Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 9 February 2011

Szerda

Sajnos még mindig távol vagyok, így nem tudok mélységeibe menő elemzést adni. A tegnapi napot én egy lefelé tartó A hullámnak értékelek, ahol ma megállhat az esés és vissza is fordulhat. Jöhet a B hullám felfelé. A tegnapi esés alapján - ha nem hír kereskedelem okozta a motívumát - akkor  most a zig-zagnak adok  nagyobb esélyt. Nem látok grafikont, de nagy eséllyel a tegnapi alj és a lokális csúcs 50%-ig mehet vissza, azt hiszem ez pont az a szint, amit valamely bejegyzésben T. is írt. (cca. 24.100 egy nagyobb +- értékkel). Majd C ismét lefelé.

7 comments:

  1. üdv AD

    Itt még nagy valószínűséggel nem fordul az index mert az ékből számolt cél ár a BUX112 ESETEN 23500 KÖRÜL VAN.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  2. Sziasztok!

    Nem tudom A mikor ér véget, a mai mozgás alapján Twernek igaza lesz (bár a célárszámítási technikáját nem ismerem. Szándékosan nem írtam árakat, mert nem látom a grafikont, így csak A lezárását tudom mára feltételezni és B elindulását.
    ad

    ReplyDelete
  3. Talán 23.300-nál van egy támasz.

    ad

    ReplyDelete
  4. üdv T.

    Most én a bollinger közepét is figyelem nem lesz szerintem erőteljes vissza rántás mivel ez is régi megfigyelésem ha szignifikánsan át lépi elmegy közel az aljáig. A nyitásba már közepén nyitott így az a támasz már elesett. Nekem van egy meredek el képzelésem de valahogy mégis a mai esés már ezt sugalja de ha ezt az elképzelést a holnapi nap alá támasztja akkor elmondom.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  5. üdv T.

    Egy gondom van nincs grafikon rajzolom egy naposat használok ami ingyenes de különben is nem tudom ide feltölteni. Mostani állás szerint a 23500 tartja tehát nagyon úgy néz ki hogy ebbe a körbe ez lesz a cél ár esetleg ha amcsi valami nagy dolgot nem csinál. Ezt a vakmerő dolgot meg amit mondtam nagyon zöldségnek néznétek mert még én is annak tartom de mégis mintha abban a megvilágításba még az elliott hullámok klaffolnak is ez az ami most zavar. Ha lesz bux1112 naposod tedd föl azt át szerkesztem és be rajzolom rajta.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  6. ÜDV T.

    Meg szerkesztettem csak nem tudom ide föltölteni hogy kell??

    üdv TWER

    ReplyDelete
  7. üdv T.

    Ad email címére elküldtem az ábrát lehet rajta csemegézni. Ide nem tudtam felrakni.

    üdv TWER

    ReplyDelete