Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 15 June 2011

Bux1112 várakozás

Szó szerint, amíg a piac nem megy ki a 23.500-23.720 sávból, addig nem keletkezik új adat, ami segítené az elemzést.Támaszok: 23.500, 23.550, ellenállások 23.650, 23.720, 23.800. 

Több lehetőség van:
1) tart a korrekció, valamilyen komplex korrekciós szerkezetet látunk (pl.: a-b-c-x-a-b-c-x-a-b-c)
2) Vége a korrekciónak, tegnap az utolsó felfelé menő nagy 5. hullám 1-2-1-2 alhullámait láttuk, ebben az esetben az elmúlt napokénál magasabb forgalommal emelkedésnek kellene kezdődnie
3) valami más

A magam részéről még mindig várok egy új csúcsot 23.900 környékén, vagy felette.

31 comments:

  1. üdv AD

    23690-730 KÖZÖTT NYITOTT SHOTOK ZÁRVA 530-ON. Fel megyünk 900ig mert akkor nyitom a longot.

    TWER

    ReplyDelete
  2. Megjegyzés

    Igen negatív lett a hangulat ma reggelre, lehet még ettől függetlenül az amcsik egy keveset mennek fel délután az SP 1301IG ÉS MI IS KI TÖRÜNK VELE EGYÜTT ÉS MEG LESZ 23900 IS. Ha esés lesz megyünk velük 22900-ig min.

    TWER

    ReplyDelete
  3. Szia Twer!

    Én még mindig azt mondom a kivárásra kell alapozni, nem nyitnék longot, de shortot sem indítanék. Nem írtam lefelé támasz lehet 400 és 450 is, úgy látszik, mintha most ez fogná. Az 5. impulse indulását el kell vetni, azaz még mindig valamit korrekciózunk....

    ad

    ReplyDelete
  4. üdv AD

    Tegnap írtam a fej-váll alakzatot célár 480 teljesült, van egy háromszög ott a cél ár 450 körül úgy néz ki ez meg van akár mehet föl is.
    Persze ezt az itt lévő ábrákból számoltam megint nem használok markerset, azóta megint nincs bukóm, jobb nekem hagyományos kockás papír.
    TWER

    ReplyDelete
  5. Szia Twer!

    Elliott is azt használta :o)

    Meglátjuk mi lesz, esélyes, hogy tripla kombináció, azaz lesz még benne szívatás...
    Én kivárok.

    ad

    ReplyDelete
  6. Na megvolt a réssel való nyitás - lefelé. Mi ez, ha a 900-as tézis negációja?

    Lupek

    ReplyDelete
  7. MOLNÁL IS A RÉS BE TÖLTVE JÖHET BUX RÉS BETÖLTÉSE.

    ReplyDelete
  8. AD, ez a mondatod nem ellentmondásos?: "Vége a korrekciónak, tegnap az utolsó felfelé menő nagy 5. hullám 1-2-1-2 alhullámait láttuk, ebben az esetben az elmúlt napokénál magasabb forgalommal emelkedésnek kellene kezdődnie."

    Tehát felfelé ment az 5. hullám, majd jön egy fordulat - megint felfelé?

    Lupek

    ReplyDelete
  9. Csak azt érteném, miért ütik ennyire a MOL-t.

    Lupek

    ReplyDelete
  10. Szia Lupek!A Credit Suisse leminősítette a MOL-t, mely erre több mint két és fél százalékot zuhant (-2,77%). A svájci bankház szerint a magyar olajtársaság nem lesz képes teljesíteni az idei évre vonatkozó termelési célszámait.Ras

    ReplyDelete
  11. Szia Lupek!

    Abban a verzióban kellett volna látni 3. hullámot felfelé, de nem ez következett.

    ad

    ReplyDelete
  12. Sziasztok!
    Ad! nem jött még el a short nyitás ideje?
    imi-boy

    ReplyDelete
  13. MINDENKINEK ÜDV aki hisz az alakzatoknak.

    A MOL, OTP, FEL-VÁLL LETÖRTEK HA A MOL NEM ZÁR 22500FÖLÉ TOVÁBBI ESÉS AZ ALSÓ RÉSIG LEET BE IS TÖLTI MERT SZÜK CÉLÁR 21800, OTP CÉLÁR 5700. AD VÉLEMÉNYE MOST ÉS MINDENKI-É FONTOS LENNE.

    TWER

    ReplyDelete
  14. boy

    Már le késtünk innen ha fordulat lesz az már északi hullám.

    TWER

    ReplyDelete
  15. Üdv Twer!
    Mol célárral egyetértek, résig biztosan le fog menni. Nekem már nagyon viszket a tenyerem a hati shortra. Meg kell várni, hogy ma 400 alá zár?
    imi-boy

    ReplyDelete
  16. Twer! ha mindent lejjebb várunk, akkor a hatinak is le kell mennie!
    imi-boy

    ReplyDelete
  17. Imi-boy, örök dilemma, hogy vállalsz-e kockázatot, vagy sem, egy (túl)korai pozi felvételével. Ha nem, addigra már lehet, hogy lezajlott a lényeg...

    Én a részemről csak azt sajnálom, hogy bár benn volt a long zárásom 800-on, nem teljesült, és nem adtam oda 750 többször is, amikor tehettem volna. Most zártam a longot bukóban, és átfordultam egyből sortba, mert szerintem, ha már kiléptünk a sávból, semmi sincs, ami megtartsa a buxot rövid távon. Görög para, MOL para, amerikai para, frank para...

    Lupek

    ReplyDelete
  18. ÜDV BOY
    Én reggel zártam a shortokat 530-on 40 konto 690-730 nyitottam azt gondoltam max a 450.480 megfogja, pedig írtam ADnak nézze meg nem-e ez még a B HULLÁM ÉS ÉN SZERINTEM AZ LESZ HA 280-300 KÖRÜL FORDUL DE CSAK C hullámmal volt mindig ha itt fordul ez lesz még csak a FELFELE C FŐLEG HA AMCSIKNÁL MA EGY BARBA TRÜK LESZ ÉS ISMÉT ARASZOLNAK FÖL 1301-11 MAXIG. AKKOR MI IS MEGYÜNK VELÜK 23900 FÖLÉ ÉS UTÁNNA LESZNEK BE TÖLTVE A RÉSEK.

    TWER

    ReplyDelete
  19. gratulálok Twer short nyerődhöz, én nem léptem meg. tegnap nyitottam 600on longot, de tegnap 580on záróban zártam. szerencsére csak kicsi bukó volt.szerintem a 400 elesésével, megnyilt lefelé az út.
    imi-boy

    ReplyDelete
  20. HOL VAN AD

    MOST INKÁBB ÉN VÁRNÉK MÉG AD MEG NEM NÉZI, HOGY EZ ESETLEG NEM E A B HULLÁM PEDIG MÁR A MÚLT HÉTEN ÍRTAM NEKI NÉZZE MEG BOY HA 22700-23800 AZ 1100PONT 238000-700PONT=23100 LEHET A FORDULAT ÉS LESZ INNEN INDUL A C.

    TWER

    ReplyDelete
  21. KÖSZ DE MÉRGES VAGYOK TARTANI KELLET VOLNA, TEGNAP NEM OLVASTÁTOK LUPEKNEK IS SZÓL HOGY FEJ-VÁLL NYAKVONALAT TEXTELTE REGGELRŐL ÍRTAM ÉS ÁLTALÁBA A BUXNÁL EZEK AZ ALAKZATOK MŰKÖDNEK.

    TWER

    ReplyDelete
  22. Nekem tegnap nem sok időm volt olvasni, dolgoznom kellett.
    imi-boy

    ReplyDelete
  23. TWER, lehet, hogy leírtad a fej-nyak-váll vonalat, de azt nem, hogy ebből szerinted mi következik konkrétan az adott pillanatban.

    Lupek

    ReplyDelete
  24. Lupek őszintén szerinted mi következhet?

    ReplyDelete
  25. Más: használja valaki közületek a Zaner-féle kereskedési rendszert?

    Én belenéztem a demo verzióba, de elég bonyolultnak és áttekinthetetlennek találtam.

    Akkor már ezerszer jobb és könnyebb a Plus500 trader, ha valaki ismeri.

    Lupek

    ReplyDelete
  26. Passz, ez attól függ, hogy éppen hol vagyunk az alakzatban. Most pl. nagy bukóra tippelnék. Kérdés, hogy ez a kő hol áll meg? 22700?

    Lupek

    ReplyDelete
  27. SP-re ki fogad, hogy megáll 1260-nál, vagy leesik 1220-ig, ahogy Cimballi a videójában véli?

    Lupek

    ReplyDelete
  28. Nem tudom ki figyelt hogy írtam a B hullámot mondtam fordulat kb. 23180-220 lehet meg volt.

    ReplyDelete
  29. 380-ig esetleg a 4. hullám innen indul az 5 23100-200

    ReplyDelete
  30. Húha, mi volt itt délután, csak nézek ki a fejemből.

    Twer által említett B hullám verzió működhet, írtam korábban , hogy ez is lehet valami sideways jellegű hullám. Remélem sikerül ma Markers elé kerülnöm és mondani valamit! (nehéz lesz)

    ad

    ReplyDelete
  31. LUPEK

    "AZ ŐSZINTÉN MI KÖVETKEZHET" NEM ÉN ÍRTAM NEM TUDOM AKI ÍRTA MIÉRT NEM VÁLLALJA FÖL.

    TWER

    ReplyDelete