Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 1 July 2011

Piaci gyors

Csak kapkodom a fejem a sok bejegyzésen:o)

Srácok, ha valaki bevállalja, hogy ír egy részletes összefoglalót a CHF certiről szívesen felrakom, úgy látom sláger téma lett :o)

SP célár szerintem 1333 körül, onnan éles lefordulást várok.

Bux, szabályszegés olyan módon, amit nem igazán tudok, vagy akarok honorálni, lehet, hogy egy LD lesz a nagy kép, vagy 3-3-5 szerkezet, ami annyit jelent, hogy új low lehet.

MOL, úgy látom a várt nagy fordulat nem jön be, ennek ellenére lesz egy emelkedés 21.700 fölé, így első ránézésre

OTP durva ez a csúzli, nem mertem longolni 5.700 környékén, pedig nagyon gondolkoztam rajta, rossz előérzetem volt, tévedtem. Ez impulse hullámnak tűnik még mindig, ezek szerint nem láttuk a csúcsot. Örülök viszont a változásnak, mert ez segítheti a 6.800 körüli ár elérését, 6.800-as árhoz 6.091 körüli megálló kellene, nyilván ha magasabb lesz, akkor a célár is az lehet (7400 fölé szeretnénk?) Ez csak gyorsszámolás volt!!!

7 comments:

  1. Üdv Ad!
    Ha a MOL emelkedik még 800 pontot és az otp -nél is lesz új csúcs, akkor az miért nem fogja szárnyra kelteni a buxot?
    imi-boy

    ReplyDelete
  2. Szia Imi-boy!

    A LD-be sok minden belefér, új csúcsok is! Talán ma kapunk valami megerősítő adatot.

    Mondtam már, hogy mennyire nem szeretem a többszintű korrekciót, ott nagyon nehéz jót mondani....

    ad

    ReplyDelete
  3. A CHF certire azért figyeltem fel, mert olvastam a hétvégi elemzésed, azután néztem a certi árát, 5 nap alatt 150%-ot csinált! 59ről 148ra! Most ideje lenne fordulni és fordítva is teljesíteni legalább 100%-ot, az általad említett 224 körüli CHF árrral!
    imi-boy

    ReplyDelete
  4. Nagyjából tudom mit jelent, de nem foglalkoztam a témával. Látok benne perspektívát, illetve láttam azt - még nem tudtam minden megjegyzést végigolvasni - hogy másokat is érdekel. Már gondolkozom a CHF elemzés megoldásán napinál kisebb timeframe esetén, gondoltam a kettő jó lehet nekem is, másoknak is :o)

    ReplyDelete
  5. én pénteken kezdtem el foglalkozni vele, nem is tudtam, hogy a randomnál van ilyen, aztán kicsibe kötögettem dax certit, chf certit, max befektetési összeg 260 ezer ft volt, 3 trade hozott 17000 ft-t. Most van 300 darab CHF longom 313ról.a heti hati long termés egyenlőre kb. 0-ban, rossz belépőkkel.
    imi-boy

    ReplyDelete
  6. üdv AD

    Ez a mai délután szerintem szemfény vesztés volt ilyen gyenge forgalommal nem igazán jut messzire ha ez a nagy hammer kalapács esetleg lent lenne talán mivel a csatorna tetején van nem sok jót jelez előre. Főleg ha hétfőre a nemzetközi idexek is beszakadnak. Én még mindig azt mondom lesz egy új low, nem tudom miért ez megérzés, te sem látod most tisztán de szeretném ha azért valamit mondanál.

    TWER

    ReplyDelete
  7. SP 1340-en! Mennyire nem normálisak! Sietnek megvenni mindent, mert hétfőn zárva lesznek! Kedden meg azért vesznek meg mindent, mert nagyon kipihentek lesznek. Talán mégis jó lesz a longom! Áprilisban hol volt ilyen SP értéknél a hati? 25000, most is elmehetne addig! De mire megindul, kint megfordulnak!
    Kíváncsi leszek a hétfőre!
    A CHF longom 313-ról tartom, 215,5nél nyitottam, most 214,5.
    Kellemes hétvégét mindenkinek!
    Pihenjétek ki magatokat hétfőre! Ma ismét jól termeltünk beírásokkal. Ad is örült neki.
    Jó éjt!
    imi-boy
    Bocs a szófosásért!!!!:-))

    ReplyDelete