Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Sunday 24 February 2013

OTP - I. rész

Első részben a nagyobb tf-s elemzést teszem fel. A kisebbet csak késleltetve, ennek nyomos oka van, az oldalt sokan olvassák és nem akarok olyan elemzést feltenni, amiben erős kereskedési lehetőség van benne, mert sokan felelőtlenül ugranának pozícióba és ha nem lesz igazam, akkor komoly veszteséget könyvelhetnek el. A pénteki történtek után, ezért igyekszem kicsit óvatosabb lenni. Az elemzés még nagyon messze van a pozicióba való belépéstől, ahhoz még nagyon sok mindent meg kell nézni, elemezni és dönteni.

A hetes chart véleményem szerint továbbra is negatív a piac képe, további esés fog következni, nagy eséllyel. Célzónáról tökéletesen lefordult. Továbbra is 4500 elérésének útját figyelem, nem zárom ki 4000-4200 elérését, de egyenlőre nincs elég adat hozzá.

OTP hetes chart:


Korábban feltett fraktálos ábra alapján vártam még egy felfelé kört, amit a piac igazolt az új csúcs elérésével, most lefordulás jön, a kérdés, hogy után lesz-e még egy felkör új csúcsra vagy sem. Nem elsődleges verzió, de figyelni kell erre is.

OTP hetes chart:

Napos chart szintén negatív kilátással rendelkezik. További esés jöhet.

OTP napi chart:


7 comments:

  1. Volt tréningeseknek írtam egy levelet, az anno érvényes email címre, nézzétek meg!

    A listát nem frissítettem, ha valaki nem kapta meg kérlek jelezzétek!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én nem kaptam meg, de szívesen elolvasnám..

      Delete
  2. jo reggelt.
    DAX-ban kis c hullam lott ki Europa nyitasakor. most a 4. hullamba vagyunk szerintem... szerintem varja az SPXben a b csucsot. Aztan ha meglesz akkor szerintem megereszkedik ez is lefele a SPXel egyutt. valakinek velemeny?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bocs tul sokszor irtem a szerintemet szerintem :)

      Delete
    2. idokozben DAX baratunk felert. kesz a 5. is. (szvsz)

      Delete
    3. hat jah . SPX meg rantott rajta egyet. Szerintem SPX elerhette a celzonajat.Valaki tud rola velemenyt mondani?DAX ez altal egy hajszalnyira volt az uj csucstol...

      Delete