Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Sunday 26 May 2013

OTP - gyors

Lehet nem lesz időm mélyebb elemzést feltenni, ezt az előző poszt alá írtam megjegyzésként. Aki olvas, mindent ért, a vonatkozó havi chart több helyen fent van.

"A csúcs 70-80%-ra teszem (főleg OTP), hogy jelenleg még nincs bent, nagy az esélye főleg a bankpapírnál, hogy két új csúcs lesz még. Egy kicsi, a jövő héten és egy nagyobb cca. 3-7 héten belül, melynek célzónája a mutatott magasabb zóna lehet.

Miért gondolom mindezt?
Mert nem jött a várakozásoknak megfelelő karakterjegy és naposon az RSI befeszült a bull zónába, átlépett egy határt, aminek a fordulatnál már kicsi esélye van. Nem jó a "right look". A hetesen az ék felső szárát inkább csak érintette a piac, miközben a forgalom sem volt egyértelműen magas, igaz magasabb volt, de túl sok a határeset.

Forgalom, rsi, fordulós gyertya hiánya. Inkább csak lassulás van, mint fordulat magasabb szinten. Szvsz (OTP) jön egy új csúcs, majd esélyes, akár egy éles korrekció, majd új csúcs.

Marad a havi szinten feltett magasabb zónás célár 5400-5500 környéke. Valahol ott a certi kiütési pontja, azaz szvsz ki fogja ütni..."


29 comments:

  1. Üdv.
    egy éles korrekció után új csúcs,(?) pláne certi kiütéssel (5551).
    ha így lesz akkor még legalább 10% van otp-ben
    zsozé
    talán érdemes inkább longot indítani

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hát, max napon belül kontratrend trade-be vállalnám be, mert ott van még az esély, hogy innen fordul le, ezt nem tudom kizárni, ideális zóna az 5200..., max ha csinál egy exp. flat korrekciót, c után lehetne egy picit longolni, én nem fogok belemenni.

      Delete
    2. köszi
      :)
      zsozé

      Delete
  2. Akkor most már ellehet mondani hogy mindenki tehát minden elemző egy irányba lát igaz a chart ez mutatja, csak arra leszek kíváncsi ha lesz 1-2 nap méretes esés hogyan változik a helyzet.

    ReplyDelete
  3. Látom annak ellenére hogy Hétfőn Anglia meg USA zárva lesz még ES eléri az 1655-60as célárat. Majd a Japánok megoldják...
    http://kepfeltoltes.hu/130527/es_ivn_l_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. A japcsik megint jó bele húztak.

      Delete
    2. nice!

      Tetszik, főleg ha ed-vel csinálja meg.
      Ha nagyobbat esik, akkor eggyel magasabb szintű korrekció lehet, vagy a vég kezdete :o)

      Delete
  4. Sziasztok!

    Zsozé, ha már írta Otp ts03 kiütését!
    Pár hónapja még 53xx a múltkor 54xx volt a kiütés most meg 5553!
    Csak érdekességként írom!
    Valaki nagyon benne lehet akinek nem érdeke, hogy kiüssék!
    ...de hát meddig tolhatják felfelé!? hmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Üdv. Naitssz
      Igen igazad van változik,jól látod.
      Láttam én is de nem akartam belefolyni itt a fórumon.
      http://www.erstemarket.hu/pages/termekek/65
      Ez nem így működik,hogy vlk-nek érdeke vagy nem.
      hallottál már a "rollover" -ről?
      http://erstebroker.hu/hu/certifikatok_rollover.html

      zsozé

      Delete
    2. üdv mindenki
      a lópikula hosszú,de annak is van vége!

      Delete
    3. http://erstebroker.hu/hu/certifikatok_turbo_certifikat_mukodes.html

      Delete
    4. ok,értem de poénnak nem rossz

      Delete
  5. Sziasztok!

    Itt látjátok a rollover-eket a certifikát eseményeknél:
    http://www.erstemarket.hu/pages/termekek/65

    Én nem tudom, de biztos van valami észszerű magyarázat!
    Amúgy ma ismét rollover lesz, tehát holnapra ismét emelnek rajta pár ft-ot...

    Nono

    ReplyDelete
    Replies
    1. minden héten pénteken délután 3 óra körül kerül publikálásra , és hétfőtől a tőzsdenyitástól lép életbe.

      zsozé

      Delete
    2. Csupán egy észrevétel szinte egy végtelen le járatú certiről van szó ami ebben az esetbe nem kis költség így az Erstenek sem érdeke a kiütés. Néz meg a Dax certiket múlt kor is kiütötték a 8050-est rá 2-3 napra meg jelent egy 8000-es tuti kiütőnek.

      Delete
  6. Zsozé!
    Én ezt így nem tudtam, de így ok!
    Szerintem nyugodtan írhattad volna, mert így többet tud az ember a "kisbetűs" dolgokról!
    Ilyen uncsi napokon egy-két okosságot szívesen olvas az ember! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok
      :)
      zsozé

      Delete
    2. Szia Zsozé!
      Én sem tudtam ezt!
      köszi az infót, mindig tanul az ember!
      üdv

      Delete
    3. örülök ha segíthettem
      :)
      zsozé

      Delete
  7. közben Nikkei 225 (japán index) esik, de ahogy nézem nem rángat meg semmit még a yent sem. érdekes....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egy réges-régi meg figyelés 2007-ben is előbb indultak délnek 1 hónappal, tavaly nyáron is előbb indultak északnak 1 hónappal.

      Delete
  8. Ma egy nagyon uncsi nap lesz ez szvsz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedd:kamatdöntés
      Szerda:kikerülhet-e Magyarország a túlzottdeficit-eljárás alól

      zsozé

      Delete
  9. ES re DAX hasonló mozgások.

    http://kepfeltoltes.hu/130527/es_hsz_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    DAX:

    http://kepfeltoltes.hu/130527/dax_hsz_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    abszolut nem bizotos, de érdemes a lehetőségeket figyelni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sztem ez a korrekció b hullámának b alhulláma majd ezután jón le c of b,és azután fel c, és akkor van talán kész B vagy 2 , nem biztos csak gondolom

      Delete
  10. Közben osztalék napok. Holnap "olcsó" lesz a MOL. Aztán az OTI is.

    Ad! BUX célár visszacsatolás elmaradt. :)
    Ha OTI ennyire bizonytalan, akkor nem lenne jobb pl. MOL-lal vagy mással foglalkozni? A frissítést természetesen elvárjuk. :P
    Persze lehet, hogy csak türelmetlen vagyok.

    ReplyDelete
  11. Buxot nem értem.

    Az OTP jelenleg a leglikvidabb papír, a MOL-t nem tartom annak, nehéz vele foglalkozni.

    Sok újat nem tudok mondani, a fenti mondatok még állnak, nem néztem volt-e ma új csúcs vagy sem, de meglesz... :) szvsz

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://2.bp.blogspot.com/-BPmoppCAyKo/UUvwYprd7dI/AAAAAAAAIVU/5pYknTEDWXw/s1600/BUX+NAPI+m%C3%A1rcius+22+r.jpg

      Erre gondoltam. De nem lényeges. Ricsit megforgattam, de határozottan nem tudtam eldönteni. Nem baj. Két nap szünet következik nekem egyébként is. :)

      Delete
    2. :) már szerintem nincs is meg ez az ábrám :)

      Delete