Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 10 February 2012

Bux távoli kép

Régen tettem fel a frissítését a távoli képnek. Havi ábra, így érdemben lehet nem is havonta, hanem negyedévente kellene ránézni. Nagyon érdekes, hogy a vízszintes kék vonalat nem most húztam oda, ellenállásként rajzoltam be jó néhány héttel ezelőtt. Ezek szerint nekem sűrűbben kellene ránézni, majd jött a döbbenet, a tréning miatt lekerült a távoli kép aloldal, most megnéztem és visszaraktam... :o(  Hetes célzónát nézzétek... Igen, ez egy tapasztalat most, hogy néha a kis timeframe félrevisz, félrevihet, hinni kell a hihetetlenben és folyamatosan újraértékelni, ezért szükséges a nagy kép lehetőségeit megvizsgálni és evidenciában tartani!

Havi chart alapján nem mondanék semmi újat, valamikor a jövőben az ábrán jelzett zóna elérését prognosztizálom. Ezidáig nem vetette el semmi. Érdekes lehet, mint tegnap írtam, ha a zónába egy ED vinne le minket a váltakozása elve alapján.

Bux havi chart:


Figyelem, ez olyan időtáv, amin szerintem nem tud senki sem közülünk kereskedni, egyszerűen nincs hozzá elég tőkéje!

1 comment:

  1. Üdv AD

    Tanulságos a hetes ábra, már is eszembe jutott valami és bele szerkesztettem, ha gondolod el küldöm, erősíti a lent jelölt cél árat.
    Egon elemzést nem vesézted ki? Az ábrám meg kaptad gondolom azon át szerkesztettem a cél árat ha láttad és pont ott fordul a piac. Meg ígérted, hogy fel teszed a bikák utolsó vágtája címmel valami írást.

    TWER

    ReplyDelete