Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 3 March 2020

Reggeli KV mellől

Richter: A célzónát elérte, fordult. Zártam, mert oldalazó, eső napra számítok.

OTP: átment az első célzónán, réssel, itt nagyobb esés is jöhet, de előtte korrekció következik, nem biztos, hogy a mai nap.

Bux: Éppen nem érte el a célzóna tetejét, hétvége volt, ennyi belefér. A nap elején egy kis emelkedés után esésben gondolkodom.

MOL: Fordult a célzóna aljáról, folytatásra számítok.

EUR/USD: Esélyes, hogy megfordul a sok-sok hónapja tartó trend, akár teljesen kész lehet a szerkezet.

EUR/HUF: A senkiföldjén táncol, megjött az új ATH, akár egy forint menetelés is jöhet (forint erő).

USD/HUF: A célzóna, az első célzóna 295 alatt található, de ehhez 301-et le kell törnie.

25 comments:

  1. Replies
    1. Lcruideapr20: 55-ig simán felfuthat, még korrekció esetében is. Ha a támasz letörik, szakadni fog.

      Delete
  2. Szia Ad!

    Ez a két napos gyertya BUXban impulznak néz ki. Igaz pont 43K ellenállásnál vagyunk. De ha maradna az áttörése, kérdezném, hogy a fenti 46Kpontod Bpont volt, 40ezer lehet-e C, és most fel egy új impulz? Köszi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Várjunk CET 14:00-ig a véleményalkotással.

      Delete
    2. Kb addigra egy fontos info egy esés mértékéről

      Delete
    3. Megvolt az esés 14körül?

      Delete
    4. A chartomon igen 15:45-ös aljjal, jelentése: korrekció új lokális tető, de ez közben meg is jött.

      Delete
    5. Oke. Akkor nem tudtuk meg elore

      Delete
    6. Rengeteg dolog látszik most a chartokon, foglalkozni lehetne vele, de a múlt hét után bekorlátoztam a support/blog időmet, max napi egy órába, mert fontos dologról vitte el az időt és az energiát, miközben nem termel, ezt viszont nem tehetem meg.

      Delete
    7. Nem várhatóak akkor már elemzések? :(
      Valahogyan csak be kellett volna vezetni hogy fizetős legyen.

      Delete
    8. Dehogynem!

      Mondjuk a múlt héten összeszámolni sem tudom mennyi kérdésre válaszoltam a különböző csatornákon (skype, email, viber, telefon, blog, fórum ...), csináltam gyors skiccet, vázlatot, kereskedési időben is, még lefekvés előtt. Elfogytam, eddig minden megkeresésre válaszoltam, de a teljesítőképességem határát értem el és elvitte az energiát és az időt a piactól. Természetesen továbbra is van support, elemzés, csak megpróbálok mindent a helyén kezelni.

      Sokra vagyok képes napi egy órában is :D

      Delete
    9. Nagyon hiányoznának az írásaid.
      Természetesen érthető, hogy így ez már sok energiát elvisz.

      Delete
  3. :D
    http://keptarhely.eu/view.php?file=20200303v00rk17i3.png
    Nem tudom volt-e korábban, én nem kaptam ilyen címmel mailt :D

    ReplyDelete
  4. Hát ez felháborító! Bitorló! Ejnye! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokaknak van számlájuk, megmondják volt-e ilyen korábban is vagy nem. Egyébként lehet véletlen is, de vicces a reggeli, forró és gőzölgő után.
      Kérdeztem korábban hivatásos szinten nyomod?

      Delete
  5. viszont csak jól pedzettem pár napja, hogy gőzölög az a kávé! 120 and counting

    ReplyDelete
  6. Januàr 21töl jön katától a reggeli kv elemzès..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon köszi!
      A blogon január 20-án már találtam KV-s elemzést :D

      Delete
    2. Ha így volt, akkor az egy elismerés a szakmától!
      Ha nem, akkor jó volt az ötlet, másnak is eszébe jutott és érdemesnek tartotta arra, hogy egy brókercég körlevelének ezt a címet adja!
      Szerintem mindkettő pozitív visszacsatolás!

      Delete
  7. EUR/HUF párnál a "forint erőt" hogy érted?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 334,5 -332,5 vagy 319-324-es zóna, nagyobb tf-n

      Delete
    2. Köszönöm.
      A nagyobb kép alapján ez már fordulat vagy inkább erősebb korrekció lehet?

      Delete