Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Sunday 12 February 2012

Bux órás chart és a 8. hét

A hétvégén Jeffrey Kennedyt olvastam, Cimballi utalt egy könyvére, melyben sok minden érdekességet fedeztem fel, ismét.

Az előző elemzésben felvázolt verziók szerint, maradtam a csonka 5. hullám ED verziójánál, mint elsődleges verzió. Most kicsit hozzáteszek, ismét górcső alá tettem  az emelkedést január óta, hogy valóban támogatja e a számozásomat. MACD indikátort használtam, ami nem tudja az összes hullám vonatkozásában biztosan jelezni a számozás hitelességét, azonban néhány esetben megerősítő tud lenni. Segít meghatározni a 3. hullám pozícióját, mert a harmadik hullám végén van a legmagasabban az indikátor, a harmadik hullám meredeksége a legnagyobb (általában, főleg ha az a megnyúlt hullám, ez most itt nem igaz), ami természetes hisz energikus, ereje teljében lévő hullámról van szó magas forgalommal, gyors árváltozással. Segít azonosítani a negyedik hullámot, illetve az ED vonatkozásában is ad támpontot. Téglalappal jelölt terület az, ami érdekes.

Bux órás chart:


A hagyományos TA szerint fej váll alakzatok leggyakrabban trendfordulók esetében alakul ki (ez az amit Elliott alapján várunk), pénteken felraktam egy elképzelést, amit most ismét, az alakzat egyébként a kék, azaz elsődleges számozásomat támogatja.

Kis tf-n megjelentek a divergenciák, melyek felfelé irányuló mozgást mutatnak a közeljövőben. Ez párhuzamban van az elképzelésemmel, de mivel kicsi tf-n jelentek meg, ezért a hatásuk is rövid. Nem akarom csak azokat a jeleket figyelembe venni, melyek az elképzelésemet erősítik, továbbra is figyelem mindkét verziót, sőt talán többet is. A lefelé jövet 3. és 5. megnyúlása (kék számozás), ráadásul az 5. jobban megnyúlt, mint a 3. természetes lehet egy ilyen fordulónál, azonban az indikátorokat nem tudom felhasználni, mert más képet mutatnak ilyenkor, de az is elképzelhető, hogy helytelen a számozás. 

Egy kérdés marad még a hétről, amit nem válaszoltam meg teljes mértékben. Miért számolok a lefelé körben sok esetben alacsony retrace szintekkel?

Amennyiben 3. hullám jön lefelé, akkor a Minor szinten várhatóan alacsony retrace lesz a belső szerkezetekben, illetve a Minor szintű 2. hullám esetében is. (mert a 3 legenergetikusabb hullám, tele erővel, ami nehezen engedi meg az ellenirányú mozgást.) Továbbá nagy léptekkel jöttünk felfelé, Kosztolány szóhasználatában remegő kezekbe kerültek a részvények, illetve egy erős SQ ment (shortosok kirázása nem feltétlen erős vásárlási kedv hajtotta az árakat ideáig) egy esésben kitörhet a pánik, akkor is ha csak egy X hullám tart délnek. Továbbá a trend gyengeségét jelentette az ED, illetve annak csonka volta, ebben a bizonyossággal van csak probléma, mert nem tudtuk egyértelműen azt mondani, hogy helyes a számozás.

17 comments:

  1. szia ad...az ed-vel kapcsolatban....sem hatinal sem buxnal a 4.hullam nem serette az elso hullam teruletet...akkor hogy nevezhetjuk ed-nek?...masik..ennyire biztos vagy a trendforduloban hogy az 1 melle ki sem biggyessztetted az "A"-t?..:)

    ReplyDelete
  2. Szia Charlie!

    Nem vagyok biztos az ED-ben sem, de a belső szerkezetre nem tudok jobb (szebb) magyarázatot. Lehet nem volt az, de sokat oldalazott inkább ED, mint normál ötös lökéshullám, de szívesen várok más verziót is, mert a megnyúlt 3. hullámot, nagyon kicsi a negyedik és a csonka hullámot nem szeretem ilyen hamar kimondani. (talán az erősíti bennem a képet, hogy előtte való nap pont ezt a csonka verziót és célárat mondtam Cimballinak, ezért emocionálisan mellette vagyok - hisz engem igazolt.) Majd szépen, ahogy kell lejött az alakzat aljára, tehát ez is elvárás szerint, ennek ellenére van bennem kétség bőven.

    Nem tudom négyesnek számozni a lefelé menetelt, mert nem találom hozzá a kettest. ED után nem A hullám jön, hanem 1-es. Az index nem ment ki a korrekciós csatornából, azaz A-B-C a számozás, nem 1-2-3 (vagy valami kombináció) Szerintem törte a piac a trendcsatornát is, ami negyedikben elképzelhető, de ennyi minden utal ellene, akkor nem tudom támogatni, egyenlőre. A devizák is (összhang) fordulatra utalnak, de az más piac. Most nézek és figyelek. Short belépő pontok szerintem pár napos időtávban a jó kereskedési döntés, de hogy hol kell belépni, meddig tart az emelkedés az még a jövő kérdése.

    Semmi sem biztos, ha látok egy jobb verziót, ami meggyőz támogatom, a végszót a piac mondja ki. Lássuk melyik verziót támogatja a jövő hét elején a piac.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a mozgás eddig nagyobb eséllyel a kék számozást támogatja, egy ZZ haladhat felfelé, melynek a hullámában lehetünk (esélyes, hogy a végén)

      ad

      Delete
  3. Ad!

    Még nem kell foglalkozni short belépővel, igaz?
    köszi
    imi-boy

    ReplyDelete
  4. Még kivárnék,ha korrekcio, akkor is csak a van meg

    ReplyDelete
  5. köszönöm, várok

    boy

    ReplyDelete
  6. jó lenne egy hsz b pozicióban

    ReplyDelete
  7. A forgalom egyenlőre 0, a B hullám jellemzője.

    ReplyDelete
  8. egyetértek, kérdés, hogy hsz vagy 3 hullám

    ReplyDelete
  9. talán usa nyitásra befejezzük

    ReplyDelete
  10. Hsz. lett csak le fele fordító.

    ReplyDelete
  11. csak este tudom megnézni mert nem látok chartot

    ReplyDelete
  12. én is vagyok

    boy

    ReplyDelete