Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 29 January 2013

Bux - napos - Erőtér elmélet

Vagy egy elgondolás, még nem dolgoztam ki a részleteit mélyebben, magamban csak erőtér elméletnek hívom. Nem tudom valaha foglalkozott-e vele valaki, vagy csinált-e valami hasonlót. Íme a naposon a bux célára:

Bux napos chart:


Nem pusztán össze-vissza húzott vonalakról van szó természetesen, bár első ránézésre úgy látszik  szerintem is :o). Megvan az oka, hogy melyiket miért húztam be. Azt nem tudom, hogy most működni fog-e, de kíváncsian várom.

4 comments:

  1. Ilyenről még nincs irodalmam,Kecskeméti István szokott ilyeneket előadni,könyve meg van, majd utána nézek hátha van benne valami leírás

    ReplyDelete
  2. Csak így lehet előrébb lépni ha állandóan kísérletezik valamivel a zember,én is ezt teszem,láthatod,mindig keresek valami + újat az éppen aktuálishoz igaz én csak ezzel foglalkozom.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Köszi, egy gondolat, de nem volt időm,erőm dolgozni rajta, pedig van benne realitás, elliott és geometria keveredése ...

    ReplyDelete