Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 13 July 2012

OTP - 15' váralkozás

A 15' képen ami látszik, szerintem egy hosszú lábú ED, aminek valahol a 4-5 hulláma körül tarthatunk. Ha az ott ED, akkor a nyitást követő 2 órán belül meg kell valósulnia az ékből való kitörésnek. Lent 3.380-90 lehet egy erős támasz, fent a hosszú lábból számolt célár 3.500+. Egyenlőre a hangulatban nem látom azt a nagy optimizmust, kiváncsi vagyok mi fog történni, jön egy hír?



OTP 15' chart:


Ha forgalmat is megnézem, akkor az kell mondanom, hogy 5. hullám elindult, mert meg nőt a forgalom, ezért egy mélyebb kezdés után emelkedés lehet, a kis tf, azaz 15' chart miatt, akár a réssel felfelé való nyitást is el tudom képzelni felfelé, mert ezen  tf-n ennyit változik a szentiment egy éjszaka alatt.

OTP 15' chart, forgalommal:


7 comments:

  1. Szia Frici!

    Van egy számítógépes problémám, lehet, hogy te tudnál segíteni, itthon vagy?

    ReplyDelete
  2. Szia!

    Én még nem! Vettem egy kevés otp-t 3412-n.

    ReplyDelete
  3. sziasztok, én sem, csak unatkozom, mindig eszembe jutnak cimbi szavai, h "hagyjátok langymeleg buxot a fenébe" :))

    btw, ad, külön köszi a hármasok és a zsiday bejegyzéseket (persze a többit is)

    ReplyDelete
  4. ohh fack, most égek... új ábra, chart, amit frissítek még délig

    ReplyDelete