Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 13 December 2010

Dax - kitekintés

A Dax szerintem a harmadik hullám végét járja, közeleg a fordulat. A fordulat ideális helye a kék és zöld vonalak  által határolt területen található. Nagyjából 7.050-7.110 között. Természetesen célzóna +- egy kis eltérés még simán belefér. A negyedik hullám lefelé sideways jellegűnek gondolnám, kicsit őrjítő lesz.....o). Tekintettel arra, hogy napos chatról beszélünk lényeges korrekció jöhet, amire régen nem volt példa. Most talán 6.500 széles értelemben vett környékét mondanám.

Napi chart:

CET: 18:12
Közben rájöttem, hogy nekem csak a tegnapi napig hozta fel az adatokat a rendszer, azaz a mai nap csúcs, akár a várt fordulópont is lehetett 7.044,8-nál.

1 comment:

  1. köszi! :)
    Azt gondolom én is, hogy 7100 lehet a max, de itt 7k felett én már nyitogatok 1-2 kontikat.
    Abraka

    ReplyDelete