Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Saturday 19 March 2011

Bux és Bux1112 várakozás - 2011 12. hét I.

A piros számozás jelölt ciklus, jelölés szerinti 3. hulláma szabályt sértett, így az biztosan nem lehet a 3. hullám, de lehet egy szinttel alacsonyabb ciklus (1.) hulláma. A kék (i)-(ii)-(iii)-(iv) jelölésű ciklus nem sérült, várom az (v). hullámot délnek, mely várhatóan az első hullám 100%-a lesz, azaz nem lesz hosszabb. Majd utána korrekció, a bux1112 esetében megszokott 76,8% retrace szintre. Ezt az ábrán (1.)-(2.) zöld jelölés mutatja. 

Mindez egybe eshet az indikátorok által jelzett emelkedéssel. (napos alapon stochastic). Ami fontos ez a sokatok és sokak által jelzett SP várakozással (mozgás irányok) összefüggő verzió! Ha emelkedés jönne három hullámban, akkor egy nagyon nagy háromszöget kaphatnánk, most nem kalkulálok vele.

Bux1112 órás chart:


A megjegyzésben várom az észrevételeteket!

Zöld számozás erős vélelmezés! 




CET 9:22  Vasárnap


Megnéztem a 2008-as esés környéki indikátor jelzéseket. Valami hasonlót mutattak napi szinten, szóval a zöld értelmezést egyenlőre tekintsétek az erős vélelmezésen túl is csak egy másod, harmad rendű lehetőségnek.

8 comments:

  1. üdv AD

    Az ábra alapján egy sima korrekció amit feltüntettél. A harmadik hullám 3-asa szinte elveszik. Én jóval mélyebbre várom most charlie ábrája az ami nekem jobban klafol. Nézd az 1 hullám 1600 pontos esés volt a 3. nak min. 2600pontnak kellene lenni ezt akár hogy számolom mind két indexe 21000 alá kell hogy hozza és charlie ábráján is ezt látom. Azért értek vele egyet.

    TWER

    ReplyDelete
  2. Szia Twer!

    Nálam nincs még 3. hullám! A piros 3-ast törölte az emelkedés, mert szabályt sértett.
    23.700 környékéről indulna intenzíven lefelé!
    Szerintem most elbeszélünk egymás mellett, nem?

    ReplyDelete
  3. üdv AD

    A hármas hullám bele mehet az egyes területébe ez nem szabálysértés vagy iv szabálysértéséről beszélsz én úgy veszem az a 3-as hullám része. Ha feltüntetnéd hol a szabálysértés jó lenne mert én nem látok semmi szabály sértést. De végül is charlie 1-2 1-2 je alapján nézve is én is a 3/3 várom.

    twer

    ReplyDelete
  4. Szia Twer!

    Szabály, a negyedik hullám nem mehet az első területébe. A fentiek alapján nem lehet a jelölés a 3. hullám vége, mert a belőle induló korrekció sértette az első hullám területetét.(lejjebb lehet a 3. vége, pl.: C=A*161,8%, vagy más magasabb FIBO szinten, ezt nem zárom ki)

    Mindemellett, amit már írtam, hogy nem tetszik, naposon az indikátorok vételi, azaz long jelzés közelében tartózkodnak, azaz egy intenzív emelkedésnek nagy valószínűséggel jönni kellene (nem biztos!), ebbe az elképzelésbe a fenti ábra teljesen jól beleillik.

    Ugyanakkor nem mondom, hogy ez a jó megoldás. Ha a jövő héten intenzív zuhanás következik, akkor, még bármi lehet.

    Egyenlőre lefelé várom, meglátjuk meddig jut, ebben azt hiszem egyezik a véleményünk.

    Első célár 22.100 környéke (21.900 még beleférhet) Utána kell egy korrekció, mert a kis kék számozás 5. hulláma még hiányzik. (nagy valószínűséggel még nem láttuk)

    üdv.:

    ad

    ReplyDelete
  5. üdv AD

    Igen így értem hogy maradt a régi számozásod, hogy a nagy piros végét láttuk én azt gondoltam ezt már törölted oda az iii. kerül és a tegnapi csúcsra az iv. Igen itt volt a félre értés mert én már így számoztam át. Az ábrádat meg úgy vettem mint ami nincs át számozva. Ilyen megvilágításba azt hiszem változik a kép?

    TWER

    ReplyDelete
  6. Szia Twer!

    Ha úgy érted, hogy a piros 3. lejjebb lesz, de az 1-2 még él, az lehet egy verzió, nem zárom ki. Kizárás csak a 3. piros hullám képen látható jelölése történt meg.

    Ahogy az ábrán írom a zöld jelölés/elképzelés vélelmezés! Egy lehetőség, ami nagyon egybevághat a napos ábrákon várt növekedéssel.

    ad

    ReplyDelete
  7. sziasztok!...hatinal 21800-900 az biztos hogy kokemeny tamasz lenne a jovohetre--itt van egy aljakat osszekoto trendvonal,napos fibo 61.8,heti pivot 3. es havi pivot 2. tamasz---ezek igy egyutt szuk teruleten jo tamaszt nyujthatnak viszont utana abban a kb 1500pontos emelkedesben nem hiszek...charlie
    http://kephost.hu/image-E22B_4D850355.jpg

    ReplyDelete
  8. Oké, akkor az esés és a támasz rendben, minden mást utána meglátunk!

    ReplyDelete