Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 14 January 2014

A történelem ismétli önmagát ? Fraktál szerkezetek a mostani emelkedés és az 1929-es emelkedés között

Ma 2014. január 14. van. Emlékeztek még a december eleji bejegyzésre? Csatolom:

"Csak linkeket csatolok be, mert engedélyt nem kértem a cikkek szerzőitől.

http://www.zerohedge.com/news/2013-12-07/ghost-1929-re-appears-pay-attention-signals

http://time-price-research-astrofin.blogspot.co.uk/2013/12/djia-2013-2014-vs-1929.html

...és egy érdekesség hozzá, amit én nézek Dow naposon, néhány nappal korábbi ábra, de a bejelölt rész más vonatkozásban is érdekes, látja valaki a hasonlóságot? :):


Amit ennyien várnak, az ált. nem úgy szokott bekövetkezni, de nem tudom mennyien figyelik ezeket a hasonlóságokat, nem zárom ki, hogy kész vagyunk és nincs több felfelé kör, de azt sem, hogy igen."

Frissítés:

Lehet kész egy teljes impulse felfelé: Link
Az RSI még bull zónában, ezért nehezen hihető, de kizárni nem lehet. A mostani korrekciónak nem találom a párját! Szerintem tegnap 5 hullám ment délnek YMH-n, azaz esélyes, hogy ma északkal nyitunk. Kezd érdekes lenni a piac :)

19 comments:

  1. Én nem tulajdonítok semmi jelentőséget ilyen ábráknak,szoktam kapni jó párat,ezt is véletlen tettem be.Azért nem teszem be mert megy a találgatás és félreviszi az embert,Esetleg a pénze bánja ha ezek után kereskedik.Pont olyan mint nagy elemzőkre alapkezelőkre hallgatnák,pár napja betettem miket jósoltak 2013-ra és mi lett belőle.Mindenki az összeomlást várta-nem jött be.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Érdekesség, nem elemzés!

      Nagyon meg tudja szivatni a tömeget, majd jön a short Q! :-)

      A várakozást kitettem, főleg bux, azt figyelem.

      Delete
    2. Én is a sajátomat figyelem,stop bent van,innen már oda megy ahova akar.6000 pont meg lesz így is hatiban.

      Delete
    3. Érdekességnek jó,csak van aki hisz ennek,analógiákkal nem vagyok kibékülve,annak ellenére szoktam nézni hogy ismétlődnek dolgok,de csak az indik mozgása miatt hogy az mennyivel más.

      Delete
  2. Hát, gyanakszom.
    Mármint, hogy ez még mindig nem 'az'. A legtöbb charton mintha még hiányozna egy felfele menet.
    Ot van például a DAX az utolsó ZZ esésével.
    De az SP is mintha egyre kisebb TF-en rajzolgatna flat korrekciókat:
    http://keptarhely.eu/view.php?file=20140114v00ebrdpy.png
    Se föl, se le nem jönnek ki igazán jól a számok, de leginkább egy 4-5 sorozatra hajaz az egész.
    A BUX-ban is még egy 4-5 várható, ugye.

    ReplyDelete
  3. Több terméknél igen, én is így gondolom. Másfelől kicsi az esély, h egy ilyen chart bejöjjön.., de ezt írtam is

    ReplyDelete
  4. Itt már minden lehet..........érdekesség- 160 ezer darab saját részvényt vásárolt az OTP :-)) pont most

    ReplyDelete
  5. Fraktál?? Tee naggggyyyonn hüjjeee....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neked is szép napot ismeretlen troll!

      Úgy látom a user id nélküli megjegyzés írás lehetősége vonza a tudatlanokat. Igen, fraktál, aki olvas vagy egy pici tudása van, érti, hogy miről van szó, aki meg nem az általában hallgat, v kérdez. Fraktál szerkezeteket lehet felfedezni a tőzsdei mozgásokban is, az eltérő, de ugyanahhoz a magasabb trendszinten tartozó szerkezetekben.

      Delete
    2. http://hu.m.wikipedia.org/wiki/Frakt%C3%A1l

      Delete
    3. Helyesen: hülye

      P.

      Delete
  6. http://3.bp.blogspot.com/-QFliDR4XsHs/Usg4L5cD_DI/AAAAAAAAKTY/xrhpMD3jKkA/s1600/OTP+HETI+m%25C3%25A1jus+4+2.jpg

    ReplyDelete
  7. http://www.elliottwave.com/freeupdates/archives/2011/05/19/What-Does-a-Fractal-Look-Like.aspx#axzz2qNeRjLd0

    knee

    ReplyDelete
  8. Ad,
    Ez csúcs és abc vagy 4-es leendő hsz-e /óráson OTP/?
    Junkie

    ReplyDelete
  9. Ezt nem teljesen értem :)

    OTP: a mai esés egy negyedik lehetett, de nem tudom kizárni a 3/4-t sem, meredek az emelkedés, Buxban 3/4 volt, ezért lesz a következőkben széles oldalazás, nagy eséllyel.

    ReplyDelete
  10. Ha 4 volt egy megnyúlt 5. a célzónába mutat, de lehet running lesz... és szörnyű esés, valamikor

    ReplyDelete
  11. Bux, akár 3/4 is lehetett - ez sem biztos

    ReplyDelete