Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 24 May 2013

OTP

A certi képe végre a várt képet mutatja, leszúrt...


A hetes OTP grafikon szépen teljesít, felszúrás az ék felső szára fölé még mindig lehetéges. A forgalomnál arra figyelni kell, hogy meg kellene szorozni 1,2-vel, mert csonka hét volt és csak így lehet valamennyire összehasonlítani, ebben az esetben a csökkenő trendvonal fölé szúrt a forgalom, szvsz már most.

OTP hetes chart:


A napi RSI kezd nagyon bull képet mutatni, ha marad, akkor további emelkedés lehetséges.

OTP napi chart:


Órás képen zz-k mennek, ebből arra következtetnék, hogy nagy eséllyel lehet még délután felfelé kör.

Igen, megfogalmazódik bennem, hogy mikor kell feladnom a fordulós várakozást. A hetes kép alapján egyenlőre nem. A napos kép alapján újabb csúcsok lehetnek és erre utal az órás kép is, azonban a felfelé tartó alakzatok, főleg az utolsó hullámokról már nehezen látom be, hogy impulse-ok, ezért a forduló lehetőségétől nem tudok eltekinteni.

26 comments:

  1. OTP esetében, ha megint csinál egy ED-LD lefordulást nagyon nehéz lesz megmondani a tetőt, sajnos mindkét éket szereti a papír, főleg nagyobb tf-s fordulatok esetében

    ReplyDelete
  2. dax-ban van hinta rendesen

    ReplyDelete
  3. . A piacot lázban tartó következő esemény a túlzott deficiteljárás (EDP) alól való kikerülés lehetősége, az Európai Bizottság ezzel kapcsolatos javaslatát jövő szerdán (május 29.) teszi majd közzé.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ez talán nagyobb elmozdulást hoz, remélem lefelé :-)

      Delete
  4. . A ma megjelent hírek alapján eléggé valószínű, hogy pozitív döntés születik majd. Ennek lehet rövid távon pozitív hangulati hatása a magyar eszközök árfolyamára, de fontos hangsúlyozni, hogy a magyar kormány ezáltal jelentősen megnövekvő fiskális mozgástere inkább forintgyengítő hatással járhat majd hosszabb távon, emiatt a hírre a gyors reakció pozitív, a hosszabb távú inkább negatív lehet a forint árfolyamát tekintve.

    ReplyDelete
    Replies
    1. akkor lesz a felszúrás nagyon nagy forgalommal, majd a zuhé...

      Delete
    2. Csak tapogatózok,hogy mi lehet az ami esetleg megnyomhatná az indiket.
      Hétfő kiesik ,(hogy zárva lesznek-USA-London)

      Delete
    3. ez éppen jó lehet mozgatónak! hétfőn nem is lesz érdemes belépni!

      Delete
  5. Első céláram már meg van

    http://s20.postimg.org/ikqwa9mvh/BUXD0328.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. a gyémántod bejött! grat!!!

      Delete
    2. a gyémántja eddig mindig bejött :o)

      Delete
    3. a végén még beszakad kint minden

      Delete
  6. Első céláram már meg van

    http://s20.postimg.org/ikqwa9mvh/BUXD0328.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. jó van na! má eccő gratulátam! :-))) ne légy telhetetlen! :-)))

      Delete
    2. Ez már nem én voltam.........dadog a blog

      Delete
  7. http://s20.postimg.org/linv3yuj1/C_l1.jpg

    ReplyDelete
  8. azt hiszem hétfőn nem lesz semmi mozgás. majd kedden kint korrekció felfelé, akkor fogunk mi esni :-)

    ReplyDelete
  9. nézzük az SP-t, 1600 környékére leüthetik ma, ha mélyebben akkor akár 3. is lehet VAGY exp flat b megy délnek most

    ReplyDelete
  10. azt hiszem én lépek! kellemes hétvégét!

    ReplyDelete
  11. OTP-ben ma nagyon elfogyott a forgalom

    ReplyDelete
  12. Hajrá Magyarország,remélem egyszer szebb idők is jönnek

    http://s20.postimg.org/nr6mz1r0t/Hajr_magyarorsz_g.jpg

    ReplyDelete
  13. Reggel írtam SP doji alját meg célozza ha ezeken a szinteken zár kedd újra zakó.

    ReplyDelete
  14. Üdv Twer!

    Sikerült kihoznod valamit ebből a Dax hintából? Én Daxot most nem vettem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Írtam szerdán vettem TS-et 1260-1400-en csütörtökön 2000-es átlaggal el adtam, tegnap vártam még följebb mozi volt le fordult pedig 8380-rol pedig írtam is hogy ellenállás.

      Delete