Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 11 March 2013

OTP - napos - gyors

Esélyét látom az eddigi mozgás alapján a további esésnek, melynek konzervatív célzónáját jelöltem. Nem azt mondom, hogy nem mehet túl rajta, hanem azt, hogy az eddig adatok alapján egy ideális célzóna lehet, amit nagy eséllyel elérhet. Természetesen figyelni kell minden megerősítő, vagy ezt elvető mozgásra, mert naposon még nagyon nem teljes a mai gyertya.
Nagyon szépen alakul az ellenállásról való lefordulás is!

OTP napos chart (utolsó gyertya nem végleges!):


26 comments:

  1. kisebb tf-t nézek, szerintem most otp egy negyedik hullámban van. A korrekció flat lesz, vagy hsz, ha flat, akkor új low is lehet. Az emelkedés 780 ideális szint lehet, utána 700 környékére eshet és fejez be egy harmadik hullámot, ami után vszinu egy időben hosszú korrekció, 3-4 óra (kis tf-t nézve ez 36-48 gyertya min., ezért hosszú), de a második hullámnak nem volt mélysége, ezért kérdéses, hogy milyen lesz a feltételezett negyedik

    ReplyDelete
  2. óráson fordulós gyertya látszik, azonban kis tf inkább a további esés irányába mutat, a nagyobb tf előnyt élvez a kisebbel szemben elliotti értelemben, a gyertyák esetében óvatos lennék, egyébként mindkettő összejöhet, mert a következő órában csinálná a fehér gyertyát, majd fordulhatna esésbe ismét, óráson az esés nehezen számozható, ott olyan, mintha készen lenne az 5 hullám délnek, de RSI nem adott fordulós jelet, a következő óra érdekes lesz ebből a szembpontból

    ReplyDelete
  3. bocs az offert...
    http://goo.gl/w5d3J

    ReplyDelete
    Replies
    1. én is szerettem a Republic zenéjét...

      Delete
    2. Ausztrál Barátom kedvenc Magyar együttese>kár érte,ha nem is tett ellene semmit hogy ne így legyen.

      Delete
  4. Három hétig korábban nyitnak és zárnak az amerikai tőzsdék

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hócipő!

      Ma reggel 409-nél bizakodó voltam, 404-nél nem annyira! :-(

      Delete
    2. Éppen arra gondoltam ez fogyis ebéd lesz :-(

      Delete
  5. 350-en vártam a hatit :o(, majd nézem most, hogy mi a helyzet, nem voltam piac előtt

    ReplyDelete
  6. azt hiszem nem baj, csak harmadik vége lehetett 52-nél

    ReplyDelete
  7. még nincs kész a negyedik, szvsz, majd abból számolok, de 300-at mondtam volna, mint célár, mindegy 610-ről vagyok

    ReplyDelete
    Replies
    1. ilyenkor hova tetted stoppot, ha kérdezhetem?

      Delete
    2. 700-750 környékén voltak, lejártak, nem tettem ki újat, mert akkorát eset, nyilván ez nem célszerű, de fejben megvan, nullában zárnám őket, ha nagyon ellenem menne a piac :o) 350-re tettem a megbízást, pedig 52-re gondoltam először, ált. a kerek érték fölé rakom egy-két forinttal, hogy ne az fogja meg, hanem előtte elmenjen, de arra számítottam, hogy lesz még egy mélyebb pont is, ezért a csomag negyedére ment ki a vételi megbízás, ez ma nem nyert

      a napos sling miatt a lefelé menetelt trendként kezelem óráson, laza a stoppom, ha kontra lenne már kiütötte volna és ki is tettem volna újra
      (ehhez nagy önfegyelem kell!)

      az viszont nagyon zavar, hogy a felfelé menetben olyan, mintha impulse indult volna el, ha az, akkor kénytelen leszek 460 környékén zárni, mert oda biztosan lemegy majd a korrekció

      OTP nagy részét zártam (ts03 1129-en), de egy kis csomagot hagytam, mert esélyes, hogy ennél nagyobb esés jön majd

      Delete
  8. otp 4760 lehet az emelkedés vége, de eljátszik még velünk addig

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én már kiszálltam 400-on 19593-rol,

      Delete
    2. És az elvek?
      200?
      Kivétel erősíti a szabályt?

      Delete
    3. Építkezésre ki kellett mennem délben,7-ide vagy oda nem tétel,jól jött ki pont időben.

      Delete
    4. Dick Diamond:

      "add el, amíg tudod, nem akkor amikor már kell"
      Nálad ez különösen igaz, a tétel nagysága miatt! Jól csinálod!

      Gratulálok!

      Delete
    5. Köszi ... futtában 19403 és 410 du.beszálltam longba,lehet korán,körül sem néztem.
      Ez még csak a negyedik lenne?

      Delete
    6. Nekem ez nem jó hír. Szemben állok Veled, ebből jól már nem nagyon tudok kijönni. Majd mentem a menthetőt.

      Delete
    7. Lehet én tévedtem,max bevárom indiket

      Delete
    8. morfar!tudod, magad ura vagy, pénzügyileg.
      Más után ne menj soha,mert sokba kerülhet neked,főleg hati,az bedarál.

      Delete
    9. Ras! Holnap 380-nál megveszem tőled :o)

      Delete
    10. Ez már nem eladó,csak ha tisztes hasznom lesz rajta,meg a többin majd.

      Delete
  9. bux 18900 környéke lehet majd a célzóna

    ReplyDelete