 9660-at elérte.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja-ja, pont most néztem, jó mérés volt, grat.

      Delete
  27. Dax m15 -> bearish rsi divergencia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Halovány, ne erőltesd.
      Ha kicsit széjjelebb húzod, az előző lokális csúcs előtt majd 100 pont emelkedésen keresztül volt hasonló negatív divergencia.
      Lesz itt valahol forduló, jó eséllyel, de nem kell elészaladni.

      Delete
    2. Ja, nem akartam lekereskedni... m15 nem az én tf-em :)
      Majd várok a 4-es hullám végére, hogy utána benne legyek az 5-ösben (csonka?). Utána meg HS nyakvonaltól short (~9800) jobb vállig, utána meg long -> jaj... ez túl szép lenne :)
      5-ösben azért lennék benne, hogy ha nem fogja meg a nyakvonal, akkor kifuthasson felfele a long pozi.

      Ehhez tartom magam:
      http://tacos.uw.hu/dax_20141110.png
      http://prntscr.com/57qous

      Delete
  28. Lehet, hogy csak 9750-ig megy fel a DAX??? Ott már nagy erők dolgoznak a realizálásban és a short nyitásban szerintem.

    ReplyDelete
  29. Nem néztem rá a piacra egész héten, nem volt kedvem stb...

    végre jó hír érkezett a pesti dologgal kapcsolatban, reménykedem

    dec 1 biztos, remélem a sörözés is :) ?

    ReplyDelete