Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 30 October 2012

OTP

Napos ábrán a korábbi feltételezést erősíti meg a papír mozgása. Az RSI elliotti összefüggését vizsgálva a lefelé kört egy utolsó előtti hullámnak gondoltam a felfelé körben.  Átvitte az emelkedő RSI csatornát, majd még a bull támasz felett megfordult, ez negyedik, pontosabban az utolsó előtti hullámra jellemző, ezen a trendszinten. A mai nappal elérte az MA9 vonalat, alulról, tudjuk, az utolsó érték még nem végleges. Szerintem nem fogja tudni elsőre átvinni, de majd meglátjuk, egy felfelé mutató horogra számítok a következő napokban. Sajnos ismét kimarad négy nap, ezért nagy kérdés mi lesz a hosszú hétvége után, milyen adat veszik el ismét.

OTP napos chart:


Hetes ábrán továbbra is bullnak tűnik a piac, főleg úgy, hogy MA9 felett horog formálódik, ha ez marad, akkor a felfelé kör 3. hullámát erősítené. Feltételesen mondom, mert ez is csak egy lehetőség, ami illene a képbe.

OTP hetes chart:




Félórás ábrán mutatok egy számozást és mozgást. ami kisebb tf-n lehetséges lehet, a kulcsszó a lehetséges, azaz más mozgásra is van esély, de szerintem ez lehet a legvalószínűbb.

OTP félórás chart:


Óráson a következő a kép:


Az órás kép azt mutatja, hogy impulse megy felfelé. Kisebb tf alapján holnap a nap elejére egy kis korrekciót gondolok, majd befejezheti a harmadik hullámot. Egy mélyebb korrekció, majd ismét észak, ez lehet, már szerdán.

Nem tudom mit fog hozni a szerdai nap, a legutóbb réssel nyitás következett az ünnep után, ez most is meglesz majd, a kérdés, hogy melyik irányba, meddig jut el a piac.  Jelenleg még látok arra esélyt, hogy a naposon felvázolt verzió szerinti célárat elérje, majd a négy nap után jöhetne az erős 4. hullám lefelé, de ez már csak találgatás.

55 comments:

  1. Jó reggelt!

    Kezdődhet a mai nap!

    ReplyDelete
  2. kaptam 402-ön eszart, holnap dobni fogom

    ReplyDelete
  3. ismét limiten van! fosós kisbüfi vagyok! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pedig milyen jó lett volna ha tartod :-) (már vendégeket is hívhattál volna a 3 menü mellé:-))

      Delete
    2. sőt a blogra íróknak is küldhettem volna menüt!:-) Sebaj, ez már biztosan zsebben van!

      Delete
  4. Imi-boy!

    Gratula! Én nem voltam tegnap sem gép előtt, nem kereskedtem....sajnos...

    Azt hiszem kaptál egy bónuszt, de nem éltél vele, pedig most elvihetted volna Hócipőt ebéldelni:-) , de nem figyelsz:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi!

      Sajnos nem tehetem, tisztességes nős férfi vagyok, aki soha nem is próbál visszaélni az adott szituációval! :-)))

      Delete
    2. úgy tűnik, imi-boyné is lelkes olvasója a blognak ;)

      Delete
    3. Ez jó:-) ! Akkor már nincs nagy ellenkezés otthon:-)

      Delete
    4. innen eltűnt a megjegyzésem, ki vagyok tiltva? :)

      Delete
    5. Volt egy megjegyzés Ricsitől azt hiszem, de eltűnt, arra válaszoltam!

      Neked meg még utána nézek, vannak kapcsolataim:-)

      Delete
    6. Imi-Boy!

      Négyesben is élveztem volna? :-)

      Delete
    7. 4-es! Hoztad volna egy barátnőd? :-) Tettszik az ötlet! :-))

      Delete
    8. Na rögtön a vadászaton jár az eszed:-) Nem lenne kicsit sok 3 nő?

      Delete
    9. igaz, utána a cigarettát sem várná meg, és elaludna :))

      Delete
    10. ricsi, biztosan nem bánnám! :-)))

      Delete
    11. Srácok!!!
      Én sem akarok kimaradni a jóból, bevesztek engem is ???
      izsz

      Delete
    12. mindig ez van, mikor benézek, szétoffoljuk a blogot. lehet ezért voltam spam-ben :)

      Delete
    13. Szia Jutka!

      Üdv. a blogon!

      Azt hiszem, ha ekkora az aktivítás pályát kell módosítani, mi van ma megjött a tavasz:-) ?

      Delete
    14. tavasz ugyan nincs, csak ragyogó napsütés! lehet ez az oka!
      Én most lépek, 1 után jövök vissza!

      Delete
    15. Na végre a végén csak összejön valami, ha a tőzsdén nem sikerül:))

      Delete
    16. nem értelek, tegnap OTPt eltaláltam, ma is a várakozások szerint mozgott eddig

      Delete
  5. Talán a kicsi lefelé kész

    ReplyDelete
  6. Megtaláltam, valami miatt spamként kezelt, pedig nem te vagy beállítva, csak a troll....

    visszatettem

    ReplyDelete
  7. Ricsi!

    Sose lehet tudni! :-)))

    ReplyDelete
  8. Otp lehet egy hsz alakulgat kis tfn?

    ReplyDelete
  9. Hócipő!

    Egészen új oldaladról ismertelek meg:-)

    Elliott alapján a 5-3 az ideális :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. látom te sem akarsz kimaradni a jóból? :-)))

      Delete
    2. Semmi jónak nem vagyok az elrontója, pláne ha csak beszélünk róla.( a férjem meg nem olvassa a blogot talán:-) )

      Delete
    3. én a tettek embere vagyok! :-))

      Delete
    4. Ha gondoljátok átadom nektek egymás emailcímét, lakcímét, persze ha kapok engedélyt

      Delete
    5. Most kaptam a yardrol szerelmeslevelet 50 helyett 60km /h sebességgel haladtam
      szomoru vagyok:(

      Delete
  10. Replies
    1. lehet hétfőre abbamarad a lelkesedés..., vagy nem

      Delete
    2. Jaj, pont ott van a tegnap felrakott célzóna:-)

      Delete
    3. A francot, pedig tegnap azt gondoltam beleveszek, de dolgoztam, mire telo elé kerültem felment, most meg 32000 db után jönnék, már nem éri meg, ez olyan mint a tegnapi OTP, nem tudtam belépni....

      De már megnyílt a Zanner számlám :-) ott este is tudom figyelni a piacot, irány amerika és a trédelésből való megélés, ahogy Laci mondaná as soon:-)

      Delete
    4. ajajjjj! akkor itt hagysz minket buxosokat? :-((

      Delete
  11. nem a korrekcios C hullam jon lefele?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otp percesen az lehetett, onnan egy impulse indulhatot felfelé


      Otp esetében az 5. hullámnál vegyük számításba az ed lehetőséét 5-15perces tfn

      Delete
  12. Otp 3/5/2 jöhr percesec lefelé 4190-91 leht az ideális alj

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen de nem nyert, egy nagyobb c hullám lehet...

      Delete
    2. Vagy egy ed felfelé, amit már írtam, hogy érdemes.figyelni

      Delete
  13. hú de unalmas lett a délután, semmi mozgás...
    azt hiszem én lépek! további jó kereskedést!

    ReplyDelete