Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 20 June 2013

OTP


45 comments:

  1. USD/HUF-ra érdemes figyelni, vagy ZZ jött le és ennyi volt a csúcstól (240), és/vagy ED-ben fejeződik be c, de ebben az esetben lesz (lehet) még egy lefelé kör...

    ReplyDelete
  2. Úgy látom most már mindenki bízik a 4600 mágikus meg tartó erejébe nem kizárt, hogy innen vissza texteli a 4800 szinteket én továbbra is tartom ebben a körbe a 4250-et.

    ReplyDelete
  3. Technikai támasz, nézd meg a grafikont 2013 januárjától, végig ellenállás/támaszként viselkedő szintről van szó.

    Ezen felül fibo szint, ami az OTP-re jellemző, impulse után is, ZZ-n belül is.

    Ha Charlie verzióját nézem, akkor ez lesz az 5/b hullám.

    Ha LD, akkor lehet itt egy 3 végpont.

    Ha 5/ED/2, akkor annak is jó lehet, igaz, akkor inkább 78,6-ra várnám. RSI még mindig a zónában, ez még simán (lehet) bull piac! Bull támasz nem tört, első megtámaszkodás lehet belőle.

    Csatorna nem tört, ezért ez nem impulse, belső szerkezetben sem látom.

    Én nem kereskedem, majd ha jó lesz az RR.

    Megjegyzés: MOL durván elgurulhat ma délnek, viheti a Buxot is, ahol gyanús, hogy impulse megy délnek, van olyan elképzelésem, hogy ott kész a szerkezet, ahogy USD/HUF esetében is akár kész lehet az esés és a tegnapi felpattanás is nagyon durva volt, ha nem 4. hullám, ami lehet ilyen éles, akkor lassan könyvelhetjük a nagy fordulatot, visszateszt második szignálra kemény short (USD esetében long) beszállóval, hosszabb távra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. szvsz. a jenkik most nem 1-2 napot esnek mint szoktak, hanem min.5-6 napot és ez az OTP-re nem fel hajtó erő.
      Azt írod nem jó az RR nem tudom mire gondolsz de 5100-rol ez az oti short nekem nagyon jó.

      Delete
    2. Van egy olyan érzésem,hogy réssel nyit ma le fele kérdés be tölti-e hanem szvsz. a 4600 támasz körül fog zárni és nem tartom ki zártnak a holnapi rést sem ebben az esetbe sőt ekkor hétfő egy 3. rés és innen emelkedés.

      Delete
    3. Hát, nemtom. Lefele én látom OTP-ben az impulzus lehetőségét, ebben az esetben 4400-4500 közé érkezhet, dupla pattanással a berajzolt eső csatorna alsó vonalán.

      SP/DAX most csúnya vicceket csinálhat az első korrekciókkal, ilyenkor rendszeresen kijön egy-egy csúnya emelkedő nap az eső trend elejére.

      EURHUF dolgában nekem gyanús, hogy impulzus megy fölfele, most gyalázzuk a harmadik hullámát, és úgy 320 környékéig mindenképpen elvárom.

      De majd csinálok chartot, ha lesz egy kis időm (és 25 fok alá tudja végre tolni a klima az irodát)...

      Delete
  4. Yo reggelt!

    Eur/usd lejött tegnap, ahogy vártam:

    tegnapi képem: http://postimg.org/image/ytjiwtw4j/full/

    Mai állás: http://postimg.org/image/o6grlndi3/

    Itt ugye ED szerű esés az emelkedő ékből le, a fordított Batmanem nyakvonala felé.

    OTP: Tegnapi kép: http://postimg.org/image/i96029k0r/
    ugye fordított fülescsésze, mint kettős top, mint 5-A-B-C kombo..


    Mai kép amibe még nincs benne a további esés a nyitónak köszönhetően: http://postimg.org/image/vstqajacb/

    TWER mint mondtam nálam nincs fordított fej-váll most, szerintem ezen a képen jól látható.

    DAX: tegnapi kép: http://postimg.org/image/55sgjr4cp/full/

    Mai kép B készülhet, az irány jó volt, hogy B. lesz-e valóban és kimegy e Cre majd kiderül utólag, addig csak feltételezzük a negatív hangulat ellenére is.

    Mai kép: http://postimg.org/image/41rstx923/

    Szép napot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bocsi sima fej-vállat akartam írni Twerhez..

      üdv.

      Delete
  5. 5100- nál nem látok trigger gyertyát, sőt szignált sem, vakon léptél, intuitive setup-pal a piacra, szvsz, valószinűleg nagyobb tf támogatás nélkül, azaz kontratrend trade felállással, az árfolyam alapján most neked áll a zászló, de ha az ilyen belépéseket egyszer elrontod, akkor 8-10 sikeres kereskedés nyereségét dobod el.

    Én 5100-nál intuitive nem éreztem túl jónak a várható hasznot, annyiért, amit a kockázatért fizetni kellett.

    Az otp-nél ugyan van egy olyan esés lehetősége, amit már vagy három hónapja figyelek, nagy tfn, de trigger nincs hozzá, ha meglesz és 4000-nél is szállok be, olyan rr-rel tehetem meg, ami bőven 5 felett lesz. A valószínűségek szerint egyébként lehet még ennél jobb beszálló, rr-t tekintve is, árat tekintve is.

    Sok a zz, most nem tetszik, távol maradok tőle. A legutóbbi nagy otp esésnél szvsz sokat benthagytál, vagy lett veszteség, amikor hirtelen északnak ment, nem egy ügylet a lényeg, hanem a teljes, azzal a rendszerrel, amivel profitábilisan lehet, vagy tudsz kereskedni,azt kell használni, én nem vállaltam be, ennyi.

    ReplyDelete
  6. Tapasztalat, amikor kis tfn nehéz eldönteni, hogy impulse e a szerkezet, akkor nagyobb tfn korrekció zajlik, vagy ld-ed páros valamelyike halad. Soket segít ilyenkor a Kennedy által használt csati rajz, ezért van jelenleg olyan sok csatorna behúzás nálam.

    Igen, Depriv, sejtem mire gondolsz, nézegetek egy impulse felállást az otpben, a mol és a bux miatt.

    Sp. Nagyon hasonló képet fest, mint a dow. Ed ből tört, reggel 3-4 között a határidő majdnem lérte a célárat (ymm3- kifutó!) Ha eléri a célárat, lehet egy kemény emelkedés, ha nagyon elmegy délre, akkor pedig nagyobb impulse és további esést, vagy a fordulatot mutathatja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAX-on most pont ott nyitottunk, ahol egy DAX-futi szerint számolt impulzusnak véget kellett volna érnie.

      Ha úgy vesszük, hogy ez egy nagyobb esés nyitányaként szereplő egyes, akkor a kettes 'illendő' szintje ~ 200 körül van.

      A prompt DAX vége tegnap 200 körül volt.

      Szép vicc lenne.

      Delete
  7. Depriv! usd, igen 3. lehet, számomra az a kérdés, hogy minek a része és volt e fordulat, mert ha igen, akkor nagyon elmehet északnak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ebben a dologban erős szubjektiv tényező keveredik részemről: én az utolsó két 300+-hoz és vissza vezető ugrabugrát északra mutató 1-2-1-2 -nek látom EURUSD-ben.

      A funda meg támogatná a 400 körüli értékeket. Szerintem.

      Delete
    2. AD nekem nem tűnik vakon be lépésnek az 5100 mivel föl koriba gondolkodtam a 61-es fiborol le fordult volt naposon egy szép doji naposon macd eladási jelzésen tovább az rsi 45-röl le fordult és bíztam a dupla topp de kockázat nélkül nincs vállalás.

      Delete
    3. TWER így van.
      Jól mondod. Tökösen beírtad gondolatod ott, ami azóta sem változott.

      Delete
    4. Hathot erről a DAXrol tartod az el képzelésed tegnap reggel írtam hogy 8270-re ki volt téve a short meg bízásom hát meg tréfált lefele indult és vissza vettem bár hagytam volna mert délután föl ment érte hát így jártam.

      Delete
    5. Bocs azt akartam még kérdezni hogy én ezt a rést nagynak találom legalább 100-120-ig föl kéne neki menni hogy látod.

      Delete
    6. Amíg nem töri előző aljat tartom a gondolatot DAXban igen.

      Delete
    7. Holnap Ecofin ülés.
      Elég jól leárazták a papírjainkat.
      Remélem véglegesen megnyomják a gombot a túlzott deficit eljárás kikerülésére,ami számomra pozitív üzenet. Az általam nézett makrok is jó előjeleket mutatnak, így bízom a felértékelődésben tovább. És a korrekció utáni emelkedésben itthon.

      Delete
    8. vszinu kivesznek minket

      Fundamentálisan én másképpen értékelem a gazdaság állapotát, szerintem a számok erősen kozmetikázottak és elfedik a valóságot, ráadásul ehhez párosul egy demagóg, hozzá nem értő "unortodox baromság" és személyi kör, kusza szemmel az élen. Simán belelátom, hogy -4, -5% lesz a 2013. évi GDP növekedés.

      A munkapiaci adatokat a közfoglalkoztatottsággal javítják, kihasználva a statisztika gyengeségét, a beruházási ráta drasztikusan leesett, a bankrendszer támadásával lefagyasztják a gazdaságot, amivel szemben egy rövidtávú politikai előny és némi kp van. A magyar gazdaság jövőbeni növekedési kilátásai nulla közeliek, miközben egy negatív nemzetközi folyamat elindulása drasztikusan pofán vágna minket.

      Csak egy dolog, növekvő gazdaságban, nőnek az adóbevételek, nem kell pákidzs.....

      Delete
    9. Szerintem meg túl lihegitek az egész válságot.
      A közgazdasági könyveteket kidobhatjátok.
      Válság elemzést tegyél fel fundamentálisan, amire nincs közgazdasági könyv szerintem. Ellenben ha átéled, lesz tapasztalatod, és nem a tankönyvre építkezel.

      Delete
    10. bocs, de ez óriási bullshit

      Delete
  8. A ker.rendszermbe nem volt zöld jelzés (pl.:80-20), otpben, ezért írtam, ha neked volt,akkor más a rendszered, nyilvánvaló régóta, hogy inkább a saját ta-dal dolgozol, nem elliottanálam a.fibo szint nem setup és nem trigger

    Otp leht egy 3 volt az alj, c/3 felelé 4, majd 5 és utána észak

    ReplyDelete
  9. jo reggelt. aranyat bevertek jol.celar elerve. meglatjuk mi lesz vele.

    ReplyDelete
  10. EUR/USD 1.32es nyakvonalunk meg is lett a letört ékből..

    http://postimg.org/image/5xwvp7qj3/

    ReplyDelete
  11. Depriv!

    Neked még nincs meg az emailcímed, kérlek küldj egy mailt a drian875@gmail-re, persze nem kötelező.

    Ad

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minnyá'...

      Addig is firkáltam egy EURHUF-ot.
      http://kepfeltoltes.hu/130620/EURHUF20130620_H5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

      Delete
    2. DAX-ban asszem' lesz egy észak most. Impulzussal 4100?
      zz 4200 // részárás?

      Delete
    3. Nem nyert, rövid TF-en valami r-flat c-je (ED?) mászik fölfele. Szerintem.
      Azaz ~ 8030 környékétől megint lefele vehetjük az irányt.

      Delete
  12. lehet észak szvsz buxban, óráson van fordulós jelzésem, nem kereskedem, triggert nem keresem

    ReplyDelete
    Replies
    1. beszálló csak megerősítés után, második szignálra, mert ez lehet csak a negyedik lesz felfelé

      Delete
    2. ha nincs újabb mélypont, magasabb tf-n fordulni fog a piac

      Delete
    3. Ahogy most nézem, még egy mélypont lesz, és utána fordul.

      Delete
  13. szerintem DAXban leert 5 hullam

    ReplyDelete
  14. most fel 8050-55 kornyekere elso korben...

    ReplyDelete
  15. ES-ben is.. ott fel 1618-20 kornyekere majd le aztan 1630kornyekere

    ReplyDelete
  16. Hümm.

    Lehet talán úgy is, de szerintem valamit mutyizni fog inkább. Nem létezik, hogy tankönyv szerint menjen...

    Ez igy?
    http://kepfeltoltes.hu/130620/US_SPX_500_Futures_5_Minutes_20130620142927_www.kepfeltoltes.hu_.png

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem flat volt, hanem ED, már, ha jól azonositom... Akkor tényleg lehet innen akár 'klasszikus' ABC is.

      Delete
  17. Hát BUX nem szakadt meg az emelkedésbe lesz valamennyi inkább én ott shortot keresek.

    ReplyDelete
  18. sziasztok!

    Szerintem nem nagyon kellene már emelkedést várni.

    ReplyDelete
  19. Nemtom. Érdekes szitu. SP futi kifejezetten úgy fest, mint ami beleragadt egy ED OT-ba.

    ReplyDelete
  20. Szia AD!

    Milyen Charlie verzióját! 5/b???
    LD 3 végpont?
    5/ED/2???

    Nagyon nem értem ezeket!

    ReplyDelete
  21. Charlie írta egyszer, hogy az emelkedés csa az utolsó ED a hulláma, mély korrekció, ami most megy egy b hullám és onnan mehet fel majd egy c, ami az ED zárása lehet,

    5/ED/2, azaz 5. hullám egy ED, aminek csak a második hulláma fut most

    LD 3, lefelé LD harmadik hulláma megy, megvolt a fordulat

    5/b fent leírtam

    ReplyDelete
  22. Na most aztán tényleg zavaros LDböl hogy lehet ED, végződés 5/b hogy lehet ekkora? ezt most már tényleg fel kellene vázolni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akkor ideje elkezdeni tanulni is Elliottot, nem csak okoskodni

      Delete