Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Saturday 3 December 2011

Bux várakozás - 49. héttől - II. rész

Napos ábrát szemlélve továbbra is azt gondolom, hogy intermediate C 3. alhullámában vagyunk. Még nem eldöntött, hogy ez ED lesz, vagy sima 5-ös felfelé, de ezen a szinten jelenleg nem is tudunk véleményt mondani róla. El tudok képzelni egy csökkenést a hét első napjaiban, de hosszabb távon további emelkedésre számítok. Írtam, mondtam, hogy C hullámmal szemben nem kereskedünk, ezt továbbra is tartom, jelenleg inkább jó pozíciók nyitására használnék fel egy-egy csökkenést. (Figyelem MM és stop loss elengedhetetlen, mert a piac bear!).

Bux napos chart:

folyt. köv.


4 comments:

  1. üdv csabesz

    Különben én is hasonlóan gondolom a jövő hét első felét, igen mint a MOL, OTP, BUXban ott vannak az ékek, most a bux cél ár nem mutat olyan mélyen mint ahogy te rajzoltad de 16400-500 bele fér a helyzet érdekessége ugyan az mint a többi indexnél lásd DAX,SP, bejegyzésem, itt húzódik a nagy háromszög alja, ha szignifikánsan alá zár mondjuk 16200 ebben az esetben a cél ár egyezik az ábrádon vázoltam vagy talán egy kicsit mélyebben.


    TWER

    ReplyDelete
  2. Szia TWER

    Igen, jól mondod. Az ábrán picit túlhúztam. Szerintem ha ez a verzió lesz, akkor (a) minimumámig jöhet le, vagy picivel alá. 5 hullámban. Ez 16200. Onnan illene fordulnia. Mert akkor ez egy szabályos flat korrekció lenne.
    Meglátjuk miként alakulnak a hullámok.
    Szerintem még talán időben is beleférne a B hullámba, és akkor ez egy giga szivatás lenne...


    Nem szeretnék kötekedni Ad-al. :-)
    Nyilvánvalóan nagyobb szakértelemmel bír!
    Ez csak amolyan hangos gondolkodás...
    ... a héten úgy is eldől :-)

    csabesz

    ReplyDelete
  3. Szia Csabesz!

    Én pedig kérném, hogy kötekedj velem!
    Vedd elő elliotti tudásod és használd, szedd szét az elképzeléseim gyenge pontjait!

    Ebből én is és Te is tanulsz, ez pedig a blog elsődleges célja! A másodlagos, hogy mindketten megtömhetjük a zsebeinket, ha eltaláljuk a piac mozgását! Rajta!

    ReplyDelete
  4. Szia Ad,

    Nem, nem kötekszem... de majd hamarosan fogok ;-)

    Számomra most a kép kevésbé tiszta.
    A legideálisabb(?) helyen lehetne ez a kombináció.
    Időben beleférne, és ez a B hullám a korrekció korrekciója. Ami tudjuk, hogy lassú, és B létére szivatós.
    Az ábrámon az MACD csúcsokat és árfolyamcsúcsokat összekötve divergencia látszik.
    Ez esésre enged következtetni. (A hisztogrammot és a többit most nem tudom megnézni, másik gépen vagyok)

    Ellenben a Te teoriád mellett is sok minden szól!!

    Ha S&P-t nézzük, Cimballi várakozása egy oldalazós, enyhén csökkenős chart. DE! Lemehet 1200 környékére... Még az is beleférne a 4.hullámba.

    Szóval a köv. héten eldől, hogy hol vagyunk. Vmekkora esés lesz, figyeljük a hullámokat.

    Remélem az én bizonytalanságom nem ragad át másra.
    Azt hiszem én idén már 1112-t nem kötök. Legfeljebb várok, és ha igazad van akkor intermediate C végét keresem.

    csabesz

    ReplyDelete