Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 20 October 2010

Made in China - csak egy nap volt

Végiggondolva az elmúlt napok eseményeit, arra a következtetésre jutottam, hogy a tegnapi zavart csak a kínai hírek okozták, mára már kezdett helyreállni a piac.

Legnagyobb valószínűsége annak van, hogy a korábbi scenárió folytatódik, vagyis a piac megpróbálkozik a 24.050  (23.950-24.100) körüli szint elérésével, tegnap, ma csak a negyedik sideways hullámban voltunk. A hirtelen esés megmutatta, hogy milyen lendülettel tud a piac esni, mi vár ránk, ha valóban a maci bújik elő a célzóna elérését követően.
Korábban is említettem, most ismét megteszem nagyon fontos az óvatosság!!! Rezeghet a léc a bikák alatt!!!
Stop losst kitenni, vagy eleve nem nyitni pozíciót, még egyértelművé nem válik, hogy mi lesz.

Van egy régi ábrám, valahol a 3. hullámnál rajzoltam bele a háromszöget, igazából nem nyúltam azóta hozzá és el is felejtettem, legnagyobb meglepetésemre, amikor a lehetőségeket kerestem ráakadtam, még élt :o)
A kérdés, hogy melyik irányba fog kitörni a piac, jelenleg a medve a nyerő...

No comments:

Post a Comment