Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 10 November 2011

célzónák

Mint tegnap írtam nincs lehetőségem elmélyülni és komoly elemzést írni. Egy gyors célzóna meghatározásra vállalkozom csak, de lehet arra is csak kis hatásfokkal , ugyanis a mostani számításhoz is hiányzik a négyesünnep körüli adat.

OTP esetében lehet a korábban kijelölt zóna, de mehet lejjebb is, zóna az ábrán, ennek ellenére a korábban feltett zónára egy kicsivel nagyobb esélyt adok.


Bux esetében is hasonlóan gondolkodom. Nehéz jó zónát megadni, a felsőre kicsivel nagyobb esélyt adok.


Számokban bux 15.500, hati 15.300, (elírás volt, a felső zónát kell nézni!)  1-200 pont a bizonytalanság most, erre érdemes figyelni. Úgy látom, hogy ma akár egy fordulat is jöhet, persze további esés után.

62 comments:

  1. Az ábrát nézzétek! A bux áraiban valami nem stimmelhet! Ad

    ReplyDelete
  2. üdv AD

    Egy kicsit konkrétebben lehetne mi nem stimmel?

    TWER

    ReplyDelete
  3. Gyorsan fel akartam dobnio valamit, mert fordulós napra számítok, de a leírt árak nem felelnek meg az ábrának, ahol a felső zónát írtam, mint várakozás.

    ReplyDelete
  4. Üdv Ad! Vagyis addig nem fordul amíg a leírt árakat nem éri el?

    ReplyDelete
  5. sziasztok!

    szerintem az ábra a helyes, a leírt szövegben más célárak szerepelnek, mint az ábrán

    r

    ReplyDelete
  6. Szvsz fordulópont van, de az amerikai nyitásig feltételesen kezelem.

    Igen elírtam a célárat, de teloról nem tudom javítani és nem is látom pontosan.

    Otp nincs vita 2900, leszúrással
    bux talán 15800, de nem látom az ábra felső célzóna

    ReplyDelete
  7. otp-ben 5 és 30 percesen is hsz.
    először 3020, aztán 2800? hogy látjátok?

    ReplyDelete
  8. Nincs markersem, fejben szerintem zz 2900-ig le, majd fel, pici alászúrással

    ReplyDelete
  9. köszi ad!

    zavar ez a hsz, stooq-on is látszik 10d-en és 5d-en is, ez mi lehet?

    ReplyDelete
  10. Telorol nem látom, talán ed? hétvégén tudom megnézni, ha ma nincs szerencsém

    ReplyDelete
  11. Sziasztok !

    Óvatosan még a long-okkal szerintem, én BUX hatiban számítok még egy lefele menetelre (nekem a mai nap reggele óta mostanáig egy 4. hullámnak tűnik). Elképzelhető ugyanakkor, hogy már nem visszük ki a mai aljat, csak közelébe megyünk (truncation), valószínűleg csak holnap. Szerintem.

    ReplyDelete
  12. Sziasztok!

    Kérdésem lenne TWER-hez és AD-hoz! Mik a feltételek, ill. mi az ahol megdől az elképzeléstetek? TWER ha jól emlkékszem 13000 környékére várod, AD-nál pedig c/B véget ért(érhetett) és indulunk C-vel 19000 környékére...

    TWER-től kérnék ábrát!!!

    A nagy forgalom tegnap megvolt az öntésben OTP-nél már most is 8MRD akár a fordulat is lehet felfelé...
    számomra ezek a kinti le/fel 2-3%-ok egyik napról másikra napon belüli fordulatok totál kiszámíthatatlanná teszik a kereskedést hosszú távra tervezve... És sajnos nem látok bele, hogy a poltikai játszma mögött valóban van -e pénzügyi probléma - mert ugyanakkor a likviditás meg biztosítva van FED és ECB részéről. USA vállalati jelentések nem jeleznek recessziós problémát... na nem folytatom mert hosszú lenne és nem ide való...

    Itthon pedig várjuk a Hitelminősítők és az IMF állásfoglalását... AZ EB már megküldte a vélemyénét...

    Köszönöm a válaszokat!

    Üdvözlettel,
    Forcag

    ReplyDelete
  13. rchrd.....en semmilyen haromszoget nem latok otp nel...mondhatjuk hogy nyolcsdik napja lefele trendel tehat eselye sem volt haromszogelni...esetleg kepet dobhatnal..charlie..

    ReplyDelete
  14. Elképzelés törik a másfél hónappal ez előtti low törésével hatiban, talán 14800 volt. Otp 2700 alatt

    Ma nem várok új aljat, ha bejön szétszedem kis tf-n.

    ReplyDelete
  15. üdv forcag

    A nagy ábrám még fen van, ha 16450-ről nem fordulunk le és nem zárunk 15500 alá 2-3 napon belül akkor törlöm a verzióm. Most lacikával egyet értek én is 4. hullámnak nézem ez pont klaffol a 5/3/4-el, ha AD verzió él akkor 5/5/4-es és a cél ár 15600 körül.

    TWER

    ReplyDelete
  16. twer.....ez nem lehet 4.hullam mert akkor a 2. egy haromszog volt ami nem megengedett..charlie..

    ReplyDelete
  17. veszik a hatit mint a cukrot, esély sincs hogy kicsit lejjebb lehessen venni.

    ReplyDelete
  18. nyugsi lehet ma amcsiknal...olasz 10eves visszament a kritikus 7% ala,megvan az uj gorog miniszterelnok..cisco jot jelentett..charlie..

    ReplyDelete
  19. Srácok dupla zz lefelé, az nem kettes hanem egy hsz x poziban, akkor kész lefelé a szerkezet a célár ideális fibo szinten

    ReplyDelete
  20. C hullámban vagyunk, annak első hullámában. Lesz lehetőség venni, de már nem ilyen áron, de az nem baj.
    Ha intenzíven megyünk felfelé, lehet a 2. nem lesz mély retrace, illetve teljes C akár egy ED is lehet, én most az elsőnek adnék esélyt OTP-ben, mert ott nagyon összetett volt intermediate A.

    ad

    ReplyDelete
  21. A fenti a legnagyobb esélyes verzió szerintem.

    ReplyDelete
  22. üdv

    Én nem vagyok benne biztos lesz itt még egy erősebb lefele kör is, idősík ezt mutatja 1 hete tart a lefele menet, 7 hét volt az emelkedés ez azt hiszem mindent el mond.

    TWER

    ReplyDelete
  23. szia charlie,

    nem tudok képet dobni, a kicsi már elindult felfelé az általam vízionált csúcsból, ami 2930 volt.
    de látok olyat is, mintha 3270-től elindult hullám lehetne 5 hullám, aminek a 4. hulláma hsz

    legyetek velem türelmesek, próbálkozom :D

    ReplyDelete
  24. üdv

    Most látom érkezik a 16450 magasságába ha le fordul gem over.

    ReplyDelete
  25. Kereskedési ötlet: eladás: 5920 pont, célár: 5800 pont, veszteségvágás: 5950 pont, hozam/kockázat arány: 120 pont (2%)/30 pont (0,5%)=4

    Ras

    ReplyDelete
  26. Ez lemaradt.....
    Dax futures: ennyi volt a rali, eladást nyitottunk

    ReplyDelete
  27. üdv Ras

    Megléptem, csak az első körbe nem szálltam ki, remélem a 2. kör is le megy 5800 alá.

    TWER

    ReplyDelete
  28. Sziasztok!
    3 hullám jött fel!
    Ez lehetett a B/c/4 vagy a 5/3/4?
    Mehetünk még egyet le ha minden igaz alj alá!?

    Naitssz

    ReplyDelete
  29. Ha minden jól megy OTP 2920-ig le, ott fordulat felfelé. (elképzelés)

    ReplyDelete
  30. szia Naitssz!

    OTP vagy hati, vagy bux?

    ad

    ReplyDelete
  31. Szia Ad!
    Mindháromban 3 hullám jött fel!

    Naitssz

    ReplyDelete
  32. én kis tf-n látom a lehetőséget az 5-re :o)

    ReplyDelete
  33. Nem értem mire gondolsz most!
    1-4 mind a háromban belelóg!

    Megosztod mire gondolsz? ;)

    Naitssz

    ReplyDelete
  34. ha a következő körben átviszi (holnap ?) a 16.400-et a hati, akkor működhet is az általam említett verzió

    ReplyDelete
  35. csak neked emailban, ha összejön kiteszem, addig csak egy elképzelés

    ReplyDelete
  36. közben OTP 2920-ra irányba l, kíváncsi vagyok megfordul e a környékén...

    ReplyDelete
  37. OK! :)
    ...de még lefelé várnám! megy is! :)

    Naitssz

    ReplyDelete
  38. meglátjuk, szerintem nagyobb eséllyel megvolt a mélypont, de ez kicsit érzelmi alapon mondom

    Az előbbi számításnál kihagytam egy alapelvet, nem is jött össze, a kérdés 2880-2890 környéke fogja e...

    ReplyDelete
  39. SP-nek szerintem még van egy köre lefelé 1220 környékén gondolom a fordulatot, amíg amerika lefelé megy mi is követni fogjuk

    ReplyDelete
  40. Hogy jönnek ezek le bux, hati, otp! Most is az a bizonyos 9-es hullám lesz le?
    Jól emlékszem? 9?

    Naitssz

    ReplyDelete
  41. Fibo szintek szerint rendben van, duplát néztem első körben, meg egy nagy fibo szintet, ott rontottam, de a tripla minden szinten stimmel(het)

    ReplyDelete
  42. érdemes az első lefelé hullámba belenézni, mert szvsz ott bújt el az első ZZ, első hulláma (a) kicsi lehetett

    ReplyDelete
  43. de lehet rosszul számozom, kicsi a tf és lemegyünk a korábbi aljhoz a tripla ZZ-vel...

    ReplyDelete
  44. forint eur relációban megvan a 315, az 5. hullámot 315-320 közé vártam...

    ReplyDelete
  45. Megnéztem!
    Kicsi tf! hati , bux esélyes amire gondolsz, de az otp nekem még mehet egy új aljat! az nem jön ki sehogy!
    Naitssz

    ReplyDelete
  46. OTP-t nézem, onnan következtetek, benne van, csak az első lefelé tartó hulláma zizis, bele lehet kavarodni, 2850 környékre fogja, akkor rendben lehet.

    ReplyDelete
  47. átküldtem, közben fordult is, az első a hullám okozza a gondot, mert a belső szerkezet bezavar, ha csak gy ránézzel

    ReplyDelete
  48. Köszi! :)
    Nagyon bogarászom nézem mi lesz lehet!

    Naitssz

    ReplyDelete
  49. alászúrt, ezt majd csak akkor fogjuk tudni értékelni, amikor már egy idő eltelt és láttuk, hogy mozgott a piac utána

    ReplyDelete
  50. Az A hullám esetében láttam ilyent, nagyon hasonlatos a mostani történet, ott is alászúrt.
    A 3. hullámot nézd meg..., magyar piac..

    ReplyDelete
  51. Érdekes, hogy kt mínusz, otp új aljon, bux fent!

    Naitssz

    ReplyDelete
  52. más hullám, kint még kell egy lefele szerintem a fordulathoz, nálunk meg szvsz láttuk, DE ehhez megerősítés kell

    ReplyDelete
  53. AD!

    KBC Egon elliothoz mit szólsz? célára 1800...

    Nagyon kíváncsian várom a mai írást!!!
    Érdekes, hogy a többi blue nem tartott ma OTP-vel...

    TWER, szépen fordult hati 450 alól... ez biztató.. viszont nem ment mai új aljra...

    Szép Estét!

    ReplyDelete
  54. Ad!
    Nem tudom mi lehet itt még, de most így szerintem meglett otp hati és bux is! :)
    -kép később!-

    Szia!
    Nem értem Egon-t, hogy miért nem a csúcstól számol lefelé, ha jól megnézitek otp!
    Szerintetek?
    Sok jó meglátása van csak sokan türelmetlenek vele szemben!
    Ő is írja, hogy most két irányba is mehet a piac!

    Most mennem kell!

    Naitssz

    ReplyDelete
  55. Szia Névtelen, bocs nem tudom ki vagy!

    Egon egy nagyon jó szakember, sokáig olvastam, mostanában már nem teszem, mert elveszteném a függetlenségem az elemzés kapcsán. Elliott ismerete Egonnak jó, de valakiktől azt hallottam, hogy nem elég mély, az eggyel magasabb rendű lefelé tartó hullámok vonatkozásában vannak gyengéi, de én nem tudom megítélni. Szerintem az OTP 1800-as célára az alapszabályoknak megfelel, de a szabályozó elveknek nem, ez nincs a könyvben sem benne, pedig az elemzés hatékonyságát nagymértékben növeli....
    Később megnézem, ha lesz időm.

    ad

    ReplyDelete
  56. Egon:

    Szerintem hsz van a 2. poziban, nem lehet, azaz az negyedik. Ennek ellenére lesz 1.800, de szerintem előtte lesz egy emelkedés..

    Lefelé szerintem nem C hullám jön, hanem egy primary első hullám, aminek most a második hullámát látjuk, mert Bear piac van, nem egy Bull piac korrekciója.

    ad

    ReplyDelete
  57. Sziasztok!
    Itt vannak a képek!
    Otp bejött ahogy gondoltam eddig B/c 5 hullám, de még így is mehet lejjebb, a hosszától is függ a fibo majd mutatja vagy már lehet Fordulhatott a mai aljon!

    http://www.kepfeltoltes.hu/view/111110/OTP5_1110_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Bux lehet meg volt az alj sima 1-2-3-4-5, de akkor más a számozás pl egy X!
    így még elvileg mehet lejjebb és ott is akár meglehet a 15600!
    Persze ma nagyon húzták fel hatit bux-t meg furcsa volt az esés a kép szerinti 4-től mai csúcstól (inkább korrekciós szerkezetű)!

    http://www.kepfeltoltes.hu/view/111110/BUX11125_1110_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Ad! Én így gondoltam ma az otp esetében bux, hati meg csalós!

    Naitssz

    ReplyDelete
  58. :o)

    A holnapi mozgás talán eldönti kinek van igaza. A jó hír, hogy mindkettőnknél jön a fordulat (hamarosan)

    Az én számozásom a mai lefelé menetet már korrekcióként tünteti fel, ha bejön felrakom.

    Ad

    ReplyDelete