Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 11 June 2014

Dow határidő - YMM4

A határidő mai mozgásában a következőkre számítok: alsó célzóna elérése, 17 óra körül fordulat, ami sávozásba megy át, a korrekció/sáv teteje 16880 körül lesz. Valószínű ma egész nap a napi low és az előbb említett szintek között fog mozogni. Amennyiben kétszer felmegy a 880-as sáv környékére és ezt még 19.30 előtt megteszi, akkor elképzelhető egy új low ma, ha nem akkor a zárást az 45-60-as zónában gondolom megvalósulni.

YMM4 - Dow mini chart - 1 H -3':


CET 18:00

A határidő a jelzett sávnál fordult, 17 órakor volt a mélypont (tulajdonképpen 16:51-től minden 3' gyertyában megérintette és egyszer visszatesztelte 17:15-kor). A jelen állás szerint esélyesebb, hogy 16856-60 környékéig megy csak fel (17:12-es megjegyzés) onnan impulse esik majd tovább (Ez 10-20 percen belül eldől). 19, illetve 20 órakor piacbefolyásoló hírek érkeznek, ezért előtte utána 10-10 percig a kis tf-s chart borulhat és széles sávokat járhat majd be a piac (nyilván viszonylagos az érték).

YMM4 - Dow mini chart - 1 H -3':



Az ábrán látható utolsó 3 gyertya egy negyedik hullám szerintem, új csúcs, majd fordulás.

CET 18:25

56-ról lefordult, ha a mostani szint nem fogja meg, akkor további esés jöhet. (Extrém verzióban ennyi volt a korrekció és tovább esik majd)

YMM4 - Dow mini chart - 1 H -3':



CET 18:25

Hír volt, korrekciós csatorna törés '3 -n, további esés jöhet, új low-al, ha a következő percekben alatta tud maradni és nem csak a hír hatására esett be. Fél nyolcra meglátjuk, majd 20-kor újabb hír... Ha visszamegy, akkor további sávozás verzió jöhet, 56 és 80-as célszintekkel, ha nem sikerül visszamenni, akkor itt még eshetünk ma egyet.

Jelenleg a további, esetleg szélesebb csatornában (újabb low-val) való mozgást tartom a legvalószínűbbnek.


CET 21:37

Ez lett belőle. CET 21.45 után heves mozgások lehetnek CET 22.15-ig, zárásig.


31 comments:

  1. másik verzió, hogy 50-60 közé megy fel, ott kezd el sávozni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Impulzusnak tűnik egyelőre
      Vik

      Delete
    2. visszaértem, futottam egyet

      Mire gondolsz? melyik tf?

      Mindjárt rakok ki új chartot

      Delete
  2. '10 perces alapján inkább a teljes felfelé kör impulsenak és 3-nak néz ki, ebben az esetben a nagyobb tf előnyt élvez, kis tf-n pedig sok esetben nyúlik az 5. hullám is, ebben az esetben közel a felső zóna alja, azonban ebben a körben nem gondolom elérni, mert az a szint a teljes korrekcióra vonatkozik

    Jelenleg megvan az új csúcs, fordulós jelzés nincs (még)

    ReplyDelete
  3. hír 19-kor, lehet menni enni :), inni :), mert ezen a tf-n lehet rángatózás... 3 perces gyertya sem fog kifutni, beállt oldalazni 50 körül...

    ReplyDelete
  4. van itt valaki, vagy mindenki elment sörözni (gondolom Boy fizeti :)

    ReplyDelete
  5. most éppen vagyok,nézem mit alkotsz

    ReplyDelete
    Replies
    1. nem alkottam, nem akartam kereskedni, csak tanulgatni

      18:15-kor kint volt a megbízás 16854-n nem vett fel (visszavontam, visszament, de akkor nem léptem rá megint), stop 62-n, vegyes stratégia, skalp 40-es célárral a felére, majd ott elgondolkozás lett volna a zárásra, vagy swingre való átállás, de mindenképpen pluszba húzott stoppal. Utólag látom jó elgondolás volt, a sávozás is bejött, meglátjuk mi lesz 20 után, nem látok fordulatra utaló jelet, azaz marad a sáv, vagy esünk még az este. Itt simán belefér 60-80 ismét, mint egy felfelé tartó gyors C, majd esés, de most nem akarok jósolni, több utas lehetőség előtt a piac, a legjobb megfogalmazás a sáv a továbbiakra...
      '3 célárnál, fibo tipikus ymm szint,'10 távoli (14-es) bearish sling (nem erős),'3 fordulós jelzés, kerek volt, de nem vett fel :)

      Kicsit más ez a piac, a három hullám és önmagában flat volt, magyar piacon ritkán látok ilyet, lehet kicsi a tf :)

      Delete
    2. Kieg.:

      Dow mini egy pont 5 USD, ker ktg kb 1 tick, 5 usd, a fenti ügylet kontinként a következő lett volna

      risk: 45 USD (teljes jut, oda vissza 5 usd)
      plan reward: 65 (teljes jutalkal.)

      RR cca.: 2:3

      Fele mindenképpen skalp, azaz nyitáskor célárra kirakott zárási megbízás

      A másik felének zárására 19.20 környékén 38-40-n volt egy jelzés, ha marad a swing hozzáállás ezen a tf-n, akkor 52-54-n lett volna igazán jó stop helyszín

      Delete
    3. most döntés lenne, h zárás 16825-26-n, vagy stop 40-45 közé

      első esetben cca. 140 USD / konti reward...

      tovább nem folytatom, mert nem vagyok bent, sok értelme nincs, csak akartam mutatni egy kicsit a gondolkozást, illetve nekem is használ, ha végiggondolom, leírom, látom a cselekvést

      Delete
  6. 20-kor erősebb hír, belelátok a grafikon alapján egy erősebb felrántást 20:00-20:20 közötti időszakban, majd megnyugvás és esés :)

    ReplyDelete
  7. Ez már nekem sok lenne,reggel 6-tol este 22 ig tőzsde,na ezt nem,már a nappalit is túlzásba viszem,kint elég nekem az ETF-ek + néha részvény... befektetés gyanánt.BUX-ra is rá kell hangolódni,mint bár mi új dologra,4 évvel ezelőtt szinte újra kellett kezdeni,(tudjuk ki miatt)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, ez más de csak 17-kor ültem le, előtte 5-6 óra szauna, no meg egy kis mozgás, hátha jó már a lábam, 6 előtt futottam pár kört...

      napi max 2-3 * 2 óra a napi terv, de heti 6-7-et lehet csak csinálni max munka mellett, még :)

      Delete
  8. dow napos rosszul néz ki, lehet egy erősebb esés belőle, naposon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helló Ad! Ez post így elég ütős. Nekem nagyon tetszik.:)

      Delete
  9. köszi! Tőled különösen jól esik, mert te többet értesz belőle, mint egy átlag user! :)

    Nem tökéletes, de tudom nem is lehet az ;)

    Tanulásnak szántam, magam részére, mert jobb, ha leírom, visszaolvasom, + szerintem látható, hogy nem csak valami elvont hókusz-pókusz az egész, lehet több mindent ki kellett volna írni, de szerintem a fordulós jelek, szignálok, setupok, belépés, risk, reward stb. (facen beszélgettem valakivel, neki online-abb volt, itt szerintem senki nem tudott poziba lépni) leírásával sokkal messzebb mentem, mint bármikor előtte, miközben a részletesebb leíráshoz, megértéshez elég komoly kereskedési tudásra lett volna szükség, amit nem lehet egyszeri olvasással megtanulni, elég sok időbe telt nekem is.

    Kíváncsi leszek a záróra 50-60 között "ígértem" :))))) 10 perc

    ReplyDelete
    Replies
    1. bocs 45-60-at írtam, most a 46-52-es zóna tűnik a legvalószínűbbnek, ott volt a legtöbb kötés ma

      Delete
    2. 56 lett, 4-5 pontot rántottak rajta az utolsó másodpercekben felfelé.. :))

      Delete
  10. elég unalmas napunk van...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usa ma más lesz, az első óra sokat fog jelenteni a nap hátralévő részére vonakozóan, mert v flat volt a csúcstól és emelkedés, szép bull nap, vagy 5. Hullám délre, majd korrekció

      Delete
    2. Ja, a 14/c emeletén :)))

      Delete
    3. Tudsz élni! :-) Jó helyen lehet jót élvezni! .-)))))

      Delete
    4. Persze csak ha a f.sz jó végén vagy! :-)))

      Delete
    5. H. .e tudod te jó miről van szó,.,

      Delete
    6. hogyne tudnám! milyen jó kimaradni belőle! Főleg ott!!!

      Delete
    7. :) ez kicsit más, mint ^ott^

      Delete
    8. akkor jobb, ha leülsz egy székre, nehogy seggbe találjanak...

      Delete