Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 22 June 2012

OTP - gyors - még bull változat

Tegnap este magamnak rajzolgattam, nem tettem ki az ábrát. Egy dolgot nem vettem észre, nem volt fontos, mert 4. hullámban gondolkoztam. Nézzétek meg a "második" hullám az első kiindulási pontján túl megy, azaz az egy dolog nem lehet, második hullám, ha az esés verzióját figyeljük, azaz vagy flat 4. vagy csonka 5.  lehet csak az a hullám. Csonka 5-re nem játszunk, akkor marad a nagyobb eséllyel 4. hullám verziója.


Nem tudom, hogy mi van, nem vagyok elkötelezve egyik irányba sem, figyelem a piacot. Nem törte meg semmi a negyedik hullám elképzelést, ugyanakkor már nem vagyok annyira biztos benne, két irányba gondolkozom.

7 comments:

  1. Na úgy látom az amcsik réssel nyitottak északnak, nagy valószínűséggel ezt ma be töltik jön az újabb zakó ha nem ma leg később hétfő.

    ReplyDelete
  2. ue a fölészúrás a hatiban is megvan, nem értékelem, csak jelzem, sima buxban nincs ott

    ReplyDelete
  3. sp szajenfikson..vagy nem?..
    sp

    ReplyDelete
  4. Üdv AD

    BUXnál és hatinél én úgy látom a 4. hullám már nem igen fér bele mivel bele zárt az 1-be, de egy a-b-c esetleg még lehet.

    ReplyDelete
  5. még nem néztem most értem haza, ed-t ez még nem zárta ki

    hajlok a fordulatra, mert egyre több jel mutat rá, de szeretném látni konkrétan, hogy hinni is tudjak benne

    ReplyDelete
  6. Szia Ad!
    Még én sem tartom kizártnak a fel-t,Bux-ot is felhúzták 17200 fölé,meglátjuk SP meddig viszik,(Támasz-1326 felett vagyunk- eddig??-Ellen állás 1348)) én ettől függetlenül majd tovább építem a shortjaimat míg el nem érem a szokásos szintjeimet,én hosszabb távon kereskedek, ezért még korai lehet a short indítás rövid távra .....mindenki saját elemzésére hagyatkozzon és úgy is kereskedjen,hiszen a saját pénze felett dönt
    Üdv mindenkinek:ras

    ReplyDelete
  7. Szerintem fontos a tf. Mert nagyobb képen bear vagyok, de nem tartom kizárnak, hogy a felfelé még nincs kész, worse case a kettes megy majd felfelé, elég nagy tételben és hosszú távon gondolkodom kivételesen, főleg a devizákat illetően, 3-4, vagy akár 10 forint nem zavar a csúcstól, a korai belépő viszont igen, ezért várok. Nem láttam ma 16 h-ig olyan jelet, ami bármelyik irányba elvitte volna, meglátjuk. Igaza van Rasnak, mindenki a saját elképzelése szerint hozza meg döntéseit.

    ReplyDelete