Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 25 February 2013

OTP - 5 perces

Egy lehetséges számozás, 5 perces szinten. Bár egy-két helyen látszik, hogy a papír nem elég likvid, ennek ellenére még így is számozható a mozgás. Kereskedni nem lehet vele, mert  a költségek a magyar piacon nagyon magasak, de tanulásnak, gyakorlásnak nagyon jó. Tovább is le lehet bontani a belső számozást, mert szépen látszanak a hullámok, még lejjebb is. (Ha ma nap közben nem nézek rá, akkor ma nem teszem fel, mert ritkán megyek le mostanában ilyen szintre, de anno, aki még emlékszik, gyakran gyakoroltam ezen a szinten élesben is, illetve percesen). A reggeli kiszúrást lehet máshogy is értelmezni, de most e mellett döntöttem, talán ez a legesélyesebb. Tapasztalat, ezen a szinten nagyobbak a megnyúlások és az 5. hullám esetében is nagyon gyakran előfordul.

OTP '5 chart:


56 comments:

  1. Szia Ad! Ez az 5 peres szerintem nem jó, mert 2. hullám és 4. is zz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azzal nem lenne baj 10-20 százalékkal szokott ilyen lenni, de az esés miatt az nem lehet 5 hullám

      Delete

  2. hati shortokat zártam 19192-195-ön!

    ReplyDelete
  3. csak halkan, szerintem ma meglesz otp-ben a 4450...

    ReplyDelete
  4. OTP alj szerintem 5530 környéke lesz +-10-20 ft

    ReplyDelete
    Replies
    1. az nem jó nekem, lejjebb tettem be vételi megbízást :-(

      Delete
    2. AD!
      Kérdeztem Pannergy-nél.. kérlek nézz rá...
      Köszönöm!!

      Forcag

      Delete
  5. otp napos...amig annak a ket gyertyanak az alja tart,addig nem kell temetni otpt...ha elveszti az a gaz...
    http://kepfeltoltes.hu/130226/OTP_NAPI_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. charlie!
      Dax-ra van vmi elképzelésed, miért nem akaródzik törni ez a 600 szignifikánsan..?

      Kösz,
      Forcag

      Delete
  6. Hali!

    C/a vagy C 4530? Csati szépen fogta.
    Köszi a választ!

    ReplyDelete
  7. nagy eséllyel megvolt egy ideig az alj, percesen 5 hullám ment fel

    ReplyDelete
    Replies
    1. új aljra szúrt, akkor ez vagy flat b, vagy hsz lesz vmilyen 'b' vagy 4. poziban..?!?

      csabesz

      Delete
  8. Joker nem akartam be írni de amelyik bank papírt shortoltam jó termel.

    Twer

    ReplyDelete
  9. Még egy kis emlékeztető nem régről jó kis 800 pont megint haha http://kepkezelo.com/images/zksf3gc07q9xih43p.png

    TWER

    ReplyDelete
  10. Most akkor meddig megy le az OTP szerintetek zátjam esetleg a 4920-on nyitott 400db short pakkot a daxot reggel zártam 6820-tol 6620-on kevesebb volt mint a múltkor majd ha törik a 6600 vissza veszem.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. Üdv Twer!

      A múltkori ábrád szerint DAX 7400ig lemegy..., egész kis csomagom van certi, még nem zártam

      Delete
    2. lemegy? ez nem helyes! lemehet...

      Delete
    3. Boy ha töri a 7600-at ezért zárogatok én is itt nem tudom most mit akar, majd vissza szállunk ha töri. Fenti is helyesbítve 7600 a 6600 helyett, eddig a hati hozza az elvárást tehát én is min. ahogy már 1 hónapja írom 18600-800 közé várom, szvsz. mág nincs vége az esésnek.

      TWER

      Delete
    4. Igen még a DAXhoz kiegészítés én egy nagy hsz. látok ezt írtam a múltkor is senki nem reagája kérdés milyen poziba itt jönne elliott amire az oldal hivatott ha ezt meg mondják akkor kedves BOY eldőlt a kérdés ha 4-esbe van akkor nem megyünk le 7400-ig de ha B poziba akkor le megyünk ismét várjuk az elliotti ki fejtést.

      TWER

      Delete
  11. Ad!

    ne tarstd a 4530-at! :-) hagyd még esni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ~4486-ot számoltam aljra, jó lenne.. de ott van még a 38,2-es kb 510 környéke.. ha már ez az 550 elesett...:-)
      Forcag

      Delete
    2. Már zártam a shortokat, nem én voltam

      Delete
  12. sziasztok!

    Ad! Mit 10-20Ft -+, pont 4530 :-))

    ReplyDelete
  13. Boy ha érdekelnek ezek a be szállási signálvonlak rá szánok 1 hétvégét itt a blogon hogy ki fejtsem ha AD engedélyezi csak egy pl. ekkora le-fel mozgásnál használhatatlanok de ami tanulság belőle hogy nincs vége az esésnek amit fel teszek az már le tisztázott kép kb. 50-60 vonalból, a szögek helyzetét azért említem hogy bemérő katonai múltam alapján ha a kiindulási pont rosszul van megadva 20" perc tévedés hasonlattal éve Brüsszel helyet Párizst lövöd szét ami a grafikonon 500-600pont tévedést jelent.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. persze érdekel, köszi. de előre figyelmeztetlek, nekem nics katonai bemérő múltam, lehet hogy nehezen fogom megérteni, vagy saját állásaimat kezdem el lőni!:-) de gondolom gyakorlással ez javítható....

      Delete
    2. Még az sem biztos sikerül mert pl. Bpest északi részén indítasz ön meg semmisítést 1 fok tévedés már Dunaújvárost lövöd szét nem beszélve még egyéb légköri tényezőkről pl. szél, levegő sűrűsége atm. nyomás stb. saját állásod helyett már lehet Pécsen landol a raketta.

      TWER

      Delete
    3. persze az önmegsemmisítés nem cél :-)

      Delete
    4. Hatinál figyeled vételi oldalon a 63-as barátunk megjelent. Lehet fordulat lesz?

      TWER

      Delete
    5. én már vettem is egy kis pakkot...

      Delete
    6. Szia Twer
      engem is érdekel ha lehet igaz nekem van katonai múltam de csak gazdasági téren,

      Delete
    7. Meg mondom őszintén én még a shortot tartom 720-730-tol szvsz. ha lesz is egy kis fel a BUX min 18200-ra várom a hatit így 18800-ra.

      Delete
  14. Replies
    1. nem nagyon akar menni, ráadásul megfogadtam, longot nem viszek át.

      Delete
    2. Boy Toni

      Egy kis előzetes http://kepkezelo.com/images/3q7s1mdcfd24ui6dujc.png

      TWER

      Delete
    3. ok bocsánat ! mindenki maga tudja.

      Delete
    4. most indul a subminuette 5. szerintem és utána korr

      Delete
    5. ok de szvsz holnap réssel nyit felfele és marad ott egy szigetszerü valami ezt mondják medvecsapdának talán?

      Delete
    6. Meddig megy 700-ig onnan újra le fordul ha lesz időd figyeld a piros vonalat írtam is, hogy áttöri de ez még nem jelent trendfordulót ha igen tévedtem.

      TWER

      Delete
    7. Így néz ki a a zöldet is átviszi akkor trendforduló van az 700-750 itt longolni kinek mi. http://kepkezelo.com/images/ikwv390sef40tke5yn5a.png

      TWER

      Delete
  15. sima bux 21 ponttal előbb fordult mint vártam hati 59 -el előbb

    ReplyDelete
    Replies
    1. És meddig megyünk valóba a BUX a61-es fibon meg állt kérdés, hogy innen fordul-e?

      TWER

      Delete
  16. nah szerintem nyekk a piacnak.DAX SPX kezdi elhagyni magat... EUR/USD mar tegnap ota tisztan lathato utra tevedt. az ARANY meg kirobbant.. szamomra ez valami kezdetet jelenti es valami veget. velemeny? En mar elkezdte lefele szamlalni a dolgokat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Légy óvatos! ED negyedik hullám gyakran éles, magyar piacon ez simán benne van. A deviza képe azonban rosszul fest, nem sok variáció marad, egy további forinterősödésre...

      Delete
  17. Tényleg Hócipő%

    Forintra pontosan (régi álmom volt :o))
    Csak nem tudom, hogy anno miből számoltam, nem találom, de valami 5/5-re emlékszem

    ReplyDelete