Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 6 March 2013

OTP

Az OTP esetében nem szólaltam meg egy ideje, ennek oka, hogy a lefelé jövő szerkezetben sem vagyok biztos. Vagy 5 hullám, vagy három. Naposon ZZ-nek néz ki, de kisebb tf-n akár valami más is lehet. A magam részéről egy nagy LD-t figyelek erősebben. Az elmúlt napokban sokan sokféleképpen számozták a felfelé menő kusza alakzatot. A tapasztalatom azt mutatja, hogy az ilyen alakzatok általában egy ZZ első, azaz a, vagy harmadik azaz c hulláma. Ebben az esetben csak a lehet, ebből egyébként az is következik, hogy a c hullám nehezen számozható lesz, a váltakozás elve alapján. Ideális szintet is ad a szerkezet, mert a 78,6%-os fibot támadja, szerintem onnan le fog fordulni, mert az esés nagyobb eséllyel még nem fejeződött be.

OTP napos chart:

OTP órás chart:

Lefelé három hullám jött naposon. Ha tévedek és nem egy negyedik hullám megy délnek, akkor ebből akár flat is lehet, b hullámban pedig egy dZZ, ami akár új csúcsra is kimehet. Csak azért írom le, mert megfelelő jel nélkül ne ugorjatok shortba, mert nagyon megégetitek magatokat!




20 comments:

  1. hati longok eladva 19524-en

    ReplyDelete
    Replies
    1. jó reggelt meindenkinek!

      Delete
    2. Nekem ne mondják hogy nem látják a stop megbízást :((
      long 1 részére raktam stoppot és úgy látom csak azért jöttek le
      Napi max.ról (nem számolva az első negyed órával)napi min-ra
      zsozé
      szép napot mindenkinek

      Delete
  2. már csak telekom van, most mozi, várom a short belépőt

    ReplyDelete
  3. kis shortot indítottam hatit 19595-től

    ReplyDelete
    Replies
    1. szvsz korai, bár ismét feleztem (600-on), de még tartom a 170-ről nyitott pozi egy kis részét,

      akkor ha jól olvasom nem zártál 400-on tegnap: o)

      Delete
    2. de zártam, viszont újranyitottam, láttam az erőt:-)

      Delete
  4. Kis tf-en van egy 3/5 ED kezdemény, vagy 4 a hsz, vagy 5/5 ED vagy zászló vagy...:( Várok. Amúgy is kis tf. Túl kicsi.

    ReplyDelete
  5. molrol van egy elkepzeles naposon..mivel bux legbefolyasosabb eleme igy atultetheto ra...
    http://kepfeltoltes.hu/130306/MOL_NAPI_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    ...igy illesztenem be a hetes kepbe...
    http://kepfeltoltes.hu/130306/MOL_HETI_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  6. Szerintem csak gyakorlás lesz ma oti kis tfen.
    Most egy lapost nézek kb így:
    http://tozsdemania.ucoz.com/_fr/0/2897108.png
    De ez tényleg csak gyakorlás. Főleg mivel nem eldöntött miben van nagyobb tf-en.

    ReplyDelete
  7. Molban pont ezt látom én is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. annyi a gond vele ,ha nagyon akarja az ember az utolso lefele kanyart naposon imp.-nek is veheti...az arnyalja a kepet sajna

      Delete
    2. A mostani felkör segítségünkre lehet az eldöntésében, forgalom is van szépen.

      Delete
  8. Most nézem , bux a célzónában, akkor hamarosan vége az emelkedésnek, nagy eséllyel

    ReplyDelete
  9. OTP egyenlőre szintén zenész

    ReplyDelete
  10. 19591-es átlaggal zárva :o), jó kör volt...

    ReplyDelete