Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 1 March 2013

OTP

Hetesen a megjegyzésekbe már jeleztem, hogy lehetőségg van egy slingshot kialakulására, egyenlőre mélyebben megnézve konvergencia van, de nagyon határeset.

OTP hetes chart:


Ha megnézzük a másik hetes ábrát, ahol ED-t jeleztem és a korábbi aljt, anno még 4-esnek feltételeztem, akkor akár kész is lehetne a szerkezet. A problémám, hogy az utolsó fel hullám belső szerkezete nem ZZ, ezért nem lehet kész az ED. (én nem tudom jó érzéssel ZZ-nek számozni.)
Ha ez még csak a harmadik, a lassabb verzió szerinti, akkor időben és térben sokkal nagyobb negyedik hullámra van szükség, azaz a szerkezet még nincs kész.

OTP hetes chart:


A fentiek miatt inkább marad a havi charton korábban felrakott verzió.

OTP havi chart:




Naposon slingshot elsült, északnak ment a piac, kicsi rést is hagyva maga mögött.

OTP napos chart:



Közben kijött egy hír, kuszaszem lesz az MNB jelölt, a nyitást és az első két óra kereskedését meghatározhatja. A tegnapi nap nagy eséllyel egy ZZ ment felfelé, majd egy kisebb ZZ jött lefelé.

22 comments:

  1. bocsánat, elfelejtettem publikálni a bejegyzést


    közben a buxnál a tegnap írt első célár a reálisabb 18900

    ReplyDelete
  2. OTP tegnap írt célárát elérte a piac, kár azért a leszúrásért tegnap

    ReplyDelete
  3. bux is célzónában 14 pont hiányzik, hamarosan jön egy déli irány

    ReplyDelete
  4. 2,3 pont már csak a bux célár

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi,

      DAX mintha ED lenne kis TF-en...

      Eu nálam szintén lefelé áll.

      Delete
    2. itt most lefelé látok teret, buxban is OTP-ben is

      Delete
    3. Én is...bár csak eu-t figyelem jobban, dax csak ránézésre.
      Jelölések nélkül:
      MARC01_EURUSD_Daily
      MARC01_EURUSD_H1

      Delete
    4. DAX lassan kiindulásig jött le (esetleg flat C)...eu-ban is könnyen lehet, hogy flat B lesz ez. Törnie kell a szerda/csütörtöki csúcstól induló mozgás csatornáját az esés folytatásához.

      Delete
    5. tényleg lefelé látszik a nagyobb tér

      Delete
    6. nekem Eu-ban már csak egy tripla ZZ a bullish lehetőség (még csatiban mozog lefelé), de szvsz abból is még hiányzik egy szép impulzus lefelé. De az a napos csatorna visszateszt és intenzív újratörés erős figyelmeztetés.

      Delete
    7. az en szamozasom szerint az 5. hullamot csinalja nagy tf-en ami kijeloli az 1 est

      Gabor Pap

      Delete
  5. úgy látom telibe találta, majd lefordult :o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. grat! adtam is shortot hatira, és dax ts certit is vettem.

      Delete
    2. Én is gratulálok ez teli találat volt és a hati is fel jött a szintre, ezt a cél árakat taníthatnád hogy jön ki mert még a belépőket úgy ahogy a hókuszpók vonalaimmal meg állapítom de a ki lépők nem nagyon mennek csak egy pl. a dax mai short certi 13000ft profit veszteség a rossz ki lépés miatt.

      TWER

      Delete
    3. üdv TWER!

      ma dax ts certit vettem 1558, adtam 1718

      Delete
    4. Én is vettem 1510 én meg még korábban ki szálltam, de 1650-en újra be majd 1760 ki 130db-vel kereskedek, ez a napi trédem most napon túlra a meg lévőket tartom.

      TWER

      Delete
    5. Most még le csapot a maradék 25db-ért 1800-ra, egy éket látok szvsz. fel megy 7700 környékére a DAX ott új szól a hat lövetű, az előbb azért szálltam ki 7700 környékén mert 1-2-vel számoltam tehát gondoltam még 40 környékére vissza megy de nem így lett.

      TWER

      Delete
  6. Szia Gábor,

    LD-re gondolsz? bevallom sok variáció forog a fejembe. Akár azt is elképzelhetőnek tartom, hogy E maga is hsz lesz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. szia. ez az egyik lehetseges amit kovetek. csak nem tudom eldonteni mi az ami most lejott az egy b hullam volt es meg csak most jeloli ki a 4. hullamot vagy mar az 5. jött le.
      DAXnal megint elvesztettem a fonalat...

      http://kepfeltoltes.hu/130301/eu0301_www.kepfeltoltes.hu_.gif

      Delete
  7. a résre vonatkozó előrejelzésemről egy kis anyagot kiteszek a hétvégére -hamarosan.

    ReplyDelete
  8. Hali!

    A csúzli elférne 5/3 vagy lassabb változat B/c-ben. Ha az lesz. Kis le kellene minkét esetben még.

    ReplyDelete