Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 14 January 2011

Bux1112 gyors

22.840 elsődleges célár lefelé, utána 22.760 látszik elérhetőnek, ha folytatódik az esés. 15 perces chartot néztem, gyors lehet, ha elindul lefelé, mert impulse hullám.

Gyors volt, mire felraktam a grafikon magamnak, elemeztem, beírtam, elment 22.850-ig (22.930-ról), látszólag itt van az elsődleges célár.

Közben visszarántották, de szerintem nem fog sokáig tartani, újból délnek indul, bele kell zárnia 15 percesen.

Fent 23.000 már ellenállás, ami a sideways hullám felső része lehet, azaz, ha felmegy onnan (vagy előbb) visszafordulhat.

15:45 lehet rossz lesz a következő amerikai adat? 15 percesen fordulat lehetséges, még 23.000 előtt, a következő fél óra választ adhat.


16:07 egyenlőre fogja a második nekifutást is a 23.000-nek (igaz egyszer fölé is szúrt miután megvettek 230 db-ot), innen fordulni kellene lefelé, de kemény harc lesz, ha nem fordul és átviszi, sokáig elmehet...


16:22 22.970-nél 54 db-ot ha kiszedik szép út lehetne lefelé


16:23 15 percesen fordulós gyertya jelent meg! (ábra 2) (megj.: 16:46 utána le is ment)


16:39 Közben újra felfelé megyünk, szerintem esélyes, hogy indul az  (v.) lefelé és ez már az ((i)) és ((ii)) alhullám. (ábra 3 - 5 perces!!!)


16:55 Nagy tűzijáték lesz a zárásban, de lehet, hogy semmi újat nem fog hozni és 22.950-23.000 között marad, hacsak Amerika nem csinál a záró szakaszban valami extrém dolgot.


17:08 Tűzijáték elmaradt, csak a bizonytalanság látszott, a záróárat mindösszesen 72 db kötés adta, mit mondjak volt már ennél több is :o)




ábra, 15 perces:




Még sok minden lehet belőle, ha felmenne 61,8%-ig akkor egy első és második hullám is lehetne... vagy bullban 23.400-ig simán felmehet...


ábra 2:




mire felrtam már be is esett... egy picit (16:27), utolsó piros gyertya


ábra 3:



9 comments:

  1. üdv ad

    Ilyen gyors jelentéssel jöhetnél naponta legalább a BUX1112-VEL. De egy grafikon is jó jönne jelöléssel. Ez nagyon hasznos ha rendszert csinálsz belőle.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  2. Igen, csak ilyenkor a gép előtt ülők:o) és tudom figyelni a piacot...

    ReplyDelete
  3. Óvatosan kell kezelni, a 15 perces szakaszok már tudnak meglepetést okozni.

    ReplyDelete
  4. üdv ad

    Az SP is támadta megint az 1286-ot ez a harmadik neki futás volt, mi a véleményed meddig kísérletezik még?

    TWER

    ReplyDelete
  5. Nálam beesett..., de nem tudom mi jöhet.

    ReplyDelete
  6. Közben új csúcsra SP, de nálunk nincs új csúcs. Gyanítom, hogy felmegy az 1.290-es szintre, vagy egy picit fölé és fordulat jön... nem látszik benne az erő.

    ReplyDelete
  7. üdv ad

    Már korában meg akartam írni hogy nagyon komoly a blog és nincsenek össze vissza hozzá szólások mint némely helyeken. Bár örülnék neki ha mások is ki fejtenék véleményüket vagy a blog komolyságára való tekintettel a hülyeségeket mellőzi. Mivel fejlesztő alternatívájuk nincs. Én csupán a te és cimbi blogját olvasom. Örülök neki, hogy végre van aki egy értelmes figyelemre méltó, napra kész blogot üzemeltet, remélem még sokáig.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  8. Szia Twer!

    Nagyon köszönöm!

    AD

    ReplyDelete
  9. Szia Twer!

    Gondolom nem tudod, hogy ez a blog miattad jött létre. Nem akartam Cimballi blogját teleszemetelni Bux vonatkozású beszélgetéssel, ráadásul ábrát sem tudtam oda feltenni, gondoltam a beszélgetés alapjául felteszem a véleményem. Később láttam, mennyien nézték meg és gondoltam folytatom, mert tanulásban az on-the-job képzés a legjobb, azóta eltelt 3 hónap és sokat tanultam, a blogot is egyre többen olvassák napi rendszerességgel.
    Ilyen formán Te is alapító vagy! Persze Mr. T-ről sem akarok megfeledkezni, aki a téli szünet után visszatér és a háttérben talán ismét rendszeresen átbeszéljük az alternatívákat.
    Amíg időm engedi folytatni fogom!

    ReplyDelete