Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 30 July 2012

Változások

Sikerült megoldanom egy régi problémát, végre megtaláltam a megoldást, arra, hogy az egyes termékek elemzéseit külön fülön el lehessen érni. Ez azt jelenti, hogy  a következőkben írt elemzéseket ott is meg lehet majd találni. Sajnos a régiekre ez nem fog vonatkozni. A technikai részletekben nem mennék bele, de a lényeg, hogy  főoldalon továbbra is megtalálható lesz minden, azonban a termékenként külön is lehet majd olvasni egymás után az elemzéseket és lehet megjegyzéseket hozzáfűzni.

A szétdarabolás lehetővé teszi, hogy a nagyobb tf-s elemzések, melyek akár napokra is érvénybe maradhatnak folyamatosan és egyszerűen megtalálhatóak lesznek, abban az esetben ha lényeges változás nem történik, akkor nem is fogom frissíteni, max. ábrákkal.

Kitettem egy szavazást, hogy a blog olvasói, mely termékek után érdeklődnek, kérlek szavazzatok és időm, valamint  a saját kereskedésem, várakozásaim függvényében figyelembe veszem.

Jó kereskedést, érdekes hét előtt állunk, szvsz!

11 comments:

  1. Szia,
    jobb lesz így szerintem, de lemaradt, vagy nem találom a régi menüket, hasznos linkeket, ill. a képbeszúrás szükséges sort.
    rcsaba

    ReplyDelete
  2. Szia!

    Sajnos nem volt elég időm megcsinálni teljesen, tervezem, hogy felkerülnek az adatok (elérhetőség, nagy kép, stb.) a blogra, lehet nem oda, hanem oldalra.
    Kis türelmedet kérem!

    ad

    ReplyDelete
  3. Gratulálok, csak így tovább! :-)

    ReplyDelete
  4. ? nem értelek, mire gondolsz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha a kérdés nekem szólt akkor a régi probléma megoldásához gratulálok :-)

      Delete
  5. Hé fiúk!

    Mindenki nyaral?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sziasztok!
      Én már tegnap zárás előtt beadtam hatit 18000-en 2 pont híján bent is maradt, de ma teljesült
      Katasztrófa ami a piacon megy mostanság irányügyileg,pedig jó lenne hosszabb távra lenne irány mert nem leszek egy jó darabig ,bízom benne hogy kintről is működik minden,ha vész van lépni tudjak

      Delete
  6. sziasztok, nem, csak uncsi :)

    ReplyDelete
  7. pedig most egy Ed mehetett felfelé buxban, és esélyes, hogy OTP-ben is, bux kész lehet, de OTP-nél akkor volt ed, ha holnap lefelé réssel nyit

    ReplyDelete
  8. mol már befejezte szerinted az ed-t?
    dax-ot hogy látod? 800-tól lefelé a, és egy flat korr alakulhat?

    ReplyDelete
  9. szia! Molról elemzést írtam, de szerintem az inkább LD.
    Daxban még nem helyeztem képbe magam, de ideális lenne, ha felmenne a következő fibo szintig, akkor a és c hullám egyenlő lenne...

    ReplyDelete