Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Sunday 5 June 2011

Bux1112 folytatás


Várakozás: Még tartom a másfél hete felrakott ábrát, mert nem tudom, azt mondani, hogy láttuk a tetőt 23.800-nál. Amíg a piac mást nem mutat, addig arra számítok, hogy legalább egy felszúrás erejéig, de sokkal inkább - óráson - egy belezárásig, 23.900-24.000 közé érkezik. (ha túl menne rajta, akkor a felső kék vonal alá 24.400-ig elmehet - ennek kicsi esélyt adok)

A célár után lefordulás, pontos szerkezetet nem tudok mondani, de nagyobb eséllyel a korábbi lokális csúcs alá (esetleg két lépésben - nagy kék 4. hullám sideways formációban), majd - és itt a lényeg (!) - egyre valószínűbbnek tartom, hogy egy meglehetősen bull piac következhet. Jelenlegi elképzelésem szerint szörnyű gyors emelkedéssel. Időnek kell eltelnie, most azt mondanám 26.000 fölé érkezhet a csúcs. Lefordítva, a korábbi - tavalyi - csúcs fölé, legalább egy ponttal. Nem lekereskedhető, ebben a fázisban!

65 comments:

  1. sziasztok!...csipem az analogiat,korabbi hullammozgasokat keresni amik nagyban hasonlitanak a jelenlegihez..egy bux hetes abrat tettem fel nehany hete ami tovabi emelkedest jelezne,most itt egy oras chart kicsit messzebbrol nezve ami szinten gyors emelkedest vetitene elore ha mukodik az analogia..eloszor itt a korabbi hetes abra..

    http://kepfeltoltes.hu/110606/BUX_HETIanalogia_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    ..es itt az oras..
    http://kepfeltoltes.hu/110606/BUX60analogia_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    ..charli

    ReplyDelete
  2. ..ad.. orulunk hogy jo volt a trening es azt varjuk amikor majd Te szervezel ilyet es okitasz minket!!..halal komolyan gondolom,remelem a tobbiek MEGEROSITENEK ebben egy helyeslo hozzaszolas formajaban:)..charlie..

    ReplyDelete
  3. ..imi-boy-nak es akit erdekel Ricsi.
    ..eloszor a havi..
    http://kepfeltoltes.hu/110606/RICHTER_HAVI_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    ..es a napi..
    http://kepfeltoltes.hu/110606/BUX60analogia_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    ..charlie..

    ReplyDelete
  4. ..bocs..itt a Richter napi..
    http://kepfeltoltes.hu/110606/RICHTER_NAPI0_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    ..charlie..

    ReplyDelete
  5. Charlie!

    Jól gondolkodsz, a korrekciók egyes termékeknél, Elliott-i értelemben is hasonló "képet" mutatnak. Azt nem tudom, hogy ezt maga Elliott fedezte e fel, vagy nem, de igaz!

    Köszönöm! Nem gondolom, hogy elég tudásom van tréning tartásához, majd ha tényleg olyan trackrecordom lesz, ami tartósan bizonyítja, hogy jó a gondolkodásom és le lehet kereskedni.

    ad

    ReplyDelete
  6. Jó reggelt!

    Köszi az ábrákat charlie! Én is örülnék neki, ha ad szervezne egy tréninget és okítana!
    imi-boy

    ReplyDelete
  7. Srácok!

    Szarvasvadász és Cimballi higgyétek el, többet tudna nektek is adni, náluk - számomra- bizonyítottan ott a tudás.
    Rám még éveket kell várnotok .o)

    ad

    ReplyDelete
  8. Üdv Ad!
    Én úgy gondolom, hogy a tudásod nagyon sokszor bizonyított már, és egy nagyon erős alapot lehetne vele szerezni, amire a későbbiek során tudnál építeni!
    Na ez lehet, hogy nem lesz érthető! egyszerűbben!
    Arra gondoltam, hogy tarhatnál egy tréninget, amivel az alapokról lehetne indulni (magam nevében beszélek), ez lenne az erősebb alap, amire a későbbiek során lehetne építkezni egy következő tréninggel.
    imi-boy

    ReplyDelete
  9. üdv AD

    Az előttem szólókkal teljesen egye értek,szervezhetnél tréninget. Mivel én sem értem elliott elméletét, hiszen mihelyt valamilyen problémás alakzat alakul ki egyből a hagyományos TA. keresek válasz mint pl. most is naposon ék alakult ki alsó száránál az index, ha ma le törik cél ár a BUX esetében 22000 mutat. Meg mondom őszintén most nehezen tudom elképzelni, hogy fel megy a határidő 23900 magasságáig. Árral szembe most már a 2 hét lenne hogy megy az index. De bízom a meg látásodba.

    TWER

    ReplyDelete
  10. upsz!!!...imi-boy ratapintott a lenyegre..Cimballiek treningje nagyszeru lehetett azoknak akik boven tulvannak az alapokon magyarul haladok mint Te...es felre ne ertsen senki,szerintem Te egyszerubben,erthetobben at tudnad adni a tudast mint a ""menok""...nem akarunk mi surgetni majd ha ugy erzed...chharlie..

    ReplyDelete
  11. Sziasztok!
    Én is csatlakozom, szerintem is jó ötlet lenne egy 'ilyen' Elliott alapok előadás.....csabesz

    ReplyDelete
  12. :o) Gondolkodom rajta!

    ad

    ReplyDelete
  13. üdv AD

    Miért nem lekereskedhető, melyik fázisra gondolsz?

    TWER

    ReplyDelete
  14. Sziasztok!

    Benne lehet a képben, hogy lemegyünk és csak a második körben megyünk fel 23.900 fölé. Nagyjából 100 pont hiányzik, ez akár kész is lehet, hiszen nem pontos számokról beszélünk, hanem zónáról.

    Lássuk mit hoz a piac!

    ad

    ReplyDelete
  15. SZia Twer!

    Innen, most longot nyitni egy feltételezett 26.000-g történő menet miatt, több, mint kockázatos. Erre gondoltam, illetve nem szeretném,hogy a fentiek alapján valaki elkezdene kereskedni, mert leírtam...

    ad

    ReplyDelete
  16. Lehetne akár zártkörű meghívásos is 10-12 ember részvételével, innen meg is lenne a létszám...
    imi-boy

    ReplyDelete
  17. egy dolog ami meg zavaro a nagy emelkedessel kapcsolatban hogy a fontos devizaparokban meg mindig benne van nagyobb idosikon az 1-2 lehetosege...ha pedig lefordulnak a 3.hullamba abbol nem csak oldalazas/kis eses lenne az rv.piacokon....amig euro,aud az elozo napos csucsok alatt teblabolnak addig megvan a nagyobb zuhe eselye is analogia ide vagy oda..charlie..

    ReplyDelete
  18. Szia Charlie!

    Teljesen értem, amit mondasz, mert a CHF képe, amit nézni szoktam nem illik a képbe, jelenleg.
    Emlékezz, a mai ábrát szerintem hetekkel ezelőtt tetted fel először és még mindig nincs itt a teljes bizonyosság, de halad abba az irányba. Előtte Buxban (is) kell lennie egy felfelé menetnek, majd egy hosszabb korrekció, majd esésnek és egy még hosszabb korrekciónak.
    Ez idő. Az utolsó korrekciónak az esés után legalább 2 hétig kellene tartania...

    ad

    ReplyDelete
  19. Üdv ad!
    Ezt most nem értem, segíts kérlek!
    "Előtte Buxban (is) kell lennie egy felfelé menetnek, majd egy hosszabb korrekció, majd esésnek és egy még hosszabb korrekciónak."
    Ha most megy felfelé, utána hosszabb korrekció, azaz esés, majd azt követően esés! Azaz az esés után további esés?
    köszi
    imi-boy

    ReplyDelete
  20. ..van am itt analogia buxban a kozelmulttal is es hevesen esos...lehet valogatni,,,most mar beken hagylak benneteket,magamat is kellokeppen elbizonytalanitottam:)..mondjuk valamelyik be fog jonni az biztos:)..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/110606/BUX60analogia2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  21. Sziasztok
    Most nem egészen értem amit mondtok, mindezeket milyen időtávon gondoljátok? Most köv. körben egy szép méretes esésre számolunk. Ez idáig ok, aztán korr. és emelkedés. De ez akár év végéig is eltarthat. Itt a nyár, az elmúlt évben a likviditással így is voltak problémák, most ráadásul lassan mindenki elmegy szünetelni, így még kisebb forgalom lesz. Miként lesznek így 'szép' mozgások??
    csabesz

    ReplyDelete
  22. igazad is van meg nem is csabesz...csak nezd meg 2009,2010 jun jul aug ...volt mozgas...es bux mar tud forgalom nelkul is..charlie..

    ReplyDelete
  23. a célszámok, más timeframeket is belekeverve
    23.900 fel (ettől a verzióról még nem mondtam le)
    majd esés 22.900 (ex.has szám), majd fel 26.000.

    23.900 után korrekció (mondjuk X ideig)
    22.900 után korrekció (biztosan több, mint X ideig)

    ad

    ReplyDelete
  24. AD!
    Akkor kimehetek füvet nyírni? :)
    IC

    ReplyDelete
  25. Mozgások:

    Elmész nyaralni, stop loss kint. Az emelkedés olyan gyors, hogy átugorja, megérkezel a nyaralásból, látod gáz van, shortban ültél, kegyetlenül zárni akarsz, hisz long a piac, beállsz venni, hogy visszahozzál valamennyit a bukóból. Közben mások is nyaralnak, majd amikor hazajönnek ők is beállnak venni, jól megrántják a piacot, majd eltűnik a vételi erő. Vannak olyanok is, akik szerint már túl magasan van a piac, beállnak jó áron" shortolni, de a piacot újra felrántják, beállnak zárni... Majd mikor már nagyon magasan jár a piac hirtelen szakadás lefelé és a longosok elkezdik adni, de egy idő után már senki sem veszi... irány a pince...

    ad

    ReplyDelete
  26. Ad!
    köszi a megerősítést, hasonlóan gondoltam én is a célárakat, illetve a lentit célt kicsit lejjebb gondoltam 22400-700 közé.
    imi-boy

    ReplyDelete
  27. Szia IC!

    Ez attól függ mekkora a terciád :o))))

    Egy csomó minden van a fejemben, hetek kellenek, hogy leírjam a miértéket és a hogyanokat, majd lassan megpróbálom...

    Addig egyszerűen, 23.900 fölött, vagy bizonyosság, hogy lefelé kör van és nem lesz meg az említett célár, ez idő lesz...

    ad

    ReplyDelete
  28. Az alsó célár sok minden lehet, mert csak az első FIBO szintet néztem, a nagy képen pedig néhány száz pont nem látszik....
    ad

    ReplyDelete
  29. AD!
    Tetszik ez a fajta fiskalitás!
    Hasonlókon szoktam én is töprengeni.
    IC

    ReplyDelete
  30. ok. köszönöm.
    imi-boy

    ReplyDelete
  31. Köszönöm mindenkinek!
    Ez így nekem is ok...:-)
    csabesz

    ReplyDelete
  32. IC!

    Most nem értelek, mire gondolsz?

    ad

    ReplyDelete
  33. Urak!
    További segítséget kérnék, ki mit gondol, igaz ez nem BUX...
    180-ért vettem USD-t, azóta felment 193-ig, majd most ott van ahol. Hetes grafikont nézve megvolt lefele öt hullám, majd fel A, és talán most lehet B-ben.... legalábbis szerintem. Mit gondoltok róla, szívesen vennék egy-két helyeslő/cáfoló meglátást.
    ....és elnézést AD, remélem nem sértelek meg vele, hogy nem kifejezetten ide vonatkozó kérdésem itt teszem fel..
    köszi, csabesz

    ReplyDelete
  34. Szia Csabesz!

    No problem, tegyél fel az ábráról egy linket!

    ad

    ReplyDelete
  35. Ok Ad!
    én általában itt szoktam nézegetni a dev.párokat:
    http://www.fxstreet.com/rates-charts/currency-charts/
    csabesz

    ReplyDelete
  36. Buxban nincs kialakulóban egy háromszög az elmúlt 2-3 napban?

    ReplyDelete
  37. 5 percesen egy 1-3-nak néz ki, oldalazás, majd új csúcs jöhet...

    ad

    ReplyDelete
  38. CHF-ben szintén hasonló a kép, lesz egy új lokális csúcs 2 előtt.

    ad

    ReplyDelete
  39. Ad!
    Ez jelentheti esetleg azt, hogy hetesen nézve talán megvolt a B és most kezdődhet a C, és ez lesz az első hullám?? .....vagy teljesen rossz úton járok?
    csabesz

    ReplyDelete
  40. üdv

    Ki kérdezte a háromszöget a BUXnál? Reggel írtam van egy ék naposon csak el kell olvasni a bejegyzéseket most az alsó szárára van le tapadva, remélem nem szakad ki belőle mert short belépőre várok én is.

    TWER

    ReplyDelete
  41. Sziasztok!

    Nem Csabesz, 5 percesen, ezért, még kettő előtt látunk egy csúcsot, majd korrekció, nagy képet nem néztem.

    Twer! Én voltam, csak az aláírás lemaradt. Az ék nem napos, hanem órás, 15 perces charton kellene esetleg megmutatkoznia, azaz 4. pozícióban, onnan jöhetne fel, de nem látok Markest.

    ad

    ReplyDelete
  42. csabesz..kep nelkul nem tudjuk hogyan erted..ha igy akkor az nem jo mert 4-es belement 1-esbe..
    http://kepfeltoltes.hu/110606/usdhuf_www.kepfeltoltes.hu_.gif
    ..ha a reszvenypiacok korrekcio utan valoban megindulnak fel es ezzel parhuzamosan dollar gyengelkedik akkor inkabb ez lehet..
    http://kepfeltoltes.hu/110606/usdhuf2_www.kepfeltoltes.hu_.gif

    ReplyDelete
  43. indul a deviza 5. hullám ad

    ReplyDelete
  44. AD!
    A fűnyírás arra vonatkozott, hogy viszonylag hosszú korrekciós időkre számítasz.
    Hogy nem kell a mp. alapon trédelni. :)
    IC

    ReplyDelete
  45. Szia ...(?)
    az első ábrára gondoltam, de igazad van, valóban belelóg (ezt benéztem...) így a számozás változik. Ezek szerint hamarosan megszabadulhatok tőle....(IV.sideways)
    A második ábra viszont elég durva 14X célár....
    Több szem többet lát, köszi srácok
    csabesz

    ReplyDelete
  46. Én az 1500m2 1-1,5 óra alatt nyírom, szóval ha nincs nagyobb területed, akkor lenyírhatod :o v.
    lenyírhattad volna eddig, 2-3 után mozgalmasabb lehet a piac.

    ad

    ReplyDelete
  47. Sajnos baromi nagy vihar volt nálunk úgy hogy Kb. Annyi ez is területre.
    IC

    ReplyDelete
  48. Befejezem a mondatot.
    Sajnos baromi nagy vihar volt nálunk úgy hogy inkább mozizok.
    IC

    ReplyDelete
  49. ....hát, eléggé egy semmilyen nap... mindig akkor mozdulnak vmit amikor nem tudok rá figyelni :-(
    kereskedési kényszerem van....:-D
    csabesz

    ReplyDelete
  50. ricsi ha minden igaz kesz van az5/3-al...egy 1500pont benne lehet fel mielott megcelozza 32500=at...charlie..

    ReplyDelete
  51. Sziasztok! Megint elolvastam a "Miért nem lehet kereskedni a Buxon?" c. eposzt. Elég lehangoló. AD, tudnál adni sűrűbb SP elemzést? Talán ott kéne tréjdelni.

    Lupek

    ReplyDelete
  52. ÜDV Lupek

    Nem akarlak meg riasztani de az SP-re is hasonló gyors felfutás lesz igaz úgy ahogy AD írta BUXnál 1370-80 magasságáig. Ott is éles fordulat és irány a pince.

    TWER

    ReplyDelete
  53. Üdv TWER, semmi gond ezzel nincs, ha bejön! A lényeg a likviditás meg az alacsony költségek!

    Üdv,
    Lupek

    ReplyDelete
  54. Szia Lupek!

    Tervezem, hogy szélesítem a portfólióm, de mindehhez intraday adatok kellenek és sok idő. Általában a Bux mellé azok az elemzések kerülnek fel, amiben potenciált látok, valami miatt. Sok időbe kerülhet az elemzés, ha nem minden nap figyelem a piacot, erre sajnos nincs elég időm...

    Ha jó SP elemzést akarsz, keresd meg a bloggon Daneric linkjét, szerintem Elliottból zseniális!

    ad

    ReplyDelete
  55. AD!
    Szeretném csak kérdezni, hogy a lefordulás 23900-ról 22900-ra szerinted nem túlzás?
    Azon töprengtem, hogy valami nem oké.
    Mert az sp 1280-ról fordul majd 3 lépésben emelkedik. Ez magával ránthatja a dax-ot is.
    A ricsinek már nincs túl sok az esésből, otp korlátos a kb.5800-on mol állami vétel 22500-on kb.
    Márpedig ennél jóval lejjebb kellene menni mindennek hogy a bux kb 22300 legyen.
    Vagy én látok valamit nagyon rosszul?
    Vagy valami nem stimmel pl. az sp korrekcióval.
    üdv
    IC

    ReplyDelete
  56. Szia IC!

    Ezt látom a grafikonon.
    Ha SP-vel kereskedsz, nézd az SP grafikont, ha Buxxal, nézd a Buxot. Az SP elég magasról jött, le ami a Buxot nem zavarta, volt, hogy még erősödött is. Persze lehet tévedek.

    ad

    ReplyDelete
  57. Szia IC!

    Az SP nem fordul 1280-ról! Kilépett a korrekciós trendcsatornából! Azaz fordulat, oldalazás 1.240 környékéről!

    ad

    ReplyDelete
  58. üdv AD

    Igen én is így látom 1240-ig le megy. Persze most jön egy korrekció északnak az SP-nél lupeknek is szól kb 1320ig viszi és BUX ezzel a hullámmal megy 23500-ig a határidő remélem 23900 fölé.

    TWER

    ReplyDelete
  59. Lupek

    Bocs ha lesz korrekció az SP-be minimális lesz max. 10-13 pont tehát most épít egy zászló alakzatot majd le 1250-ig.

    ReplyDelete
  60. AD!
    Akkor minden oké nálam!!!
    Én abban voltam, hogy 1280-ról elindul felfelé.
    A 1240-nel nem voltam képbe!
    Ezért volt bennem képzavar.
    Köszi szépen.
    IC

    ReplyDelete
  61. AD!

    TAnácsoddal ellentétben én megjátszottam ezt a hullámot és belongoltam 525-ön. Egyelőre jól néz ki, kérdéses, hogy ez a lendület meddig tart: 900-ig, vagy talán még 4400-ig, ahogy írtad? Mivel elég régóta csordogálunk lefelé, már esedékes lenne egy 3-4 napos felfelé korrekció, ami ebben az esetben átvinné a 4000-en.
    LUpek

    ReplyDelete
  62. s&p ahogy en latom..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/110607/S_P_500_NAPIflat_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  63. üdv charlie

    Egyet értek de a 3. hullám szerintem 1250ig jön. DE most ettől függetlenül a 3. hullámba némi vissza pattanás lesz ahogy írtam 10-12pont.

    TWER

    ReplyDelete
  64. Szerintem háromszög alakulgat, amelyből kitörés lesz felfelé. De a pontosítás miatt meg kellene nézni 30 vagy 15 percesen. Ha igaz, fejben számolva nem megy fel 24.400-ig.

    ad

    ReplyDelete
  65. Charlie!

    Szvsz tökéletes az ábrád!

    ad

    ReplyDelete