Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 7 March 2012

"A válságok a közgazdász szerint a bizalom elpárolgásával kezdődnek, s annak visszatérésével érnek véget." nem Elliottól származik, ennek ellenére jól megfogalmazza a lényeget, szerintem. Teljes cikk

A kérdés csak annyi, hogy jelenleg valóban van e bizalom a piacokon, visszatért e a 2008 előtti állapotokra, vagy talán helyesebb, ha azt kérdezem a mostani emelkedésnek valóban ekkora bizalmi alapja van?

A bux esetében nagy eséllyel a lefelé tartó kör egyenlőre véget ért, holnap fordulat lesz, irány észak. A délután említett célárakat újraszámoltam, a célzóna felső részét elérte a piac, látva a mai örömöt az USA-ban, nagy eséllyel megvolt az alj.

Hasonlóan az OTP-hez itt is megjelent a fordulós divergencia, az RSI 5. hullám végét jelzi. Az OTP kapcsán felmerült bennem a gondolat, hogy a bux miért nem ütötte át a korrekciós csatorna alját. Vagy azért mert más utat jár be, vagy azért mert az OTP előrébb jár. Magamban egy kérdést nem tudok még megválaszolni, lehet ez itt most 1-2-1-2 és majd a 3 hullám viszi át a csatorna aljat? Meglátjuk.

Bux órás chart:


A bejelölt zóna elsődleges, ennél könnyen akár magasabbra is futhat az index. A felfelé mozgásból lehet pontosabbat számolni, de mire holnap gép elé kerülök akár vége is lesz. 

Bux1212 órás chart:


Nagy az esélye a réssel nyitásnak, ha holnap reggelik nem romlik el a hangulat. Sajnos ez azt is jelenti majd, hogy nem lehet pontosan megállapítani, hogy hány hullám megy felfele. Az OTP ábráját látva esélyes, hogy holnap a bankpapír viszi majd az indexet is felfelé, érdemes figyelni.

15 comments:

  1. sziasztok!

    Nem nagyon akarok offolni, de hétfőn felvetettem egy dolgot, amire nem írt senki, de lehet azért mert senkinél nem aktuális! Akkor bocsi!

    "Hamarosan eljő az áprilisi tréning ideje. A vidékiektől kérdezem, van e már szállásra elképzelésetek? Én még nem keresgéltem, de ha van valakinek ötlete, miért ne lennénk egy helyen, amúgyis feltehetően együtt fogunk üdítőzni! :-)"

    imi-boy

    ReplyDelete
  2. Imi-boy!

    Ha megvan a szállás beszéljünk róla, mert vasárnap estére egy kis "csapatépítést" beszéltünk meg, nem lenne jó utána autóba ülni :o)

    ad

    Ps.: remek kezdeményezés :o)

    ReplyDelete
  3. Ok! Mindenképp!

    boy

    ReplyDelete
  4. ahogy megjósoltam, a rés miatt nehéz pontosan belőni a helyzetet. Nnem látok normális grafikont, nem tudom eldönteni, hogy a-b környékén, vagy már c-ben vagyunk

    ReplyDelete
  5. c-ben esélyes lehet az ED

    ReplyDelete
  6. sziasztok,

    ...nem kötekedés, de csak nekem tűnik úgy, hogy a két ábrán bux/bux_hati nem egyezik a számozás??...
    ...mindkettőnél korrekció, és csak az időt húzza?
    ha a hati most 450 fölé megy akkor borulna az elképzelés? .... merthogy belemegy az 1.-be

    csabesz

    ReplyDelete
  7. sima indexet tekintsd irányadónak, a hatit arra probáltam ráhúzni. nem tudom jó e este megnézem. 1-2-1-2 esetében nem probléma, mert más a trendszint

    ReplyDelete
  8. otp-t szépen jön lefelé! :-)

    boy

    ReplyDelete
  9. ez egy értelmes mondat volt! :-)

    boy

    ReplyDelete
  10. igen, szép hintázás megy...
    ...750-es kt-val...

    csabesz

    ReplyDelete
  11. a mostani szint egy lehetséges b hullám alja, de azt grafikon nélkül nem tudom megmondani, hogy kész e a korrekció

    Lacika Charlie mit láttok az ábrán?

    ReplyDelete
  12. Sziasztok !

    Amit én látok, hogy a mai csúcstól (BUX hatiban ez 19.403 volt) egy korrekcióban jövünk lefele eddig. Most tarthatunk a ZZ-nek a "C" hullámában lefele szerintem. 19.190 az ideális korrekciós szint, melyet most ért el. Innen illene fordulnunk felfele szerintem.

    ReplyDelete
  13. Most lehetünk a C/4-ben 16:21 van most.

    ReplyDelete
  14. közben hazaértem, új chart, köszi fiúk!

    ReplyDelete