Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 11 November 2014

USD/HUF - Extra bull verzió

Ez a legbullabb forint dollár kereszt verzióm. Ezek szerint a piros négyzettel jelölt szakasz még az ED utolsó hullámai, a meredek emelkedő szakasz valamilyen első hullám. Ebből adódóan a fent látható korrekció csak egy második hullám, mely nagy eséllyel egy flat, azaz még jöhet egy korrekció 238 környékére (min.).


Hetesen van egy divergencia, de olyan magasan, hogy azt inkább bullként kell értékelni. A többi verzió ennél mérsékeltebb, majd lassan feldobom azt is.

141 comments:

  1. Kötéslistába látni a BUX1512 kötést de az adatokban sehol
    Ez tudja az Erste.

    ReplyDelete
  2. Úgy néz ki ma a BUX pihen 1-et

    ReplyDelete
  3. Nem baj,ma úgysem érek rá nézegetni. Stop bennt van, remélem nem raktam túl szűkre.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Van itt több verzió is,de látod te is,....mail

      Delete
    2. KBC-s fiúk most akarnak hatit venni:

      Vétel: 17 600 pont körüli szinteken. Stop-loss: 16 800 pont. Célszint: 19 500 pont. Hozam-kockázat arány: 2,18

      Delete

    3. Lassan 1 hónap és vége BUX 1412-nek, de sokan elvéreznek ha rossz irányt választanak a swingesek,itt már nagyon kell vigyázni.
      Majd December elején talán már lehet likvid a 1512-is

      Delete
    4. Néztem milyen a forgalom 1512-ben.
      Meg is válaszoltad a kérdésem :-)

      Delete
  4. Tegnapi hsz-hez: én a hsz leghosszabb szárának hosszát (ez lehet 0-A, vagyA-B) rakom rá az E végpontjára.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brikka az A-B pont hogy lehet a leghosszabb?

      Delete
    2. Megmértem és nálam 0-A = 218 az A-B pedig 230 dollár.
      A-B-vel így $1020 lesz a hsz célár.

      Delete
    3. Én abban nem vagyok biztos, hogy az E pont a tegnap kisbandi által feltöltött ábrán helyes.

      Delete
    4. Meg kell nézni, stef ábrája hszre utal, kisbandi ábrája bár nem látszik jól akár flat is lehet, bár éreemes lehet benne elmélyedni, kell lőnöm egy chartot

      Delete
  5. Tegnapi Dax Ajánlás,most nézem...Eladás: 9355>Stop: 9505>Profit: 8838

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volt egy (idén utolsó?) Dax long-om 9286->9394

      Ugyan hol lesz a teteje...

      Delete
    2. Ras! Csak nem azt akartad "sugallni" hogy a mostani tető volt a Dax long célárad? :-)

      Delete
    3. Stef ! Nem,.....én csak a tegnapi ajánlást néztem és írtam be.
      Nekem általában "mindig" más a véleményem,de úgy is a piac dönt.
      Mára azt láttam hogy helyben járás lesz,nekem eddig az.

      Delete
    4. Csak ritkán vagyok mert a dolgaimat ilyenkor intézem mikor nem látok bele mozgást .

      Delete
    5. Certi meg nekem arra is jó,hogy hülye szokása hogy kiütik az éppen aktuálist.
      Silverbe én nagyobb fantáziát látok mint a Gold-ban,ezért is szoktam inkább azzal játszani.(SLV)....míg nem volt certifikát
      http://finance.yahoo.com/q?s=SLV

      Delete
    6. Ezt legalább nem ütik ki

      Delete
    7. Az a bajom az etf-el, hogy forintot kell válltani hozzá. Ez az, amit most nem akarok.
      220-ról van dollárom, de az cfd-hez és devizához kell. 250-nél nem akarok váltani.

      Igazad van! Ezüstben nagyobb a potenciál... ezt is néztem már.

      Delete
  6. Döntött az Alkotmánybíróság a devizahiteles törvényről
    Az Alkotmánybíróság (AB) elfogadta a legújabb devizahiteles mentőtörvényt. A döntést ma be is jelentik - értesült az Index.
    http://www.portfolio.hu/finanszirozas/hitel/dontott_az_alkotmanybirosag_a_devizahiteles_torvenyrol.5.206288.html

    ReplyDelete
  7. Bandi: running hsz-h él.

    Amúgy EWP 27-30 o. "widest part"

    ReplyDelete
  8. Kész a törvény: fair bankrendszert faragna a kormány

    http://hvg.hu/gazdasag/20141111_Kesz_a_torveny_fair_bankrendszert_faragna

    ReplyDelete
  9. Dax törni látszik a 9223-as aljról korrektív emelkedésnek tűnő csatit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Billeg, de (nálam) még nem tört se a kicsi, se a nagy csati...

      Delete
    2. Én meg újra egy épülő H&S-t látok benne H4-en 9240-es nyakvonallal.

      Itt fog range-elni amíg az SP meg nem találja a csúcsát?

      Delete
  10. Eurusd, arany, ezüst erősnek tűnik.
    Bár nagyon korai még, de szerintem az sem kizárható, hogy aranyban bent van a végleges alj.

    ReplyDelete
  11. http://www.screencast.com/users/buxologus/folders/Default/media/1fe00772-9b7d-40d7-a5c8-08b87072424b

    ReplyDelete
  12. http://index.indavideo.hu/video/A_legjobb_filmes_idezetek_-_Vida_Ildiko_kulonkiadas?utm_source=flash&utm_medium=watchoninda&utm_campaign=videoplayer

    ReplyDelete
  13. b+ most hallottam mit csinálnak a devizahitelesekkel B +++++ sajnálom őket, a deviza után a forint hitelre is ráb .. nak VIVA VIKTOR

    ReplyDelete
  14. USD 5 hullám lefelé és nagy eséllyel flat korrekció óráson

    ReplyDelete
    Replies
    1. az első hullámból számolt célár 238-40 kb

      Delete
    2. és mennyi az ütödik hullám célára? :-)

      Delete
  15. CJ én is sokat töprengtem azon,hogy esetleg az előtte levő csúcs lehet az E pont

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én realtime azt véltem annak, és ez alapján kereskedtem. Viszont csak arra akartam utalni ezzel, hogy a célár számításnál több lehetőség is felmerül.

      Delete
    2. viszont,az én számitási módszeremben,még úgy sincs bent a low,1100 alatt lenne.

      Delete
    3. hzzáteszem nem kereskedtem most arannyal

      Delete
  16. Na. DAX végre sávot tört. Ezúttal tisztán, egyértelműen.

    ReplyDelete
  17. tegnap léptem 9364-en shortba certivel, céláram min 9100

    ReplyDelete
    Replies
    1. volt bennt egy kis hazardírozás...

      Delete
    2. Boy!
      Az már szinte kötelező.

      Delete
    3. Igen! Különben sosem lesz belőle haszon! :-)

      Delete
    4. Jól nyomjátok!

      Én is szemeztem TS certivel dax-ban tegnap, de nem mertem meglépni mert megint depis vagyok :-(
      Most kikapcsolok pár napra... elvonulok átértékelni...

      Delete
  18. Dax-ban most a letörés visszatesztje mehet felfelé

    ReplyDelete
  19. Csak óvatosan
    http://keptarhely.eu/view.php?file=20141112v00ggx4ex.png
    A következő alj után válik majd mozgalmassá a dolog
    Szerintem

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9200 környékéről pattanhat, ezt nézegetem én is. ott zárok, aztán meglátjuk mi lesz belőle...

      Delete
  20. 9220 erős támasza a DAX-nak, de ha mégis törné, akkor a következő támasz 9150-en van.

    ReplyDelete
  21. Replies
    1. Boy!
      Látom kezdesz ráérezni a piaci mozgásokra,,,Hajrá :-)

      Delete
    2. Üdv Ras!
      Most értem gép elé. Köszi!
      De nem az igazi még, maradt benne! Írtam, hogy 9200ról pattanhat, de nem mertem meglépni, kár volt érte!
      Új nap, új lehetőségek. Buxot most nem is kereskedtem, nem találom a fogást rajta... Még mindig belelátom mindkét irányt. Várok vele.

      Delete
  22. Nem is tudom, nekem az közeli. Ha itt 'átmegy', akkor szerintem valahol 8800-8900 között lehet rendes támasz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nagy kérdés szerintem, hogy 8350-től 9470-ig mi ment fel? Minek lehet ezt számozni?
      Ez akár lehet egy komplett zz is.

      Delete
    2. Lehet... Nem tudom. Majd utólag berajzoljuk :)

      Mondjuk nekem itt kifejezetten az okozna komolyabb értelmezési problémákat, ha korrektív lenne.

      Delete
    3. Egyelőre kialakulhat egy korrektív csatorna, 9130 környékén található most az alja, első körben ezt figyelem, esetleg valami flat C végződhetne ezen a környéken.

      De a 8800-8900as zóna, ahogy említetted szimpatikusabb lenne, ami a második lépcső. Figyelni kell :)

      Delete
  23. Kormány terve a bankadóval:
    A bankok különadója a feltüntetett időtávon fennmarad, a 2014. és 2015. évi 144 milliárd forintról 2016-tól 149,2 milliárd forintra emelkedik.

    ReplyDelete
  24. csinálják :) 2018-ig gondolkoznak, én csak 2016-ig

    ReplyDelete
  25. Dollar inde mintha hszben lenne.
    http://kepfeltoltes.hu/141113/image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    Kisebb kepen jobban latszik.
    http://kepfeltoltes.hu/141113/1047664860image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  26. Újabb adót vezet be a kormány
    A befektetési alapoknak - az eredetileg tervezett megoldás helyett - a vagyonuk után kell majd adózniuk.
    A szeptemberi, 5418 milliárd forint vagyon alapján negyedévente nagyjából 2,7, egész évre így több mint tízmilliárd forint adó jöhet össze. Az adót az alapkezelők könnyen átháríthatják az ügyfelekre, melynek következtében a befektetési alapokon elért hozam vélhetően kisebb lesz - figyelmeztet a napilap.

    ReplyDelete
  27. http://www.portfolio.hu/gazdasag/adozas/ujabb_adot_vezet_be_a_kormany.5.206423.html

    ReplyDelete
  28. Depriv!

    Dax ábrádon most mehetett DAX ii felfelé 9310-ig, most jöhet a iii lefelé 9100 környékére.Persze csak szerintem!

    ReplyDelete
  29. Az előbbi a piros szerint!
    A zöld szerint valami 1-es mehetett fel, most korrekció, aztán megint fel 9400 fölé! A fene ezt a sok lehetőséget! :-))))

    ReplyDelete
  30. Eur usd hsz gyanus. Lassan kesz lehet...

    ReplyDelete
  31. vagyis valamerre mindenképp valamilyen gyors 3-as fog következni! Remélem lefelé!! :-))(poziból)

    ReplyDelete
  32. Replies
    1. Üdv mindenkinek!

      :-)))....

      Delete
    2. Köszi nem tudom meddig tudok lenni nem rajtam múlik.

      Delete
    3. Szia Tóni!

      Csak nem nagyobb a baj?

      Delete
    4. Szia Ras
      Köszönöm a figyelmességet én jól vagyok hisz nekem kell tartani a frontot , talán tavasszal irtam hogy az apukámmal vannak problémák az érszükületével ,azóta komoly műtéteken van túl, de nagyon keményen tűri a dolgokat és a lassú gyógyulást és azt a tudatot , hogy bármikor őrolema lehet

      Delete
    5. Ras ha lehetne mailen akkor nem terhelném ezzel a fórumot imi-boy megtudja adni a cimet.
      köszi a figyelmességet megtisztelsz !

      Delete
  33. Usdjpy korrekcios mintakat csinal de nem akar esni. Dollar indexbol kiindulva ed ben gondolkodom... http://kepfeltoltes.hu/141113/530358062image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  34. eddig jó, remélem a 9200 ma nem fogja meg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ez már lefele hármas is, ez a tartomány időlegesen biz' foghatja, várhatóan elég zötyögős lesz: kis tf 3/i/4&5, majd 3/ii...
      (nem ragaszkodtam a fentebbi rajz számozásához, csak úgy skicc végett)

      Delete
  35. Replies
    1. Hármast nem számozni, hanem élvezni kell, de valahol ez lehet a 3/1 vége, 3/2 még most jöhet majd valamikor.

      Delete
    2. Érdekes a helyzet, újabb 1-2 alakult ki, vagy teljesen más lesz ez?
      Mindenesetre ilyen jelentős eltérés rég volt az sp és a dax teljesítménye között.

      Delete
    3. Nem olyan rég volt efféle, ráadásul nagyobb skálán: ha jól emlékszem, a DAX júliusi esés idején hasonló markáns difi volt.

      1-2 sorhoz lassúnak tűnik - LD lehet, vagy valami más úri huncutság.
      Pill. még abban sem vagyok maradéktalanul biztos, hogy bear.

      Delete
    4. Bár SP prompton van egy markáns ék, ami effélét sugall.

      Delete
    5. Milyen tf. van az ék, mert erre utazom óráson van valami kezdemény, de naposon voltak ennél határozottabb ékek és igen minimális elmozdulás lett.
      pl. DAXra ez ék volt tegnap előtt ami teljesült is.
      http://kepfeltoltes.hu/view/141114/DAX2_www.kepfeltoltes.hu_.png

      Delete
  36. Kiszámítható politika:
    http://index.hu/kulfold/2014/11/13/szijjarto_nem_ker_a_szovjetekbol/

    ReplyDelete
  37. :-) kezdödik ...
    Két szék között a padlóra

    Már senkinek nem kellünk lassan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hétfőn 17-én megyek én is ,viszek magammal kb 10-15 embert.

      Delete
    2. Attól hogy Vida le fog mondani,van más is bőven ami miatt ki lehet menni az utcára

      Delete
    3. http://tuaregblog.blogspot.hu/2014/11/tegyuk-fol-hogy-hetfo-este.html?m=1

      Ábrándozás, hétfői scennário

      Delete
  38. Képviselj Ras! Imi boyt is:-)

    ReplyDelete
  39. Vidan`t need no education!

    ReplyDelete
  40. Dollar index kiszabadulni latszik a hsz fogsagabol....
    http://kepfeltoltes.hu/141114/1123592550image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Usd jpy ed utolso hullam??
    http://kepfeltoltes.hu/141114/1021974169image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. uj-ben én mást várok (kb. mint a kábelben)

      Delete
    2. főleg naposon és fölötte.

      Delete
    3. Igen havin tiszta a kep naposon mar nem. Fel oras,orason impuls latszik lefele. Ugyanakkor ide is elferne mar egy korrekcio.....

      Delete
    4. Meg valami.. Usdjpy 4h right look.

      Delete
  41. http://s20.postimg.org/adyu1dw25/usdhuf_D.png

    ReplyDelete
  42. Na, talán lesz végre egy rendes trendelős napunk.

    OTP ugyan hivatalosan most non-trade nekem, de nem bírtam ki, reggel akasztottam egy shortot 4111-en, masszív öt részvényre (cfd)... Jáccik a gyerek....

    MT4-et hogyan kell felhergelni valami általános demo használathoz/chartrajzoláshoz? Sose volt még ilyen a kezeim között.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MT4: a demó számlához több retail bróker is regisztrációt kér. Ezt elkerülendő a ThinkForex kliensét itt találod: http://tacos.uw.hu/tf4setup.exe
      Felinstallálod, kér majd adatokat, mekkora számla mérettel és áttétellel akarod használni. Jah, frissíti majd magát a legfrissebbre időnként.

      Itt van képernyő képekkel FxPro-hoz számlanyitás. A program ugyanaz minden brókernél, tehát jó TF-hez is: http://hunforex.hu/szamlanyitas/demoszamla
      A tőke méretnél a lenyíló listából is választhatsz, de be is írhatod kézzel, hogy pl. 12.000 USD.
      A ThinkForexnél legalább nem állítják le a demót 30 nap után... soknál igen, vagy hívogatnak telefonon a regisztráció után... zaklatnak. TF-nél nincs ilyen.

      Ja, MT4-hez win gép kell. Linuxon is fut, de macerás. Mac-esek VPS-en futtatják.

      Delete
    2. Depriv.
      Tudom neked gondot okoz a chart nezegetes a meloban. Nekem az elozo munkahelyemen a metatrader nem ment sajnos. Le volt tiltva a port. Ezert az xtbnel csinaltam elo szamlat igy tudtam hasznalni metatradert otthon viszont meloban meg van az xtbnek egy webes felulete ami mukodott abba is van sok indi es tudsz rajzolni is . Jobban mint a investigen. Reggelj egy gagyi emailre azt probald ki szerintem...

      Delete
    3. Ja, ha tűzfalak mögött vagy akkor nem fog menni az mt4, ahogy Gábor is írta.
      Webes chartingoknál szóba jöhet még a www.prorealtime.com és a www.tradingview.com
      Én utóbbit használom google accounttal a munkahelyen (előbbit hétvégén nézem majd meg), így nem kellett regisztrálni. Van minden, index, részvény (usa, eu) is a forexen kívül.

      Delete
    4. Megtabletesedtem, Android van... :))

      Ezért is nem él most a melóhelyi korlátozás (melóhelyen a program telepítése a gond a melós gépre, nem annyira a tűzfal).
      Tableten meg a megbízhatatlan/fizetős internetkapcsolat lesz a gond: nem jáccik, hogy mindig minden webes felületről menjen, csomó extra adatot jelentene minden ránézéskor. Jobb, ha csak a chart-adatokat frissíti -> mt4 vagy hasonló kell, valami.

      Delete
    5. OTP-met zártam is, kemény 235HUF plusz, egy kávéra is kevés, de jó játék volt...
      Nem akar trendelős nap lenni, viszont péntek, úgyhogy lassan nyugiba is vágom magam.

      Delete
    6. Nem akar -nem tud- esni, felfelé meg elég nagy erő volt benne, lesz egy szép du. felhúzás is gondolom, sokan beadták a hírre.

      Delete
    7. a google playről szedd le az investing-et, android 4.2-n szépen fut... a chartok is

      Delete
    8. 5000ft/hó Telenor 10gb/hó mobil hotspot

      Delete
    9. Kösz! Így mindjárt más.
      Mondjuk elég furcsa a felület a 'rendeshez' képest, de használható.
      Indiket tudok valahogy varázsolni?

      Delete
    10. jobb felső sarokra, portfolió, ott tudsz mindent keresni

      ha a nyílra kattintasz, majd elforgatod bar chart is van

      ha megtudja valaki mondani, hogy milyen mozdulatttal tudom az android 4.2 képernyőjét kivágni, akkor el tudom küldeni, úgy talán könnyebb

      Delete
    11. Android: ha lehúzod a státusz sort, akkor az ikonok között lennie kell egy snapshot-nak is. 4.0-tól így van. Ha nincs ott az ikon, akkor a [...] gombbal lehet esetleg elővarázsolni.
      Ha egyáltalán nincs snapshot ikon a státusz sorban (gyártó kiszedte), akkor lehet nem támogatja a telefon. ilyenkor app kell hozzá.

      Delete
    12. billentyű kombóval megvan, sikerült elérned, vagy fotozzak?

      Delete
    13. Lassan ismerkedem a dologgal, kösz a tanácsokat.

      Delete
  43. Daxban komoly csapkodás van napok óta. De eddig új aljak és alacsonyabb tetők voltak. Viszont hamarosan jöhet egy határozottabb irány, ami akár felfelé is kialakulhat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engem az zavar, hogy 8900ról 3 hullám ment fel 9460-ig. És ez exp flat B hullám nem lehet.Tehát felmerül a kérdés, hogy mégsem 8900ról indult a csúcsig egy új impulzus. 8830 körülről is mehetett, ez 5 hullám, de átfedéssel, tehát mondjuk lehetett ED.
      Viszont akkor az egész mozgás a 8350es szintről egy zz lenne, ahol C egy ED, A pedig nagyjából megegyezne a C hosszával.

      Delete
    2. Nem tudok most tisztes bontást DAX-ra. Van néhány verzió, de egyik mellett se tudok dönteni.

      Delete
  44. Devizahitelek: készül a forintosítási törvény, vannak meglepetések benne

    "Kormányzati forrásból úgy értesültünk, a kormány kiköti, a devizahitelek forintosítása után nem lehet magasabb a forinthitel kamata, mint amekkora eredetileg a svájci frank- vagy euróhitel kamatszintje volt.

    ReplyDelete
  45. sziasztok!
    Ma lezártam minden pozit, jővő héten családi "nyaralás", nem lesz internetem valószínúleg.
    Nektek sikeres kereskedést!

    ReplyDelete
  46. Dollar indexben a reggeli hsz vegbol megtortent a kiloves , betette az uj csucsot majd letort . Us jpy ed trust megvolt majd befordult.
    http://kepfeltoltes.hu/141114/533549473image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    http://kepfeltoltes.hu/141114/624804806image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  47. Hosszútávú (hetes/havi) ezüst/arany befektetésnél frankfurti tőzsdén ETF-et vagy certit ajánlotok inkább?
    Ha certi akkor a prémium szegmensből van esetleg amit már használtatok? Jól látom nincs ezüst etf a frankfurtin?
    Bármi tapasztalat?

    Azért Frankfurt, mert EUR-ban akarok befektetni nem USD-ben. Diverzifikáció miatt nem váltanék több usd-t.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én UK játszom ezüst ETF-el...(SLV)Szinte 100%-an követi a részvényt , legalább nem ütik ki és nem jár le mint a certi.

      Delete
    2. Köszi!
      Én is az SLV-t és GLD-t néztem, csak ugye azok USD elszámolásúak... lehet mégis dollárt kell vennem vagy marad az eurós certi frankfurton.

      Delete
  48. Ad től ? hogy a blogodon hirdetet elliott jegyzetet megrendeltem 1hete de vissza jelzést nem kaptam válaszod köszönöm Zsolt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia, nem jellemző Cimballira, h nem válaszol, küld egy még egyszer a levelet neki, tudtommal freemail esetén volt csak eddig probléma, én hétfőn este beszélek vele, akkor jelzem neki a problémát. A hétvégi programjáról nincs infom, az időeltolódás miatt hétfő délutánig légy tütelmes!

      Delete
    2. Köszönöm a válaszod.Újra elküldöm most gmailen az 1ső freevolt lehet hogy az a gond.

      Delete
    3. Akkor esélyes, h nem ért oda. Láttam a gmailes logint, nem feltételeztem a freemailt, de tudom, h folyamatos gondok vannak vele.

      Delete
    4. Sziasztok. Köszönöm a jelzést és hogy nem hagytátok annyiban. Valóban nem érkezett elsőre meg a megrendelés. Arra biztatok mindenkit, ha ilyen előfordul, hogy ismételje meg, amennyiben 24 órán belül nem reagálok. Ritka eset, hogy egy e-mail ne érkezzen meg, azonban ez a freemail háza táján láthatóan előfordul.

      Delete
  49. kicsit átrágtam magam a dolgokon... kíváncsi vagyok mit konfirmál a piac a heten....

    dollar index
    napos grafikon:
    http://kepfeltoltes.hu/141116/dollar_D_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    majd egy oras a hszrol amit latni veltem a het masodik feleben:

    http://kepfeltoltes.hu/141116/dollar_1h_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    es egy perces chartal beleneztem a penteki piros gyertyaba csak jatszasibol.:
    http://kepfeltoltes.hu/141116/dollar_1_min_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Es amit kereskedek /tem az usd jpy:

    nagy tf en.: http://kepfeltoltes.hu/141116/usd_jpy_D_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    1h-n latszik hogy a cuccot megfogta a/egy "trend" vonal
    http://kepfeltoltes.hu/141116/usd_jpy_1h_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Arany nagy tfen:
    http://kepfeltoltes.hu/141116/gold_w_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    majd 30percesen:
    http://kepfeltoltes.hu/141116/gold_30_mins_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    hozza csapva az ezüstöt is:
    http://kepfeltoltes.hu/141116/silver_w_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    kicsit kisebben:
    http://kepfeltoltes.hu/141116/silver_30_mins_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    sok minden fordulatra mutathatna de a kételyek ott vannak bennem... pl
    dollár indexben kihagyhadtam valahol egy hullámot és akkor ez csak egy 4/a ami megy le ..usd jpyben meg eddig az esés pénteken csak egy zz nek könyvelem az esést. persze ez ma este szerintem eldolik, mivel a Japcsik mar nem voltak pénteken délután bent a buliban igy vagy ressel lefele nyitnak vagy kúszunk tovább felfele....
    kisebb képen latszik a zz ami lehet 1-2,1,2
    http://kepfeltoltes.hu/141116/usd_jpy_zz_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    arany ezüst vonatkozásában is zz lehetőség all fent, plusz a megelőző impulzus esés ideális korrekciója lenne ami további szép esést vetitt maga ele a sokak álltál számolgatott célárakba...

    http://kepfeltoltes.hu/141116/gold_bear_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    http://kepfeltoltes.hu/141116/silver_bear_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    szóval nemsokára meglátjuk merre megy tovább a buli, de mindenképpen nagy élmozdulásra számolok a heten... hiszen ha az arany lefele indul meg akkor 3. hullám várható illetve ha felfele akkor meg 12-12 épülés után durran felfele, es mivel akkor b hullám a hulláma megy majd ezert éles hullám várható, azaz szedni fogja a lábat az is....
    mindenkinek jó kereskedést....

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://kepfeltoltes.hu/141116/usd_jpy_ko_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
      usd jpy terv kuka.... uj csucs lesz nemsokara....

      Delete
  50. Devizahitelek: itt a forintosítási törvény, minden eldőlt

    http://www.portfolio.hu/finanszirozas/hitel/devizahitelek_itt_a_forintositasi_torveny_minden_eldolt.206572.html

    ReplyDelete
  51. Ez a gyatra forgalom megöli a kereskedést :-( ....ma úgy is más dolgom akadt

    http://s20.postimg.org/9y0lbnr7x/image.png

    ReplyDelete
  52. A dax 9280as ellenálláshoz érkezett, ami a csökkenő csati teteje, illetve az órás 50es MA. Ha ezt áttörné, akkor ~9490es célár adódik.

    ReplyDelete
  53. Necces. Lehet ugyan olyas' valami is, mint a szeptember közepi csúcs, de ugyanolyan könnyen lehet LD+flat lefele.

    ReplyDelete
  54. http://tuaregblog.blogspot.hu/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elindulok én is....Fél óra és ott vagyunk.
      Remélem sokan leszünk,hangulat meg lesz
      http://s20.postimg.org/cunmbxx1p/j_l_kezdenek.png

      Delete
  55. új Cimballi bejegyzés:

    http://myelliott.blogspot.hu/2014/11/a-medveorlo.html

    ReplyDelete
  56. Hétvégén jót nevettem, amikor a rövidítésekről beszélgettünk....

    NAV = Nincs Amerikai Vízumom

    ReplyDelete
  57. Ez így ahogy történt a Kossuth téren ,az nagyon kevés sajnos.(Szónokok !!! )
    Valamire csak jó ,folytatás biztos lesz.
    Egy plakát ami tetszett az adózásról ....Nem tudunk annyit adni amit ti elloptok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jó volt ez, fejlődnek. Kezd kialakulni egy törzsgárda, profibbak a szónokok, lelkesültebb a tömeg.
      Sikerült kapcsolatot találni létező szervezetek felé (szakszervezeti izé után rakták) anélkül, hogy a saját arculatot, függetlenséget feladták volna

      Delete
  58. Kint voltunk este 9-ig>láttam az arcokat hogy reagáltak a szónoklatokra.

    Picsázás az nem fejlődés nálam,rendőrök rákészültek de legalább nem volt semmi balhé.
    Gaskó meg megéri a pénzét,ő volt a legnagyobb seggnyalója,valamit már produkálni kellett neki is 4 év után......Eddig hol volt.

    ReplyDelete
  59. Mi csak úgy nyolcig voltunk
    Nem tudom, picsázás volt-e mert sz@rt se lehetett hallani, de a tömeg reagált: jobban és határozottabban, mint korábban
    Ez egy tömegrendezvény, a tömeget kellett megfognia, megmozgatnia, egyesítenie: ez nem a finomkodós műfaj
    Persze ha nem lesz mellé időben politikai alternatíva is, akkor hiába az egész.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen én is ezt látom, ide is kellene 1 "vezéregyéniség",Magyarok e nélkül nem tudnak létezni,különben széthullanak mint az ellenzék.

      Delete