Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 16 June 2011

Bux1112 várakozás - csütörtök

A tegnapi nap egyértelműen lefordult az index, kiesett a korábbi zónából. Ennek két oka lehet, az egyik a Twer által is említett verzió, a másik, hogy megkezdődött az 5. hullám. A csökkenést a MOL árfolyamának változása okozta, érdekes, hogy az Elliottos szerkezet készen állt, megjött a hír és elindult a papír a várt zónába.

MOL napos chart:


A tegnapi esésnek impulsive jellege volt, a forgalom megnőtt, lehetséges, hogy a lefelé tartó 5. hullám 3. alhullámát láttuk. Ha ma oldalazás jön, akkor az ábrán látható területre mehet vissza az index, azonban nem tudom egyértelműen kijelenteni, hogy az esés befejeződött, mert a jelenlegi szerkezetekből óráson számolt célár, nem egyezik meg a napos célár várakozásaival, lehet, hogy csak a a 3. megnyúlt hullám 3. alhullámát látjuk(?!)

Bux1112 órás chart:


Bux1112 napos chart:



Várakozás: A több lehetőség közül jelenleg a nagyobb esélyt, annak adom, hogy a mai nap oldalazás és egy kicsi korrekció lesz (23.480-ig), majd a korrekció végével folytatódhat az esés.
(Nem töltöttem el elég időt az elemzéssel, nem tudom határozottan kijelenteni, hogy az 5. hullámot látjuk lefelé és nem egy korrekciós hullámot)

43 comments:

  1. Üdv mindenkinek! (illetve aki van)
    De hisz nincs is itt senki! Vett valaki longot nyitóban? Én nem mertem! Szerintem me lesz egy kis felkorrekció 23300ig, aztán holnap megint zúzda!
    imi-boy

    ReplyDelete
  2. Sziasztok!
    rajzoltam kockás lap! :)
    5. hullám még nem teljesült!
    23080-ig le kellene még mennie vagy persze alá!

    23232 3. hullám
    abc fel 23387
    1.23291
    2.23340
    3.23080
    4.23265-tel most teljesült!
    5.23265- le min 23080

    Naitssz

    ReplyDelete
  3. egy gyors kép, mert mindjárt mennem kell!

    http://www.kepfeltoltes.hu/view/110616/BUX11125_5_perc_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    naitssz!

    ReplyDelete
  4. Sziasztok!

    A múlt héten felkerült egy teló grafikon is... az ár most kb. ott jár ahol érdemes lehet csipegetni.. ha tényleg a 4. hullámot csinálja akkor még 58x-ig jó lehet...?!?
    csabesz

    ReplyDelete
  5. Sziasztok!

    Ábra nélkül:

    Vélhetően 23.080 a megnyúlt harmadik (nagy) 5. hulláma lehetett, most a nagy 4. hullámban lehetünk, így már klappolhat a napos ábrával a kép. Azaz fog még lejjebb menni a korrekció után, illetve a feltett célár zónának lejjebb kell kerülni, sajnos program nélkül nem tudom most megtenni.

    ad

    ReplyDelete
  6. Üdv Ad!

    Akkor ha a céár zóna lejjebb kerül, akkor meglehet a 224xx-nél lévő rés betöltése?
    köszi
    imi-boy

    ReplyDelete
  7. Elvileg ez a lenti szint lenne a nagy B az A már rég megvolt!
    Én most kicsiben nézem, mert innentől bárhol fordulhat, de persze bemehet 22710 alá is akár!
    Sajnos sietek nincs időm nagyban számolni!

    Naitssz

    ReplyDelete
  8. Sziasztok!

    Pontatlan voltam, egyenlőre csak az órás ábrán gondoltam, ami a mai napra szóló emelkedésre vonatkozott!
    ad

    ReplyDelete
  9. üdv

    Én egy momentumos esésre látok most lehetőséget, még pedig 21300körüli célárral. MIVEL AZ OTP, MOL IS KISZAKADT A FEJ-VÁLL ALAKZATBÓL MOL CÉL ÁR 20000, OTP5600 EZZEL MEG IS VAN A FENT EMLÍTETT CÉLÁR, EZT MÁR EMLÍTETTEM A MÚLT HÉTEN IS.

    TWER

    ReplyDelete
  10. csabesz itt a telko chart de.....zavaro hogy a 4.hullam nem lecsorgos volt hanem volt alatta forgalom es eleg impulziv volt...ha ezek utan is hiszel az 5.hullam eljoveteleben akkor szigoruan stop ha az oras gyertya 547ala zar..mondjuk nem tul nagy a kockazat..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/110610/MTELEKOM60_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  11. üdv AD

    KIFEJTENÉD MIRE GONDOLTÁL MERT SZERINTEM BOY SEM ÉRTI.

    ReplyDelete
  12. Azt hiszem én megértettem, az órás ábrán a felkorrekció 23480ig megy kb. azonben ez most változott, alacsonyabbra került, ez lehetett a 23265ös mai csúcs? persze nem biztos ad is erre gondolt.:-)
    imi-boy

    ReplyDelete
  13. analogiak harca celkeresztben:)...koltoi kerdes,vaj'h melyiket valasszam?
    http://kepfeltoltes.hu/110606/BUX60analogia_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    http://kepfeltoltes.hu/110606/BUX60analogia2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    ..charlie..

    ReplyDelete
  14. talan igy gondolja ad...hati 15percesen..
    http://kepfeltoltes.hu/110616/BUX111215hhhhh_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  15. üdv

    EGYRE ERŐSEBB A MEG GYŐZŐDÉSEM HOGY EZ A B hullám tegnap írtam a célárat 23100-200 között ha ez a 3. hullám lenne most nagyon impulzívnek kellene lenni. Most jön majd az AD által korábban említett verzíó a 23900 as cél ár és onnan le 5 hullába 21000-g.

    TWER

    ReplyDelete
  16. TWER,
    Akkor most melyik? Elöbb azt írtad lefelé, most azt hogy fel????
    üdv
    IC

    ReplyDelete
  17. BOCS IC

    NEM TETTEM HOZZÁ AZ ELŐBB HA EZ TELJESÜL ABBAN AZ ESETBE, EGY DOLOG SZERINTEM EGY CSONKA C LESZ AMI CSUPÁN 23550 MAX 700 CÉLÁRAT ÉRI EL AZ LŐBB CSAK AZ AD CÉLÁRAT AZÉRT ÍRTAM HOGY ÉSZAKNAK MEGYÜNK. HA GONDOLOD DÉLUTÁN KIFEJTEM EZT A VÉLEMÉNYT. DE TE HOGY LÁTOD AZ ESÉSNEK MOMENTUMOSABBNAK KELLENE LENNI. HA MAI NAPI GYERTYA IS ÍGY MARAD FORDULAT JELZŐ.

    TWER

    ReplyDelete
  18. A buxban jelenleg megjelent egy szökési rés.
    Lehet hogy végül kimerülési lesz, de jelenleg szökési. Szerintem ezt figyelembe kell venni vagy rosszul látom? + chf erősödik.
    üdv
    IC

    ReplyDelete
  19. szia Twer....eleg impulziv ez foleg nagy5.hullamon belul...lehet igazad van de mol-otp paros eleg hulla hozza,nelkuluk meg nem megy....persze a gorog szappanopera akarmilyen befejezese es/vagy az amcsi adossag plafon emelese ugyeben megegyezes(kozelitenek a felek)csodakra lennenek kepesek...akkor szerintem nem allitana meg hatit 23900 inkabb az analogia 1 valosulhatna meg ..charlie..

    ReplyDelete
  20. TWER,
    Véleményem szerint ez piacszakadás. Nem csak nálunk, mindenhol.
    IC

    ReplyDelete
  21. Szerintem i s felesleges a Buxot elemezgetni. Az SP-t kell nézni, ott mutatják az irányt.

    Lupek

    ReplyDelete
  22. Sziasztok!

    Bocsánat, mint látjátok az elmúlt két napban nem tudom úgy figyelni a piacot, mint korábban...

    Igen, Imi-boynak igaza van 23.265, akár lehetett is és nem megy fel 23.480-g, de ábrát nem látok!

    Twer!
    Nagyon bejöttek a hozzászólásaid, én figyelem, még akkor is ha nem mindig reagálok!

    ad

    ReplyDelete
  23. Ezzel tökéletesen egyet értek LUpek de mi van ha AZ SP MA VAGY HOLNAP EGY ERŐTELJES 4. HULLÁMOT CSINÁL ÉSZAKNAK MERT EZ MÉG HIÁNYZIK ÁM EGÉSZEN 1311-IG VIHETI ÉS UTÁNNA JÖN CSAK AZ 1230-AS MÉLY PONT?

    TWER

    ReplyDelete
  24. Twer, ha most elszakadunk egy pillanatra az (Elliott) teoriáktól, és a valóságot nézzük, akkor mi oka lenne az SP-nek felmennie 1311-ig, amikor egész 1255-ig zuhant? Ez már több lenne, mint egy felfelé korrekció. Érzésem szerint, ami tehát csak egy érzés, az 1280 áthághatatlan akadályként néz ki. Főleg, ha hozzáadjuk a legújabb ír parát a görögökhöz...

    Lupek

    ReplyDelete
  25. Nem szeretnék más tollával ékeskedni, én csak értelmeztem Ad írását, de a 23265-öt Naitssz beírásából vettem!
    imi-boy

    ReplyDelete
  26. Sziasztok!

    Milyen hamar elfelejtettétek, hogy napokig a Bux ellentétes irányba mozgott az SP-vel!
    Bux esetében a Bux grafikont kell nézni, SP esetében az SP-t.

    A globális hangulat esetében érdemes csak a piacokat összehasonlítani, jelenleg amerikát a hitelfelvételi stop, a fizetésképtelenség esélye (nyilván a kongresszus megoldja), a leminősítés rémképe súlytja...

    ad

    ReplyDelete
  27. Bocsánat, nem tudtam minden bejegyzést végigolvasni, valahol a nagy esés 38%-os retracet kell kiszámolni, ott lehet a felső határ.

    ad

    ReplyDelete
  28. Nem raktam fel CHF célt, csak a 4. hullámra anno, valahol az 5. vége felé megyünk 228-230 között lehet a vége.

    ad

    ReplyDelete
  29. Ma vonták a CHF-es lakáshitelemet, eddig a legdurvább volt! Az eredeti törlesztő összeg +40%!!!
    imi-boy

    ReplyDelete
  30. Megvolt a jó adatokra történő kis felhúzás, mehetünk tovább le!
    imi-boy

    ReplyDelete
  31. kinai allamfo jovo heten europaba latogat...pletyka kering a piacokon hogy egyfajta ""bail-out"" johet szoba...ha ez igy lesz az majd jo urugy lehet egy durva pattincsra...charlie..

    ReplyDelete
  32. Most megyünk le fele vagy itt gyökeret ver az index.

    kappa

    ReplyDelete
  33. Szia Imi-boy!

    Sajnálom, mert szerintem ez még csak a kezdet...

    A lakáshiteled költsége két tétel növeli:
    1) CHF árfolyama
    2) A bankod refinanszírozási költsége, lefordítva a normál kamat + CDS felár (országé, adott banké)

    Szerintem ez a második is jelentősen emelkedni fog...

    ad

    ReplyDelete
  34. Szia Kappa!

    Üdv. a csapatban.
    Este/reggel felteszem az elemzést. Elméletileg kell még lefelé mennünk!

    ad

    ReplyDelete
  35. AD, a Bux az utóbbi hetekben nem ellentétesen mozgott az SP-vel, hanem csak out of sync üzemmódban. Én nem nevezném mozgásnak ugyanis az 500-700 közötti vergődést, kis kiszúrásokkal. Úgyhogy ezt nem tekinteném mérvadónak. Szóval, amikor az SP esik 10 %-ot, senki se longoljon a Buxra! :-)

    Lupek

    ReplyDelete
  36. Szia Lupek!

    A véleményeddel nem akarok vitatkozni.

    Én máshogy látom a piacot, de ez nyilván az én megközelítésem miatt van.

    A 10% esés a globális helyzetkép verzióra vonatkozik, abban hasonló lehet a szitu.

    Ad

    ReplyDelete
  37. Sziasztok mindenkinek, helló ad!
    Én is új vagyok, mármint itt, mert ad-dal már emailezünk jó ideje, de könnyebb neki is, ha itt beszélgetünk.
    Már régóta olvasgatok ide, csak eddig csak csöndben, meg ad-tól vettem magánórákat. Szóval kezdő, de lelkes. Mindenki véleménye fontos és nincs egymás bántása, úgyhogy csatlakoznék, ha nem gond.
    csibus (Erika)

    ReplyDelete
  38. Ezt a mindenki véleménye fontos kezdetűt úgy értettem, hogy itt ezt tapasztaltam és ez hozta meg a kedvemet, hogy aktív legyek én is.

    ReplyDelete
  39. Szia Csibus!

    Üdv. Itt is!

    ad

    ReplyDelete
  40. Sziasztok!
    Nem jött még össze a 23080 alatti 5. hullám!
    Shortom nagyon picit, de jól van! Ilyen chf mellett reggel réssel le kellene nyitni! A tavalyi totális csúcsot nem haladta még meg!
    A mai kép számokkal! Az összekötő alakzatra nem számoltam, de még így is belefér! 23291-et nem sértette! Így is tudják csűrni-csavarni!

    http://www.kepfeltoltes.hu/view/110616/BUX11125_5perc_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    A másik kép az eddig eltelt korrekció számozása lehet 15 percesen az én meglátásom szerint most!

    http://www.kepfeltoltes.hu/view/110616/BUX111215_15_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Naitssz

    ReplyDelete
  41. Szia Naitssz!

    Az elgondolásod érdekes, ez a tartalék, sideways verzióm! (15 perces chart)

    ad

    ReplyDelete
  42. Ad valami ilyen hasonló verziót láttam nálad is persze más számozás összekötő szakaszokkal!
    Egy kicsit fordítottabbat!
    Ez a másik oldala, de ez is él még!
    Kicsit egyszerűsítettem persze, de jó lenne akár ha lementenétek és más is belefirkantaná (paint-tel) a gondolatait!
    Örömmel veszem az észrevételeket, mert szvsz így tanulunk egymástól!

    Jó éjt!

    Naitssz

    ReplyDelete
  43. üdv NAITSSZ

    EZ MIND SZÉP AMIT FELVÁZOLTÁL DE EZ CSAK AZ UTOLSÓ EMELKEDŐ SZAKASZ KORREKCIÓJÁT TAKARJA, AKKOR HOL VAN A MÁRCIUS KÖZEPÉTŐL TARTÓ SZAKASZ ÉS ÉN SZERINTEM A NOV, VÉGÉTŐL TARTÓ SZAKASZ KORREKCIÓJA KELL HOGY JÖJJÖN ÉS AZ JÓVAL MÉLYEBB CÉL ÁR.

    TWER

    ReplyDelete